Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Achter iedere zonde zit wel een duivelse macht! Hou jezelf niet voor de gek... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Op dinsdag 07 februari 2006 12:56:25 schreef Helena het volgende: Hou jezelf niet voor de gek... Dat is een goede uitspraak! Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Op dinsdag 07 februari 2006 12:59:14 schreef Joozt het volgende: [...] Dat is een goede uitspraak! Ik had het niet tegen jou. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Toch is het een goede uitspraak Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Juistem... Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Dat vind ik wel weer erg ver doorgetrokken. Als ik zeg dat iest of van de duivel of van God is, krijg ik half credible over me heen, maar als je dus ook maar een spoortje van verslaving in je hebt ben je gelijk bezeten??? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Ach, ik noem ook alles occult, maar dat is gewoon om dingen duidelijk te maken aan diegene Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 @ Michie : Whaha... Je kan ook OVERgeestelijk bezig zijn. Dan vergeet je één partij: onszelf. Als je achter iedere scheet die je laat een demoon gaat zoeken... Maar verslavingen en dingen die je beheersen hebben zeker wel geestelijke oorzaken... Het is denk ik niet de bedoeling tegen iedereen te gaan zeggend dat ze bezeten zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Haha, heel klein beetje maar... Ga dan nu verder waar het om ging. Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Homoseksualiteit is gewoon zo zichtbaar. Ik bedoel, ik heb een vriend die homoseksueel is en dat zie je, merk je, hoor je. Bij iemand die rookt (ik ben nog steeds gestopt ) zie je dit veel minder. Bij iemand die steelt zie je het helemaal niet (als ze het goed doen ). Een zonde is geestelijk niet erger omdat je hem vleselijk meer ziet. Dit kan je ook andersom stellen. God zegt in Zijn Woord wat fout is, en dat is een hoop op deze planeet, en Zijn Geest overtuigd ons. Dus vertrouw erop dat een homoseksuele christen door Zijn Geest wordt overtuigd van zonde én genade. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Homoseksualiteit is gewoon zo zichtbaar. Ik bedoel, ik heb een vriend die homoseksueel is en dat zie je, merk je, hoor je. Lol. Bij sommige mensen zie je het maar bij anderen niet. Er zijn ook zat homo's waaraan je helemaal niets 'afwijkends' ziet. Quote: Bij iemand die rookt (ik ben nog steeds gestopt ) zie je dit veel minder. Maarja, dat ruik je weer. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Dus vertrouw erop dat een homoseksuele christen door Zijn Geest wordt overtuigd van zonde én genade. Mijn dominee is anders nog gewoon dominee én homoseksueel. En nog christen ook... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Rookgeesten? Link naar bericht Deel via andere websites
rense 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Ik heb een vriendin, die is zó duidelijk hetero, je ruikt het niet alleen, ze straalt het helemaal uit. Een kennis van me is een vleeseter en dat je merk je toch veel minder. Een vriend is een religieus gelovige en dat je merk je nauwelijks. Eens zal God ze leren dat ze zondigen tegen wat God écht van hen wil, maar voorlopig zitten ze verstrikt in lust, vleselijkheid en sektarische verdwazing. Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Ik ben ook overtuigd christen geweest terwijl ik rookte. Toch heeft God me nú overtuigd van zonde. Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Op dinsdag 07 februari 2006 14:31:28 schreef rense het volgende: Eens zal God ze leren dat ze zondigen tegen wat God écht van hen wil, maar voorlopig zitten ze verstrikt in lust, vleselijkheid en sektarische verdwazing. Nou ja... Je kan ook gewoon helemaal niet begrijpen wat ik bedoelde... Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Haha... Ik ben 2 dagen gestopt Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Doe eens iets aan die lege zinnen onder je avatar meisje. Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Op dinsdag 07 februari 2006 14:48:07 schreef Tom het volgende: Doe eens iets aan die lege zinnen onder je avatar meisje. Tom zag dat het niet goed was. Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 word er niet beter op hè Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Op dinsdag 07 februari 2006 14:42:39 schreef JesusisLord het volgende: [...] Dan ben je toch blij dat je er vanaf bent, dat je nu écht vrij bent... of niet? Zou een christen die homoseksueel is nÃet blij zijn er van af te komen? Niet per sé, nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Op dinsdag 07 februari 2006 14:42:39 schreef JesusisLord het volgende: [...] Dan ben je toch blij dat je er vanaf bent, dat je nu écht vrij bent... of niet? Zou een christen die homoseksueel is nÃet blij zijn er van af te komen? Waarom zou het een probleem zijn dat je homoseksueel bent? Homoseksuelen kunnen toch heel blij zijn met hoe en wie ze zijn? Waarom zou dat niet kunnen? Ik denk dat iemand die onder druk/dwang zich voordoet als een hetero maar eigenlijk homoseksueel is een stúk minder gelukkig is dan een homoseksueel die zijn gevoelens gewoon geaccepteerd heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Ik denk het wel, zeker als het een zgn 'refo' is, denk ik dat het er blij is om er vanaf te zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Quote: Op dinsdag 07 februari 2006 14:55:24 schreef Marianne het volgende: Ik denk het wel, zeker als het een zgn 'refo' is, denk ik dat het er blij is om er vanaf te zijn... Ik denk niet dat hij blij is dat hij een geforceerde hetero moet zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2006 Geforceerd... wie zegtdat het geforceerd is? Een politiehond is toch ook niet geforceerd politiehond omdat hij een training heeft gehad? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten