Tortelduif 10 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Met alle plezier trap ik jullie weer terug dat konijnenhol in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 4 uur geleden zei Tortelduif: Met alle plezier trap ik jullie weer terug dat konijnenhol in. Ja, het lukt niet altijd, beetje te doorzichtig misschien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) 7 uur geleden zei IKBENANDERS: Werkelijk? Een waarheid is pas een waarheid als het tegendeel ook waar is. April is de Maand van de Filosofie. Jaarlijks worden in april door heel Nederland en Vlaanderen filosofische nachten, programma’s, lezingen, debatten en festivals georganiseerd rondom het thema van de Maand van de Filosofie. Het thema van 2027 is ‘Het vrolijke denken’. Op 27-9-2026 om 12:17 zei Hopper: Dat zijn meningen. Dé waarheid is geen mening en heeft geen tegendeel. Lof der Zotheid is een satirisch werk van Erasmus uit 1509. In het boek houdt de godin Zotheid een lofrede op zichzelf en prijst ze haar algemene weldaden. Dankzij haar worden de zotten vrolijk en gelukkig, de wijzen zijn somber en ongelukkig. 8 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 39 minuten geleden 19 uur geleden zei Tortelduif: Ja, piemeltjes blijven piemeltjes. In 1499 ontmoette Thomas More Erasmus, volgens hem zou dat een scharnierpunt in z'n leven geweest zijn. Over het waarom precies tast ik in het duister, het komt me in ieder geval toe als redelijk complex. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten