Tortelduif 10 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Met alle plezier trap ik jullie weer terug dat konijnenhol in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst gisteren om 02:53 Rapport Share Geplaatst gisteren om 02:53 4 uur geleden zei Tortelduif: Met alle plezier trap ik jullie weer terug dat konijnenhol in. Ja, het lukt niet altijd, beetje te doorzichtig misschien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst gisteren om 03:19 Rapport Share Geplaatst gisteren om 03:19 (bewerkt) 7 uur geleden zei IKBENANDERS: Werkelijk? Een waarheid is pas een waarheid als het tegendeel ook waar is. April is de Maand van de Filosofie. Jaarlijks worden in april door heel Nederland en Vlaanderen filosofische nachten, programma’s, lezingen, debatten en festivals georganiseerd rondom het thema van de Maand van de Filosofie. Het thema van 2027 is ‘Het vrolijke denken’. Op 27-9-2026 om 12:17 zei Hopper: Dat zijn meningen. Dé waarheid is geen mening en heeft geen tegendeel. Lof der Zotheid is een satirisch werk van Erasmus uit 1509. In het boek houdt de godin Zotheid een lofrede op zichzelf en prijst ze haar algemene weldaden. Dankzij haar worden de zotten vrolijk en gelukkig, de wijzen zijn somber en ongelukkig. gisteren om 03:47 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 19 uur geleden zei Tortelduif: Ja, piemeltjes blijven piemeltjes. In 1499 ontmoette Thomas More Erasmus, volgens hem zou dat een scharnierpunt in z'n leven geweest zijn. Over het waarom precies tast ik in het duister, het komt me in ieder geval toe als redelijk complex. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 45 minuten geleden Op 27-9-2026 om 15:44 zei Barnabas: Goed onderwerp. Het betreft overigens niet alleen rechtvaardiging van LHBTIenz. maar ook veel andere afwijkingen. Bijvoorbeeld emancipatie wordt uitgebreid onderbouwd met teksten die uit hun verband worden gehaald. De bijbel leert dat de man het hoofd is van de vrouw en dat Adam eerste werd gemaakt en Eva hem tot hulp werd gemaakt. Dat is het rolpatroon dat de bijbel leert over man en vrouw. In de jaren 60 en 70 (schat ik) werd emancipatie geïntroduceerd en werd het rolpatroon tusen man en vrouw langzaam losgelaten. Allerlei redenaties werden opgehangen die men als waar aannam hoewel er ook mensen waren die deze argumenten met redelijke argumenten tegenspraken. Maar men weigerde die te aanvaarden. Je hebt helemaal gelijk wanneer je stelt dat niet aleen de leraren verantwoordelijkheid dragen maar ook de hoorders. Aanvankelijk ging ik ervan uit in fractalen ook een pot met goud of geld te vinden, maar helaas. Misschien is dat maar goed ook. Als er werkelijk een pot met goud in de Mandelbrotverzameling zat, hadden we waarschijnlijk al lang een wiskundige goudkoorts gehad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten