Hopper 850 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 22 minuten geleden zei IKBENANDERS: Iedereen heeft ook zijn eigen waarheid/waarheden. Dat zijn meningen. Dé waarheid is geen mening en heeft geen tegendeel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 24 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 19 minuten geleden zei Hopper: Dat zijn meningen. Dé waarheid is geen mening en heeft geen tegendeel. En hoe zie jij dan DE waarheid? Als een entiteit, licht, zijn, een persoon …? 57 minuten geleden bewerkt door IKBENANDERS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Hopper: Dat zijn meningen. Dé waarheid is geen mening en heeft geen tegendeel. Tenzij jezelf continu tegenspreken, we zullen dat een abusievelijk misverstandje noemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 850 Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 37 minuten geleden 29 minuten geleden zei IKBENANDERS: En hoe zie jij dan DE waarheid? Als een entiteit, licht, zijn, een persoon …? Ik kan die vraag beantwoorden. Ik kan verwijzen naar anderen die dé waarheid hebben beschreven. (Iemand zelfs heel expliciet op internet, maar hij heeft het gelukkig verwijderd) Maar het gaat niet over de kennis van Hopper (of iemand anders) omtrent de waarheid. Het gaat er om of jij de waarheid verstaat. Het is een universele waarheid waarvan Jezus Christus zegt: Ik ben de waarheid. De mens die de waarheid verstaat wordt opgenomen in Christus. Johannes 14:20 In dien dag zult gij bekennen, dat Ik in Mijn Vader ben, en gij in Mij, en Ik in u. Dat gaat geen gelovige met zijn denkvermogen begrijpen, Johannes 14:20 is het resultaat van het gaan van de smalle weg, tevens de weg van de zelfverloochening. Als ik jou zou influisteren hoe ik dé waarheid zie, dan trigger ik alleen maar de copy paste deelnemers zoals TTC. Dat is nergens goed voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 32 minuten geleden 3 minuten geleden zei Hopper: Ik kan die vraag beantwoorden. Ik kan verwijzen naar anderen die dé waarheid hebben beschreven. (Iemand zelfs heel expliciet op internet, maar hij heeft het gelukkig verwijderd) Maar het gaat niet over de kennis van Hopper (of iemand anders) omtrent de waarheid. Het gaat er om of jij de waarheid verstaat. Het is een universele waarheid waarvan Jezus Christus zegt: Ik ben de waarheid. De mens die de waarheid verstaat wordt opgenomen in Christus. Johannes 14:20 In dien dag zult gij bekennen, dat Ik in Mijn Vader ben, en gij in Mij, en Ik in u. Dat gaat geen gelovige met zijn denkvermogen begrijpen, Johannes 14:20 is het resultaat van het gaan van de smalle weg, tevens de weg van de zelfverloochening. Als ik jou zou influisteren hoe ik dé waarheid zie, dan trigger ik alleen maar de copy paste deelnemers zoals TTC. Dat is nergens goed voor. En toen gingen ze verder, tot drie lukt niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten