JoostG 27 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Slayer is nu niet echt christelijk te noemen.... Cradle of Filth en Deicide staan er waarschijnlijk ook niet in Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 De Metal-bijbel ? Het eerste album van Black Sabbath, en Deep Purple In Rock. Dat is de Metal-bijbel. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Willen de mensen die in dit topic posten ook de moeite nemen de openingspost te lezen? Alvast bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Oeh, dacht je dat ik dat niet gedaan had. Ik snap niet wat er boeiend aan is. Wat krijgen we hierna dan? Een boek vol met prof-sporters die vertellen wat ze van de bijbel vinden? Waar is de logica en wat kan het iemand schelen? Ik vind het een beetje hetzelfde niveau als wanneer Het Journaal willekeurige mensen in de straat interviewd. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Quote: Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35:39 schreef Donnie het volgende: Oeh, dacht je dat ik dat niet gedaan had. Dat dacht ik inderdaad. Je post heeft namelijk niet veel samenhang met het onderwerp van dit topic. Quote: Ik snap niet wat er boeiend aan is. Wellicht is het dan handig om in acht te nemen dat je je op een christelijk forum bevindt. Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Ik heb niets tegen een boek waarin mensen vertellen wat ze van de bijbel vinden, maar ik snap de logica niet waarom dat allemaal Metal-muzikanten moeten zijn. Ik zie niets relevants. Wel als het een boek zou zijn over de gitaar, bvb. Je gaat toch ook geen boek maken waarin politie-agenten (willekeurige groep mensen met slechts 1 overeenkomst) hun favoriete Metal-albums analyseren? Maar misschien wel als muzikanten hun favoriete albums analyseren. Daarom vind ik hier niets boeiends aan. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Wellicht is dat een idee voor de KLPD? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Quote: Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35:39 schreef Donnie het volgende: Een boek vol met prof-sporters die vertellen wat ze van de bijbel vinden? Bestaat al... Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Ach ja, welk jasje je het ook geeft, het blijft hetzelfde radicale, ruwe, verwarrende, onbestaanbare maar ook onweerstaanbare evangelie van Christus. Iemand die geïnteresseerd is pakt die bijbel tóch wel, of deze nu gewoon bruin is of van metaal. Misschien moeten we de bijbel geen jasjes geven, maar gewoon de bijbel laten voor wat het is? Of net zoals bij de gevangenisbijbel échte waardevolle toevoegingen erbij, zoals goede overdenkingen of een voor het begin beter te behappen selectie van bijbelboeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 Quote: Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31:58 schreef RobertF het volgende: Ach ja, welk jasje je het ook geeft, het blijft hetzelfde radicale, ruwe, verwarrende, onbestaanbare maar ook onweerstaanbare evangelie van Christus. Iemand die geïnteresseerd is pakt die bijbel tóch wel, of deze nu gewoon bruin is of van metaal. Misschien moeten we de bijbel geen jasjes geven, maar gewoon de bijbel laten voor wat het is? Of net zoals bij de gevangenisbijbel échte waardevolle toevoegingen erbij, zoals goede overdenkingen of een voor het begin beter te behappen selectie van bijbelboeken? Het plaatje wat je waarschijnelijk bedoelt is niet het zelfde waar de TS het over heeft. Als je op de link klikt zie je dat ook, waar het topic wel over gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 ik wil ook zo een metalenbijbel XD Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 ik kan ook mijn bijbel kaften met aluminium foli, misschien ziet het er wel cool uit ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2005 BOT ? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 23 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2005 Woow! Helemaal geweldig! Ik zie namen voorbij komen van mensen die ik hoog heb zitten (o.a. Michael Sweet, Pastor Bob Beeman, Ulf Christiansson). Ik hoop dat er snel een leesbare versie komt (mijn Zweeds is niet meer wat het geweest is ). Rudibu. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2005 Quote: Op zondag 23 oktober 2005 12:02:30 schreef Gods Princess het volgende: [...] zit er geen oude testament in dan? Euh, kennelijk... Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2005 Quote: Op zondag 23 oktober 2005 14:07:45 schreef Gorthaur het volgende: [...] Euh, kennelijk... Vaag. Link naar bericht Deel via andere websites
viswife 0 Geplaatst 8 november 2005 Rapport Share Geplaatst 8 november 2005 Ik heb ook de metal bible.. Das gewoon een bijbel met metalen hoes. Thirsty staat er op de voorkant & het meot lijken op een blikje. Drink levend water!! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2005 Quote: Op dinsdag 08 november 2005 14:23:50 schreef viswife het volgende: Ik heb ook de metal bible.. Das gewoon een bijbel met metalen hoes. Thirsty staat er op de voorkant & het meot lijken op een blikje. Drink levend water!! Ja, en over die bijbel gaat dit topic dus niet over. Leest er wel eens iemand de eerste post? Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 8 november 2005 Rapport Share Geplaatst 8 november 2005 zo te zien niet XD Link naar bericht Deel via andere websites
viswife 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 oeps sorry.. Ik denk daarbij meteen aan die bijbel... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ulf Christiansson en zijn zoon Alexander waren dit weekend te gast in onze gemeente. Ulf en onze voorganger zijn beiden even oud en ook beiden Zweed. Ik ga nu niet ineens doen alsof ik al jaren fan was van Jerusalem maar de man en zijn zoon hebben in 2 dagen tijd de gemeente op z'n kop gezet. (in positieve zin) www.jerusalem.se... Ik ben wel wat gewend maar ik heb nog niet vaak zo'n radicale boodschap gehoord. Ulf doet een beetje denken aan Johannes de doper...! Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 * lama * Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Quote: Op maandag 29 januari 2007 00:41:41 schreef Mr. Emilio het volgende: Ulf Christiansson en zijn zoon Alexander waren dit weekend te gast in onze gemeente. Ulf en onze voorganger zijn beiden even oud en ook beiden Zweed. Ik ga nu niet ineens doen alsof ik al jaren fan was van Jerusalem maar de man en zijn zoon hebben in 2 dagen tijd de gemeente op z'n kop gezet. (in positieve zin) www.jerusalem.se... Ik ben wel wat gewend maar ik heb nog niet vaak zo'n radicale boodschap gehoord. Ulf doet een beetje denken aan Johannes de doper...! Ik ben jaloers Jerusalem is idd een prachtband BOT Die metal Bijbel mag er best wezen, waarom niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten