Spring naar bijdragen

Jezus als persoon van het jaar


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 111
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoe doen jullie dat, dat stemmen?? Als ik wil stemmen moet ik eerst mn e-mailadres invoeren en als ik dan op STEM klik, staat er dat er al iemand die dag heeft gestemt met datzelfde e-mailadres, dus dat het niet nog een keer kan. Als ik het met m'n andere e-mailadres probeer zegt 'ie precies hetzelfde...

Weten jullie misschien hoe je kunt stemmen zonder dat gedoe met foute e-mailadressen enzo?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Quote:
Op vrijdag 28 april 2006 19:02:37 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Ja? Ik meende dat ze daar niet eens een ringtone van hadden. Dat vind ik dan wel weer te ver gaan. Ik vind het gebaar wel mooi dat Nederland Jezus niet zomaar vergeten is zegmaar. Maar om er nou een ringtone van te maken
verbaasd.gif

Dat komt omdat die aanbieders van ringtones door hebben dat er vaak op die ringtone wordt gezocht, via die site dus, waardoor ze een nametone met die naam zijn gaan maken.

[qoute]

Als Jezus wint, komt ie dan ook persoonlijk zijn prijs ophalen?

Nee, Elvis wel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 28 april 2006 19:03:52 schreef The Black Mathematician het volgende:

Als Jezus wint, komt ie dan ook persoonlijk zijn prijs ophalen?

Wat dacht je van Elvis? (staat 2de)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid