Thorgrem 430 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Wellicht tijd een een topic over pastoraal werkers en dingen als WoCo te openen? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Kan, al denk ik dat dat onderwerp wellicht iets te intern-katholiek is voor credible. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ach er is net weer een discussie over tongentaal dus waarom niet één over pastoraal werkers en WoCO? Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Wat Bona zegt, en bovendien is de discussie inmiddels tot een einde gebracht; volgens mij zijn we 't aardig eens met elkaar (ondanks wat verschillende ervaringen met p.w.'ers in de praktijk) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Quote: Op dinsdag 10 augustus 2010 08:55:02 schreef wateengedoe2 het volgende: Ah, OK! Maar weet je wat die vrienden precies zijn gaan doen dan? Heb je nog wel eens contact met hen? Sporadisch, echt vrienden zijn het niet, eerder medestudenten waarmee ik tijdens mijn studie een goede band had maar waarmee het contact snel verwaterd is eenmaal afgestudeerd. De mensen waarmee ik nog wel wat meer contact heb zijn geen van allen richting pastoraal in gegaan (om even een beeld te geven van wat je kan doen met een master theologie: een van hen begint aan een doctoraat in de medisch-ethische hoek, eentje is het onderwijs in gegaan, nog eentje werkt intussen in de faculteitsbibliotheek). Van degenen waarvan ik weet dat ze de pastoraal in gegaan zijn, is er geloof ik geen enkele werkzaam in een parochie, wel in een ziekenhuis, een gevangenis, een wijkcentrum voor migranten en een psychiatrische inrichting. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ah, OK, dank voor de toelichting Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten