Spring naar bijdragen

Homo in de kerk


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 787
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@ Michie : Whaha... Je kan ook OVERgeestelijk bezig zijn. Dan vergeet je één partij: onszelf. Als je achter iedere scheet die je laat een demoon gaat zoeken...knipoog_dicht.gif

Maar verslavingen en dingen die je beheersen hebben zeker wel geestelijke oorzaken...

Het is denk ik niet de bedoeling tegen iedereen te gaan zeggend dat ze bezeten zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Homoseksualiteit is gewoon zo zichtbaar.

Ik bedoel, ik heb een vriend die homoseksueel is en dat zie je, merk je, hoor je.

Bij iemand die rookt (ik ben nog steeds gestopt puh2.gif) zie je dit veel minder.

Bij iemand die steelt zie je het helemaal niet (als ze het goed doen knipoog_dicht.gif).

Een zonde is geestelijk niet erger omdat je hem vleselijk meer ziet. Dit kan je ook andersom stellen.

God zegt in Zijn Woord wat fout is, en dat is een hoop op deze planeet, en Zijn Geest overtuigd ons.

Dus vertrouw erop dat een homoseksuele christen door Zijn Geest wordt overtuigd van zonde én genade.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Homoseksualiteit is gewoon zo zichtbaar. Ik bedoel, ik heb een vriend die homoseksueel is en dat zie je, merk je, hoor je.

Lol. Bij sommige mensen zie je het maar bij anderen niet. Er zijn ook zat homo's waaraan je helemaal niets 'afwijkends' ziet.

Quote:
Bij iemand die rookt (ik ben nog steeds gestopt ) zie je dit veel minder.

Maarja, dat ruik je weer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een vriendin, die is zó duidelijk hetero, je ruikt het niet alleen, ze straalt het helemaal uit.

Een kennis van me is een vleeseter en dat je merk je toch veel minder.

Een vriend is een religieus gelovige en dat je merk je nauwelijks.

Eens zal God ze leren dat ze zondigen tegen wat God écht van hen wil, maar voorlopig zitten ze verstrikt in lust, vleselijkheid en sektarische verdwazing.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 07 februari 2006 14:31:28 schreef rense het volgende:

Eens zal God ze leren dat ze zondigen tegen wat God écht van hen wil, maar voorlopig zitten ze verstrikt in lust, vleselijkheid en sektarische verdwazing.

Nou ja... Je kan ook gewoon helemaal niet begrijpen wat ik bedoelde...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 07 februari 2006 14:42:39 schreef JesusisLord het volgende:

[...]

Dan ben je toch blij dat je er vanaf bent, dat je nu écht vrij bent... of niet? Zou een christen die homoseksueel is níet blij zijn er van af te komen?

Waarom zou het een probleem zijn dat je homoseksueel bent? Homoseksuelen kunnen toch heel blij zijn met hoe en wie ze zijn? Waarom zou dat niet kunnen?

Ik denk dat iemand die onder druk/dwang zich voordoet als een hetero maar eigenlijk homoseksueel is een stúk minder gelukkig is dan een homoseksueel die zijn gevoelens gewoon geaccepteerd heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 07 februari 2006 14:55:24 schreef Marianne
knipoog_dicht.gif
het volgende:

Ik denk het wel, zeker als het een zgn 'refo' is, denk ik dat het er blij is om er vanaf te zijn...

Ik denk niet dat hij blij is dat hij een geforceerde hetero moet zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid