Andere Jas 2 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Quote: Op maandag 02 augustus 2010 07:05:59 schreef Morphogenesis het volgende: Doom metal? Ambient black metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Naam: Rez band, ressurection band Style: 80´s hardrock Luister: link of Christelijk is het zeker In welke geestelijke staat ik ben, vrolijk of niet, het raakt me altijd, hun muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 The Pogues. En gisteren heb ik weer eens Stevie Ray Vaughan opgezet. Samengevoegd: Blitzen Trapper Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Gisteren in de 013 (Tilburg) de band Emmure leren kennen. Wat een vette muziek is dat! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Alex Roeka Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Disco Biscuits, gave, dansbare muziek, schattige frontman, en ik heb een geweldige avond gehad. En met ze gepraat, ze vonden me heel grappig enthousiast, vrees ik Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Sceptical C. Vétte techno. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 He Is We. Erg lieve muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Een behoorlijk vernieuwende technoproducer, Mika “Grovskopa†Hallback, heeft ook dikke tracks online staan: link Ik vind de eerste twee tracks al he-le-maal te gek. De eerste is rauw en hard, de tweede warm en melodieus (een remix). Heel vet. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 LaidBack! Lekkere funky muziek! Ontdekt toen ik afgelopen vrijdag in Rotown in Rotterdam was Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Rotown is leuk. Moet ik binnenkort weer eens heen. Leuke barmannen ook. Ik heb A Day To Remember herontdekt. En ik ben er verdraaid blij mee. Binnenkort even albumpje kopen en concertkaartje. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Quote: Op maandag 22 november 2010 10:32:25 schreef *nath* het volgende: Rotown is leuk. Moet ik binnenkort weer eens heen. Leuke barmannen ook. Is idd leuk! De barMANNEN let ik dan weer niet op Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Twee belangrijke herontdekkingen (artiesten die iedereen die enigszins van elektronische muziek houdt zou moeten kennen, en eigenlijk ook iedereen die zegt niet van elektronische muziek te houden). Allereerst Nightmares On Wax en in de tweede plaats The Future Sound Of London. Veel plezier allemaal! Verder is deze technomix van De Man Met De Hamer ook érg vet. O, en nog een: Delta Funktionen. Heel vet. De track bijvoorbeeld. Zéér de moeite waard. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Vandaag het nummer Say It To Me Now van Glen Hansard ontdekt via een goede vriendin.. Wat een gaaf nummer. Hij laat je echt voelen wat hij zingt.. je merkt dat hij het zelf ook voelt. Het raakte me echt, kreeg er helemaal kriebels van! (TIP: Volume omhoog!) Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik vind het een zaadnummer. Een slechte immitatie van Nick Drake (luister daar maar eens naar, heb je meer aan ). Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Quote: Op donderdag 06 januari 2011 18:16:40 schreef Mister_L het volgende: Vandaag het nummer Say It To Me Now van Glen Hansard ontdekt via een goede vriendin.. Wat een gaaf nummer. Hij laat je echt voelen wat hij zingt.. je merkt dat hij het zelf ook voelt. Het raakte me echt, kreeg er helemaal kriebels van! (TIP: Volume omhoog!) Ik kreeg er ook kriebels van ja Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Quote: Op vrijdag 07 januari 2011 12:18:30 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Ik kreeg er ook kriebels van ja Zucht.. Altijd jij weer he Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Naam: Aperture Style: hardrock/ metal Luister: of Christelijk Omschrijving: ze zijn totaal niet bekent, maar ik mag ze wel. klinkt leuk (vind ik) en ik krijg er een goed gevoel van als ik het luister. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Zo, vanmorgen Etta James herontdekt. Wat een heldin! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik heb Nine Inch Nails weer ontdekt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Nieuwe (voor mij dan) band ontdekt! City And Colour! Wat een heerlijke muziek!! Ik ben fan Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Blutengel en Deine Lakeien herontdekt! Wat een heerlijke wegdroommuziek is dat toch. Ik denk dat ik vandaag dan ook maar gelijk een beetje in dat genre blijf hangen en er nog een beetje Helium Vola doorgooi. Echt veeeel te lang geleden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Alex Clare sowieso +1 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Een vriendin wees me op deze epische vioolheldin. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ok, dat is best knap, om zo viool te kunnen spelen en er ook nog bij te dansen. Zolang Celtic Woman geen geweldige nummers zoals Orinoco Flow op een verschrikkelijke wijze gaan zingen zijn ze niet onaardig. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten