najjreb86 14 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Zelfs al was het illegaal. Tijd dat de wereld die moslims als een verkrachtingscultuur leren zien die een pedoseksueel als voorbeeld namen. We zijn in het westen zelf getuigen geweest van moslims, die openlijk bekenden ons te veroveren. Het is het westen haar plicht dit militair af te handelen en aanslagen op moslims tot wettelijke zelfverdediging te benoemen. Weer lekker bezig Fundi? Je doet je naam wel eer aan... tijd voor een bannetje? Net zoals voor Barnabas overigens. Genocide en etnische zuivering goedkeuren is not done, zelfs voor gristenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei najjreb86: Weer lekker bezig Fundi? Je doet je naam wel eer aan... tijd voor een bannetje? Net zoals voor Barnabas overigens. Genocide en etnische zuivering goedkeuren is not done, zelfs voor gristenen. Kan me vergissen, denk je dat Barnabas christen is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 14 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Kan me vergissen, denk je dat Barnabas christen is? Ja dat is hij, en nog fundi ook. Dat is een van de redenen dat hij hier zo zijn meesters woorden herhaalt. Denkt een schouderklopje te krijgen van de joods/christelijke godheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei najjreb86: Ja dat is hij, en nog fundi ook. Dat is een van de redenen dat hij hier zo zijn meesters woorden herhaalt. Denkt een schouderklopje te krijgen van de joods/christelijke godheid. Enigszins verwarrend, wellicht bedoel je dat er af en toe citaten worden aangehaald van waaruit moet blijken dat ze dezelfde grondslag delen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 14 Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 52 minuten geleden 8 minuten geleden zei TTC: Enigszins verwarrend, wellicht bedoel je dat er af en toe citaten worden aangehaald van waaruit moet blijken dat ze dezelfde grondslag delen? Helemaal niet verwarrend, enkel voor een BOT/AI is het verwarrend. Barnabas is zo gristelijk als de paus... Vandaar dat hij denkt dat de Joden Gods uitverkoren volk zijn. En hij verwart Israel met de Joden. Dus hij denkt "ik moet Israel wel steunen" anders doet hun God mij wat.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 46 minuten geleden 1 minuut geleden zei najjreb86: Helemaal niet verwarrend, enkel voor een BOT/AI is het verwarrend. Barnabas is zo gristelijk als de paus... Vandaar dat hij denkt dat de Joden Gods uitverkoren volk zijn. En hij verwart Israel met de Joden. Dus hij denkt "ik moet Israel wel steunen" anders doet hun God mij wat.. Hiermee zeg je verschillende dingen, zo is er straks voor elke vertakking binnen die strekkingen een aparte God. En dan zeg je dat het niet verwarrend zou kunnen zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 14 Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 45 minuten geleden 1 minuut geleden zei TTC: Hiermee zeg je verschillende dingen, zo is er straks voor elke vertakking binnen die strekkingen een aparte God. En dan zeg je dat het niet verwarrend zou kunnen zijn? houdt op met je BOT antwoorden... Voor ieder mens is mijn bijdrage goed te volgen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 41 minuten geleden 2 minuten geleden zei najjreb86: houdt op met je BOT antwoorden... Voor ieder mens is mijn bijdrage goed te volgen.. Zie je, het werkt kruisbestuivend, en je gaat gewoon mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten