Spring naar bijdragen

Homo in de kerk


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 787
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 08 februari 2006 16:19:06 schreef JesusisLord het volgende:

[...]

Ik denk dat ik daar bij blijf ja... of ben je op zoek naar mijn intrepetatie van bepaalde bijbelteksten?

Tis wel vrij gemakkelijk om hier van alles te lopen schreeuwen zoner een argumentmondhouden.gif

typfoutje

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 08 februari 2006 16:18:34 schreef Eli7 het volgende:

[...]

Maar je mag dus ook geen vrouw begeren die niet de jouwe is. Naar mijn idee houdt dat ook in dat je geen man mag begeren die niet de jouwe is.

En daar bedoelt men (denk ik) mee dat je van andersmans partner af moet blijven.

Quote:
Alsof jij nu opeens de wetenschap in alles vertrouwd... Het probleem met de wetenschap is, is dat zij geen rekening houdt met God en dat is iets wat wij toch wel zouden moeten doen. En wat dat betreft zou ik jullie ook nog het verhaal van een vriend van mij kunnen vertellen. Hem is, naar eigen zeggen, bovenstaande dus wel overkomen.

Ik geloof niet alles in de wetenschap, maar ik heb een heleboel homo's in mijn omgeving, waarvan er een aantal alles aan gedaan hebben om er vanaf te komen, omdat ze graag normaal wilden zijn. Bepaalde onderzoeken zijn nou eenmaal beter te vertrouwen dan anderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 08 februari 2006 16:25:17 schreef JesusisLord het volgende:

[...]

Nou hier aan...

[...]

Je wist best dat ik het over anale seks tussen mannen had volgens mij.

Nee, je had het over 'van achteren nemen'

Dat vind ik iets heel anders dan anale seks tussen mannen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 08 februari 2006 16:26:05 schreef nomoskar het volgende:

@jesusislord: dat maakt me wel enigzins pissig, jij loopt hier te roepen dat we (homo's) gebonden, je bedoelt eigenlijk bezeten zijn.

Over het algemeen ziet men een groot verschil tussen bezeten en gebonden zijn. Een bezeten persoon is iemand die totaal onder de invloed is van boze geesten. Bij een gebonden persoon geldt dat alleen voor een bepaald deel van zijn leven. Gebonden zijn houdt eigenlijk niets meer in dan ergens aan vast zitten waar je op eigen kracht niet echt vanaf kunt komen. Bijvoorbeeld mensen die de fles niet kunnen laten zijn. Die zitten vast aan de fles en zijn dus gebonden aan de fles.

Quote:
Even een cynische vraag: ben je gebonden door de geest van onwetendheid?

Ik denk dat er een heleboel van die personen rondlopen, als deze persoon het al zou zijn. Ik denk dat JesusisLord vooral gewoon nog wat jonger is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 08 februari 2006 16:20:19 schreef Joozt het volgende:

[...]

Ik ben wel benieuwd hoe jij aan die boze geesten en demonen komt, ja.

Van verhalen van mensen die ervan bevrijd zijn. En dat ik het soms kan zien, dat iemand die geesten heeft. Over dat je in het algemeen wel kunt zien dat iemand homo is... heb ik het nou niet. Ik heb het over onderscheiding van geesten. . (over dat DNA gedoe..., hier in Dalfsen is een meisje van ADHD bevrijd) en dat was wél een demon.

Hoe ik in het algemeen kom aan mijn theorie over demonen? Kijk hier maar (pagina 4 & 5): http://forum.credible.nl/topic.php?id=7253&page=4

Daar staat mijn visie over demonen.

Of iemand er in de bijbel van bevrijd werd, weet ik niet. Maar dat wil volgens mij niet zeggen, dat het niet kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 08 februari 2006 16:34:16 schreef JesusisLord het volgende:

[...]

Van verhalen van mensen die ervan bevrijd zijn. En dat ik het soms kan zien, dat iemand die geesten heeft. Over dat je in het algemeen wel kunt zien dat iemand homo is... heb ik het nou niet. Ik heb het over onderscheiding van geesten. . (over dat DNA gedoe..., hier in Dalfsen is een meisje van ADHD bevrijd) en dat was wél een demon.

Hoe ik in het algemeen kom aan mijn theorie over demonen? Kijk hier maar (pagina 4 & 5):

Daar staat mijn visie over demonen.

Of iemand er in de bijbel van bevrijd werd, weet ik niet. Maar dat wil volgens mij niet zeggen, dat het niet kan.

Ik denk dat je bij meer dan de helft van de homo's echt niet ziet dat ze homo zijn.

Op dat andere ga ik niet eens reageren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Even een cynische vraag: ben je gebonden door de geest van onwetendheid?

Nee hoor... ik weet dat het door boze geesten veroorzaakt wordt... dat is dus geen onwetendheid.

Quote:

Ik denk dat er een heleboel van die personen rondlopen, als deze persoon het al zou zijn. Ik denk dat JesusisLord vooral gewoon nog wat jonger is.

Ik ben inderdaad nog maar 17 jaar... maar dat maakt niet veel uit. Mijn vader heeft jaren lang aan extreme gebondenheid geleden & lijdt er nog steeds aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 08 februari 2006 16:38:24 schreef JesusisLord het volgende:

[...]

Nee hoor... ik weet dat het door boze geesten veroorzaakt wordt... dat is dus geen onwetendheid.

[...] Ik ben inderdaad nog maar 17 jaar... maar dat maakt niet veel uit. Mijn vader heeft jaren lang aan extreme gebondenheid geleden & lijdt er nog steeds aan.

Ik denk dat jij aan gebondenheid gebonden bent. Het komt een beetje op mij over alsof je geobsedeerd bent door demonen en kwade geesten.

overigens, je zegt dat je kan zien of iemand bezeten is, kan dat niet enkel als je zelf ook bezeten bent of God bent? Ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb.

Maarja, misschien kan je bij mij dan mijn PDD uitdrijven? Dat zal dan ongetwijfeld ook door een demoon komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Ik denk dat jij aan gebondenheid gebonden bent. Het komt een beetje op mij over alsof je geobsedeerd bent door demonen en kwade geesten.

Het zou kunnen dat ik zo over kom, ik heb jarenlang emotioneel onder die troep geleden.

Quote:

overigens, je zegt dat je kan zien of iemand bezeten is, kan dat niet enkel als je zelf ook bezeten bent? Ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb.

Ik weet niet waar je het vandaan hebt, maar dat klopt niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid