Spring naar bijdragen

Theologie studeren


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ah, OK! Maar weet je wat die vrienden precies zijn gaan doen dan? Heb je nog wel eens contact met hen?

Sporadisch, echt vrienden zijn het niet, eerder medestudenten waarmee ik tijdens mijn studie een goede band had maar waarmee het contact snel verwaterd is eenmaal afgestudeerd. De mensen waarmee ik nog wel wat meer contact heb zijn geen van allen richting pastoraal in gegaan (om even een beeld te geven van wat je kan doen met een master theologie: een van hen begint aan een doctoraat in de medisch-ethische hoek, eentje is het onderwijs in gegaan, nog eentje werkt intussen in de faculteitsbibliotheek). Van degenen waarvan ik weet dat ze de pastoraal in gegaan zijn, is er geloof ik geen enkele werkzaam in een parochie, wel in een ziekenhuis, een gevangenis, een wijkcentrum voor migranten en een psychiatrische inrichting.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid