numidium 0 Geplaatst 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2006 boeken lezen, films kijken, nadenken over van alles in het leven en erbuiten, beetje hangen achter de pc, gewichtheffen en boksen. Dat zijn een beetje de dingen die in mijn vrije uurtjes gebeuren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2006 lezen fietsen,filmpjes makenzie profiel bovenaan schrijven pc'en Link naar bericht Deel via andere websites
liefdevanjevader 0 Geplaatst 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2006 In mijn vrije tijd kijk ik films maar ook veel serie's achter de pc hangen en zoeken naar... niks want er is niks (net tv). Maar voorral toch genieten van het leven als het even mogelijk is. En wat ik ook vaak doe is stil staan bij mooie momenten die het leven je bied, zoals een zons ondergang of als het heel hard regent er in staan en je zondes weg wassen (met goedkeuring van de heer). Regen is op dit moment vrij karig dus doe ik het maar onder de douche Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Gladness 0 Geplaatst 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2006 Als ik vrije tijd heb hou ik mij bezig met: mijn vriend, afspreken met mijn zus of vrienden, stappen, paarden, muziek luisteren, computeren, lezen, slapen en om niet te vergeten: GENIETEN VAN HET LEVEN *wat ik trouwens ook doe als ik geen vrije tijd heb * Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 naar vrienden, fitnessen, voor deze pc zitten, slapen, lezen, uitgaan... enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Freefly4fun 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 springen, achter de pc, op de bank tv kijken, lezen, zwemmen, vliegeren, fietsen, duiken, eigenlijk altyd wel wat te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Drama 0 Geplaatst 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2006 films kijken, shoppen, koken/bakken, wandelen met een vriendin , beetje rotzooien achter me bureau, gewoon lekker crea bezig zijn Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 september 2006 Rapport Share Geplaatst 29 september 2006 Ik zit meestal muziek te luisteren en ben ook veel met vrachtwagens bezig. Verder heb ik zo mijn vrienden die ik mail of spreek. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst 30 september 2006 T H E A T E R Kijk maar eens bij www.the-fools.nl Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2006 Bezig houden met het geloof paardrijden en alles daarom heen(ben een buitenmens) slapen credible muziek goeie film gezellig wat afspreken met gezellige mensen (familie hoort daar ook bij) o,ja en autorijden doe ik ook graag Link naar bericht Deel via andere websites
Bride 0 Geplaatst 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2006 slapen hangen lezen tekenen/schilderen afspraken muziek luisteren/zingen tijd met God eten Link naar bericht Deel via andere websites
Noëlle 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 ik breng veel tijd door in de kerk de hele zondag veder studeer ik ik ben veel met mijn moppies bezig ik lees veel ik heb een eigen website ik wandel veel ik kook graag (ondanks dat ik nu aan het sonja bakkeren ben ) Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 Veel tijd breng ik door met mijn vriendin; al dan niet: -gamend -lezend -drummend -film kijkend -of muziek luisterend. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 drumt je vriendin ook of luistert ze er alleen naar? Link naar bericht Deel via andere websites
DJ Sower 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 Ik ben in mijn vrije tijd vooral bezig met vrije tijd... daarmee bedoel ik.... relaxen... gewoon is ff lekker niks doen... ergens buiten gaan zitten en genieten van de rust met je vrienden.... Daarnaast he ik ook meer actieve hobbies Ik mix platen als hobby, zeg maar DJ'en en ik maak ook muziek op de pc met een muziek programma... Daarnaast hou ik ervan afentoe helemaal uit mijn plaat te gaan op muziek... meestal is dat gewoon op mijn kamer maar ook wel eens buiten met vrienden En voor de rest... gewoon genieten van de vrije tijd want die heb ik niet ze heel veel.... Link naar bericht Deel via andere websites
I.love.Jesus 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 Computeren (msn, credible, jeugd4jezus, weblog), lezen, werken, skeeleren, fitnessen, tv kijken, bijbel lezen, bidden, bellen, smssen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Yvette 0 Geplaatst 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2006 sporten, lezen, surfen, muziek downloaden (daar komen de moraalridders msn-en met vrienden van vroegen, tv kijken, winkelen, uitgaan, aan mijn werk denken, de dingen over het leven uitvinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2006 Credible, msn, sms, naar buiten. sociaal doen, zingen / kinderkerkband oefenen, eea aan schoolwerk, boeken, opruimen(!!) enzovoort... Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2006 ehm.. op één staat de korfbal. Nu tijdens t buitenseizoen ben ik er zo'n 10 uur per week (2 uur zelf trainen, 2 uur training geven, iedere keer van tevoren er zijn en wat later weg maakt 6 uur doordeweeks en op zaterdag twee wesstrijden is goed voor ong 4 uur bezigzijn) daarnaast ben ik dol op lezen en puzzelen en zit ik de laatste tijd best veel achter de computer (credible!!!) en nu wordt t nog druk met schoolorkest, want we krijgen in december weer n concert Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2006 credible, msn, smsen, voetballen, uitgaan(af en toe), fifa2007, gta, muziek luisteren , enz Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2006 Tijd doorbrengen met mijn vriendin, drummen, gamen , gamen, gamen, film kijken en lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
-My Heart Grows Cold- 0 Geplaatst 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2006 Wat ik doe in me vrije tijd... -Gamen -Games Maken -Films kijken -MSNen -Forums bezoeken -lol trappen Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 (heb deze vraag al in een ander topic gesteld) Maar staat er in de bijbel eigenlijk iets over vrije tijd? Is het niet eigenlijk de bedoeling dat we alle vrije tijd aan het geloof besteden? (al kan ik dat helemaal verkeerd zien hoor)maar vroeg het me af... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten