Spring naar bijdragen

Vragen aan/bemoedigingen voor [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 315
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bemoediging voor Suus (mortal), omdat je nu zo hard moet knokken en zoveel moeite hebt aanspraak te vinden bij je naasten. Blijf vechten voor die woorden meis, voor dat gesprek. Je bent zo waardevol en ook wijs in dat opzicht, als ik naar jou kijk zie ik iemand die realitiveert en heel sterk is. Ook ik vindt het moeilijk te begrijpen dat je zoveel voor je kiezen moet krijgen.

*knuffel*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil alle bughunters bemoedingen voor de vele, vele, vele dingen die ze de laatste tijd in zo'n korte tijd hebben gemaakt/toegevoegd en voor de dingen die nog gaan komen. Jullie zijn stuk voor stuk toppers en helpen Credible enorm.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55:36 schreef Gilrea het volgende:

Knuffel voor Suus.

Quote:
Dit willen we in het tweede topic voorkomen, heb je dus een bemoediging, onderbouw dit dan en laat zien dat het echt een bemoediging is die je iemand mee wil geven voor de komende tijd. Het knuffel topic is al weer enige tijd gesloten, laten we eens verder gaan dan alleen een virtuele knuffel te geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Renaldo:

1 kor. 13

1 Al ware het, dat ik met de tongen der mensen en der engelen sprak,

maar had de liefde niet,

ik ware schallend koper

of een rinkelende cimbaal.

2 Al ware het, dat ik profetische gaven had, en alle geheimenissen en alles, wat te weten is, wist, en al het geloof had, zodat ik bergen verzette,

maar ik had de liefde niet,

ik ware niets.

3 Al ware het, dat ik al wat ik heb tot spijs uitdeelde, en al ware het, dat ik mijn lichaam gaf om te worden verbrand,

maar had de liefde niet,

het baatte mij niets.

4 De liefde is lankmoedig,

de liefde is goedertieren,

zij is niet afgunstig,

de liefde praalt niet,

zij is niet opgeblazen,

5 zij kwetst niemands gevoel,

zij zoekt zichzelf niet,

zij wordt niet verbitterd,

zij rekent het kwade niet toe.

6 Zij is niet blijde over ongerechtigheid, maar zij is blijde met de waarheid. 7 Alles bedekt zij, alles gelooft zij, alles hoopt zij, alles verdraagt zij.

8 De liefde vergaat nimmermeer;

@ Mensen die hulp zoeken:

Ps 46,2

God is voor ons een veilige schuilplaats, een betrouwbare hulp in de nood.

Liefs diaan

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

ik hou nooit zo van prachtig mooi glanzend stoer slotjes, dus tja, dan hier maar op de goede plek!

en een extra flower.gif voor je!

ook omdat je one liner topic dicht moest!

hooglied 2:3-7

3 – Als een appelboom onder de bomen des wouds,

zo is mijn geliefde onder de jonge mannen.

In zijn schaduw begeer ik te zitten

en zoet is zijn vrucht voor mijn verhemelte.

4 Hij heeft mij gebracht naar het wijnhuis

en zijn banier over mij was de liefde.

5 Sterkt mij met rozijnenkoeken,

verkwikt mij met appels,

want ik bezwijm van liefde.

6 Zijn linkerarm is onder mijn hoofd

en zijn rechterarm omvangt mij!

7 Ik bezweer u, dochters van Jeruzalem,

bij de gazellen of bij de hinden des velds:

wekt de liefde niet op en prikkelt haar niet,

vóórdat het haar behaagt.

----------------------------------------------------

omdat ik van je hou, bloos.gif en ik het een beetje zielig vind dat je zo word aangevallen! knap hoe je dit doet mich!

ik pray.gif voor je!

Link naar bericht
Deel via andere websites

10 Zalig zijn die vervolgd worden om der gerechtigheid wil; want hunner is het Koninkrijk der hemelen.

11 Zalig zijt gij, als u de mensen smaden, en vervolgen, en liegende alle kwaad tegen u spreken, om Mijnentwil.

Voor iedereen die zich soms aangevallen voelt; natuurlijk vooral ik omdat ik uiteraard altijd wordt bestookt met valschen redenen alleen omdat ik lid van de Ware Kerk ben boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om (hopelijk) de sfeer wat te verbeteren, vond ik het wel eens nodig om een paar complimentjes te geven aan mensen die het verdienen smile.gif Natuurlijk vergeet ik veels te veel mensen engel.gif, maar geef me een beetje krediet, zo lang zit ik hier nog niet knipoog_dicht.gif

@ Mark1987: Ik ben blij dat we het op MSN uit hebben kunnen praten, ookal verschillen we van mening, ik vind het heel goed van je dat je het toch weer zo goed hebt opgepakt en dat we daardoor weer normaal met elkaar kunnen praten smile.gif

@ Gusto, Dat je God bovenalles zet en dat in hele mooie teksten kan zetten.

@ Michie, Dat je ondanks heel veel heftige discussies vergeving toch heel belangrijk vindt.

@ K, Dat je altijd alles in het positieve ziet en me vaak aan het lachen maakt smile.gif

@ Levi, Dat je met je grote bijbelkennis zulke mooie posts kan plaatsen. Daarnaast vind ik je nederigheid naar God toe erg mooi om te zien en mee te maken.

@ JoostG, Dat je ondanks een paar tegenslagen er zo verstandig en wijs uit bent gekomen. En vind het super dat je het naar je zin hebt in onze gemeente smile.gif

@ ArjenV, Dat je weer erg lief tegen me doet widegrin.gif En dat je niet bang bent om je eigen zwakheden toe te geven. Erg knap!

@ Hester, Dat je ondanks alle discussies altijd objectief blijft en goede/mooie posts plaats.

@ ArjanH, Vanwege je eeuwige enthousiasme! Heerlijk! smile.gif

@ Joelle, Je hebt een behoorlijke wijsheid voor je leeftijd! daar kan men nog wat van leren smile.gif

@ MartineV, je bent altijd zo lief voor me! En je hebt ook altijd de juiste antwoorden klaar staan die me altijd helpen smile.gif dankjewel!

@ Ol moth, ik vind je humor geweldig..ondanks de discussies in het verleden, kunnen we het nu toch aardig vinden widegrin.gif

@ RobertF, voor je mooie doordachte posts, dat zet de mensen aan het denken!

@ Samantha_vdv, Je hebt altijd zo'n heerlijke enthousiasme en vrolijkheid, dat is aanstekelijk!

@ Light Jr, voor je nieuwsgierigheid en je aardige mails altijd! smile.gif

@ Raido, voor je wijsheid en je grote bijbelkennis. Ook daar kunnen mensen nog veel van leren.

@ Jeffrey1987, omdat jij als eerste mij verwelkomde op Credible smile.gif Ik voelde me meteen welkom widegrin.gif

@ Thijs, voor je mooie woorden op Credible, vaak erg mooi hoe jij post smile.gif

@ Raymond, mijn eigen grote broer; je bent gewoon een schat smile.gif

Nou zou ik nog veel meer complimenten kunnen maken, maar deze komen regelrecht uit mijn hart smile.gif

flower.gifflower.gifflower.gifflower.gifflower.gifflower.gifflower.gif

Al green - lean on me

We all need somebody to lean on..

Link naar bericht
Deel via andere websites

dankjewel meissie!! big-smile.gif

Je zegt dat je een nog kleine bijbelkennis hebt, maar onthoudt dat je onder God's genade leeft en dat je gezegend bent, dat zijn geest in je leeft en dat Hij je zal leiden als jij dat toelaat smile.gif

(ook in de dingen waarvan jij ze misschien liever anders ziet knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:43:27 schreef Eli7 het volgende:

[...]

dankje.
party.gif

Jeujj nog meer complimentjes smile.gif Ik zie nou dat ik er toch een paar vergeten was die ik er wel graag bij wilde zetten engel.gif

edit: Hierbij wil ik toch even iedereen oproepen om hier wat meer te gaan plaatsen! Dit is een bijzonder mooi topic en iedereen heeft wel eens een compliment nodig smile.gif We zijn er allemaal van bewust dat de sfeer niet zo fijn WAS hier op Credible, terwijl we allemaal goede discussies/gezellige dialogen willen houden smile.gif

Broeders en zusters, ik vind dat het tijd is om meer liefde erin te laten stromen! flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid