Morphogenesis 4 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Zullen we er anders youtubefilmpjes bij plaatsen Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Helaas kan/wil ik t overgrote gedeelte van mijn muziekcollectie van voor mijn bekering niet meer luisteren Wat er dan nog wel over is... een kleine selectie: Estradasphere Allan Holdsworth Ivo Papasov & His Bulgarian Wedding Band Stravinsky Mantric Miseration Fates Warning Chemical Brothers Sugababes Prince Paco de Lucia Chick Corea En nog veel meer uiteraard. Maar ik heb soms nog wel eens heimwee naar de vele bands/artiesten die ik voor mijn bekering luisterde, maar spijt nooit. Ik kan de teksten, imago's, albumhoezen etc gewoon niet meer aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Worshipcore Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Worshipcore Verschrikkelijk, ik heb zelden zoiets slechts gehoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Haha, ik vind het wel leuk klinken. Alleen het imago van die kinders is wat griezelig. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Worshipcore Verschrikkelijk, ik heb zelden zoiets slechts gehoord. Mag ik opsommen? - Khanate - Deathstars - Alle *core Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Serieus: Ja, ik heb beter gehoord (AILD FTW) maar ik vind het best geinig. Er zaten best wel verassende elementen in. Ik heb alleen dit nummer gehoord maar ik vind het beter te luisteren dan een hoop zelfsnijdende emobandjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Alle *core... en deathcore dan? Impending Doom dan? In the Midst of Lions dan!? Hè koekwaus! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Alle *core... en deathcore dan? Impending Doom dan? In the Midst of Lions dan!? Hè koekwaus! Ja, ik houd daar wel van. Ene heer Moth niet Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Piano + grunten = -80 Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Piano + grunten = -80 Het is overigens voornamelijk screamen Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Worshipcore toen ik het zag dacht ik: hoe kan je zo doen op zo'n liedje? en toen dacht ik: ach, ik doe ook spontaan vrolijke dansjes op metal-optredens Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Piano + grunten = -80Exact. We verknalt die prachtige kunst nou met dat gepingel. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Spontaan luister ik weer veel naar Sonata Arctica. De afgelopen jaren was vooral 'The Days of Greys' een veelgehoord album, maar nu luister ik liever naar 'Reckoning Night' en 'Winterheart's Guild'. Ben benieuwd hoe het nieuwe album zal klinken. Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 I, the Breather klinkt ook wel lekker moet ik zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Helaas kan/wil ik t overgrote gedeelte van mijn muziekcollectie van voor mijn bekering niet meer luisteren Wat er dan nog wel over is... een kleine selectie:Estradasphere Allan Holdsworth Ivo Papasov & His Bulgarian Wedding Band Stravinsky Mantric Miseration Fates Warning Chemical Brothers Sugababes Prince Paco de Lucia Chick Corea En nog veel meer uiteraard. Maar ik heb soms nog wel eens heimwee naar de vele bands/artiesten die ik voor mijn bekering luisterde, maar spijt nooit. Ik kan de teksten, imago's, albumhoezen etc gewoon niet meer aan. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Psies, die ja Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Timeless Miracle Deze band schrijft zulke catchy nummers. En ze zingen over weerwolven en heksen en andere epische dingen. Ze doen hun naam eer aan want in mijn oren zijn ze echt een tijdloos wonder. Juvaliant Dan kan ik jou hier ook wel blij mee maken denk ik: Ik heb de cd geluisterd, en ik denk dat zelfs Rhapsody het moet afleggen tegen deze band Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 http://3voor12.vpro.nl/albums.html de nieuwe Alcest! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Dan kan ik jou hier ook wel blij mee maken denk ik: Ik heb de cd geluisterd, en ik denk dat zelfs Rhapsody het moet afleggen tegen deze band Grappig dat je het zegt. Pathfinder heb ik begin dit jaar ontdekt. Inmiddels heb ik ze twee keer live gezien en staat het album op mijn Last.fm op nummer 1 van meestbeluisterde albums. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Dan kan ik jou hier ook wel blij mee maken denk ik: Ik heb de cd geluisterd, en ik denk dat zelfs Rhapsody het moet afleggen tegen deze band Grappig dat je het zegt. Pathfinder heb ik begin dit jaar ontdekt. Inmiddels heb ik ze twee keer live gezien en staat het album op mijn Last.fm op nummer 1 van meestbeluisterde albums. Wow, en dat in 9 dagen tijd? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Begin vorig jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 My goodness, alsof de Nintendo bezeten is. Wat een afgrijselijke muziek zeg! Verder wil ik je nog ff kwijt ProgTon dat ik je echt enorm waardeer voor t feit dat je (bijna?) alleen maar Christelijk metal luistert! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 *weg met die powermetol* Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 *weg met die powermetol* Kamelot is anders best aardig Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten