Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

@Cloud,

Wat ik stel was vooral dat als je een demoon ziet het niet persé lichtdeeltjes moeten zijn die je ogen in vliegen. Ze kunnen zich ook op andere manieren 'laten zien'.

En wat ze je laten zien hangt ook af van wat ze je willen laten zien. Een mooie engel (daar waarschuwd de bijbel voor)? Iets waar je vreselijk bang van zal worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zelf had ik de demoon niet direct empirisch waargenomen. Het ging als het ware boven het empirische uit. Je voelt het gewoon. Strijd leveren er tegen is heel zwaar. Ik stak mijn hand uit om hem weg te drijven in de Naam van Jezus Christus. Binnen ongeveer vijf seconden sliep mijn arm zo erg dat ik niet meer kon wijzen. Bizar...

Ben op mijn knieën gezakt en ben heel hard gaan bidden. Alleen door Jezus heb ik uiteindelijk overwonnen. Zo'n strijd gaat het menselijk besef te boven en zal door velen niet begrepen worden. Mensen die ook aanrakingen met boze geesten hebben gehad, zullen mijn gevoel misschien kennen.

Cloud

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geef je groot gelijk, een geestes verschijning is niet wetenschappelijk, rationeel te verklaren. Ik ga ook uit van de ervaring, het is inderdaad zo dat je ze alleen door de naam van Jezus weg kunt jagen. Ik heb ook wel eens een paar geesten op mijn kamer gehad. In de eerste instantie dacht ik dat het mijn eigen angsten waren, maar toen liet de Heilige Geest me ze gedeeltelijk zien. Ik heb ze toen in de naam van Jezus weg moeten jagen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hmm, Ik zeg, Demonen bestaan zeer zeker wel. Dat kan je niet ontkennen, nja, je kan het wel ontkennen maar je houd jezelf alleen maar voor de gek.

Of demonen gevallen engelen zijn vind ik een ander punt. Ik denk zelf van niet eigelijk...Ik denk, net zoals met engelen ( daar heb je verschillende rangen en standen in ) dat het precies hetzelfde werkt met demonen en gevallen engelen. Ik denk dat gevallen engelen en demonen 2 heel verschillende dingen zijn. Wat opzich niet uitmaakt want ze zijn toch al verslagen yes.gif

Ik heb nog geen demonen gezien, maar ik voel wel aan wanneer er machten aan het werk zijn die niet van de duivel zijn. Ook heb ik een keer een engel gezien. Het ligt er helemaal aan tot hoevere God jouw geestelijke ogen opent om die dingen te zien...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 10 months later...

Moonshine zei:

Ik denk dat gevallen engelen en demonen 2 heel verschillende dingen zijn.

Ik vraag me toch echt af hoe je hier aan komt, dat dat 2 verschillende dingen zijn??? Dat staat in de bijbel toch echt anders, demonen zijn gevallen engelen genoemd in de bijbel omdat:

Satan werd uit de hemel gestuurd omdat hij als God wou zijn toch??? En zijn volgelingen, verschillende engelen die achter hem stonden, werden ook uit de hemel gestuurd. Daardoor worden demonen ook wel gevallen engelen genoemd.

Dus raar dat je denkt dat dat 2 verschillende dingen zijn???

Leg dat eens uit???

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid