Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Jaja, de metalbijbel is verschenen.

Het bevat een toegankelijk NT en een hoop stukkies tekst van mensen die schrijven wat de bijbel voor hen betekend (van lui uit bands als Iron Maiden, Stryper, korn, Crimson Moonlight, Narnia, Mortification, Tourniquet etc)

Of lees zelf maar:

http://www.metalbibel.nu/enginfo.htm

Voor de homepage (als je Zweeds kunt lezen):

http://www.metalbibel.nu/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

pfhoe.. ik vind het best als er een metalbijbel word gemaakt.. het evangelie moet aan iedereen gebracht worden, en zo ook aan de liefhebbert van metal (onderwie ikkuh.. engel.gif) En mssn is het wel beter om het op deze manier te doen, omdat het metalliefhebbers aan zal spreken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:49:34 schreef bart1984 het volgende:

Ik denk dat een hoop metal fans alleen maar meer afschuw krijgen van het christendom. En trouwens, het geloof op deze manier opdringen werkt denk ik alleen maar averechts.

Er staat in deze Bijbel tog precies hetzelfde als in onze vertalingen? Waarom zouden ze er dan een afschuw van krijgen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ik weet niet of een metalbijbel veel zieltjes wint onder dat satanistisch metalgemeuk.

Ach, te laat met editten:

Ik zei dat ik een metalhead was met het IQ van 130+ ofzo. Jaja. Uitzondering op de Metalheads zijn dom regel. Geef je wel gelijk. Veel metalheads zijn niet zo heel slim. Verder niets negatiefs erover. Ook minder slimme mensen hebben bestaansrecht in onze maatschappij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

neej.. dat weet ik wel.. maar als ze zich nou juist aangetrokken voelen tot dit boek, dan zullen ze erin gaan lezen. En dan gaat de Heilige Geest in hun harten werken.. of jah, ze krijgen er een afkeer van.. maar het valt minstens te proberen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:47:47 schreef Gilrea het volgende:

pfhoe.. ik vind het best als er een metalbijbel word gemaakt.. het evangelie moet aan iedereen gebracht worden, en zo ook aan de liefhebbert van metal (onderwie ikkuh..
engel.gif
) En mssn is het wel beter om het op deze manier te doen, omdat het metalliefhebbers aan zal spreken...

Waarom móet dat?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid