TTC 1.583 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Make Europe Christian again! Vergeet je niet te vermelden dat Europa ook overspoeld wordt door drugs, heb je daar ook een tovertrucje voor? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 13 minuten geleden zei TTC: Vergeet je niet te vermelden dat Europa ook overspoeld wordt door drugs, heb je daar ook een tovertrucje voor? De grenzen sluiten zou al veel helpen, he? De dealers, indien allochtoon, de Europese nationaliteit afnemen en deporteren. Het is echt tijd dat we inzien dat teveel de intentie hebben het westen te veroveren en dit dan ook militaire en ultra extreem rechts in de politiek af te handelen. Laat het WK en Ceuta de laatste druppel zijn. In Ceuta zouden ze met scherp moeten schieten en precisiebombardemomenten uitvoeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 12 minuten geleden zei Fundamenteel: De grenzen sluiten zou al veel helpen, he? De dealers, indien allochtoon, de Europese nationaliteit afnemen en deporteren. Het is echt tijd dat we inzien dat teveel de intentie hebben het westen te veroveren en dit dan ook militaire en ultra extreem rechts in de politiek af te handelen. Laat het WK en Ceuta de laatste druppel zijn. In Ceuta zouden ze met scherp moeten schieten en precisiebombardemomenten uitvoeren. Ja, een hoge muur houdt zeeschepen tegen, voor drones is dat minder ideaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei TTC: Ja, een hoge muur houdt zeeschepen tegen, voor drones is dat minder ideaal. Gewoon die boten terugslepen of midden zee platbombarderen. Khadaffi kon ze allemaal tegenhouden , maar de EU niet? Er zal een tijd komen waar de EU lieden erger als Hitler bekeken zal worden als er voldoende woede komt om de verkrachters en moordenaars van onze zonen en dochters te onderhouden terwijl ons grootmoeder geen rusthuis van haar pensioen meer kan betalen. Civil war is coming Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 13 minuten geleden zei Fundamenteel: Gewoon die boten terugslepen of midden zee platbombarderen. Khadaffi kon ze allemaal tegenhouden , maar de EU niet? Er zal een tijd komen waar de EU lieden erger als Hitler bekeken zal worden als er voldoende woede komt om de verkrachters en moordenaars van onze zonen en dochters te onderhouden terwijl ons grootmoeder geen rusthuis van haar pensioen meer kan betalen. Civil war is coming. Bij buitenspel heb je maar bitter weinig aan een voorzet voor open doel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 47 minuten geleden zei TTC: Bij buitenspel heb je maar bitter weinig aan een voorzet voor open doel. Naar GB zullen die barbaarse derde werelders niet meer durven vluchten binnenkort. In Ierland steken ze hun huizen al in de fik en in Engeland wachten de Britten ze op om met honderden, bijna duizenden te belagen en terug de zee in te kloppen. Daarom moeten we het vasteland hier ook zo onleefbaar maken dat ze zich nergens nog veilig voelen en ze laten verhongeren en verdorsten. We klagen wel op Israel, maar Israel doet tenminste wat moet om haar burgers veilig te houden. Zelfs de Europese moslims die hier al meer dan 5 generaties zijn lieten zien dat de génocide op de Palestijn nodig is om vrede te hebben. De moslim verovert en verkracht er op los. Ze hebben het westen de oorlog verklaard, dus het is de politiek haar plicht ze massaal te deporteren of ze lokt de burgeroorlog zelf uit waarin iedere actie van de blanke zelfverdediging is. 3 uur geleden bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Fundamenteel: Naar GB zullen die barbaarse derde werelders niet meer durven vluchten binnenkort. In Ierland steken ze hun huizen al in de fik en in Engeland wachten de Britten ze op om met honderden, bijna duizenden te belagen en terug de zee in te kloppen. Daarom moeten we het vasteland hier ook zo onleefbaar maken dat ze zich nergens nog veilig voelen en ze laten verhongeren en verdorsten. We klagen wel op Israel, maar Israel doet tenminste wat moet om haar burgers veilig te houden. Zelfs de Europese moslims die hier al meer dan 5 generaties zijn lieten zien dat de génocide op de Palestijn nodig is om vrede te hebben. De moslim verovert en verkracht er op los. Ze hebben het westen de oorlog verklaard, dus het is de politiek haar plicht ze massaal te deporteren of ze lokt de burgeroorlog zelf uit waarin iedere actie van de blanke zelfverdediging is. Beter wordt het niet, hoe gaat het met de bitcoins ondertussen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 31 minuten geleden zei TTC: Beter wordt het niet, hoe gaat het met de bitcoins ondertussen? amai... Ik zei het u toch al? BTC is 7000 gestegen en intussen 10000 dollar. Maar ik heb nu 25000 in Ethereum steken omdat ik Bitcoin al cashte op 80000 en Ethereum wil cashen op 3000. Nuja 25000 afgerond naar boven ☺️ En ik heb ook nog 1000 XRP maar das een twijfelgeval. Mijne take profit staat op 3 maar wellicht cash ik al op 2 om mijn reis naar mijn lief te bekostigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 53 minuten geleden Ik zeg het jullie eerlijk, luister naar niemand en zeker niet naar die ad hominem losers die niet met een andere mening omkunnen. Ge zijt hier? Das teken dat ge een drift hebt die weinigen hebben, waarmee ge money kunt maken en de goede doelen kunt steunen waarvoor ge hier op komt. Of dat nu een Palestijn of een Europeaan is is uw eigen keuze. Maar volg nooit die haters hier en doe uw eigen ding. Al die cryptohaters blijven broke achter medelijden veinzen voor een ander waarvan 9 op 10 niet eens financiert waarvoor ze opkomen.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 45 minuten geleden 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik zeg het jullie eerlijk, luister naar niemand en zeker niet naar die ad hominem losers die niet met een andere mening omkunnen. Ge zijt hier? Das teken dat ge een drift hebt die weinigen hebben, waarmee ge money kunt maken en de goede doelen kunt steunen waarvoor ge hier op komt. Of dat nu een Palestijn of een Europeaan is is uw eigen keuze. Maar volg nooit die haters hier en doe uw eigen ding. Al die cryptohaters blijven broke achter medelijden veinzen voor een ander waarvan 9 op 10 niet eens financiert waarvoor ze opkomen.... Moest je absoluut willen weten wat er nu precies op die gouden grammofoonplaat staat, ben je misschien iets te nieuwsgierig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 41 minuten geleden 1 minuut geleden zei TTC: Moest je absoluut willen weten wat er nu precies op die gouden grammofoonplaat staat, ben je misschien iets te nieuwsgierig. Ironisch he? Eerst zoeken ze contact met voyager1, geven ze zelfs glashelder weer waar we zitten; en nu is alle contact verboden. lol. Maar ik zeg u, ze zijn niet van outer space maar van inner earth. 7 minuten geleden zei TTC: Moest je absoluut willen weten wat er nu precies op die gouden grammofoonplaat staat, ben je misschien iets te nieuwsgierig. In die periode dat ik veel medelijden kreeg voor de Palestijnse kindere, heb ik eens een eenmalige donatie gedaan. Die organisatie beroofde mij door die donatie maandelijks aan te rekenen. Ik vinkte nochtans eenmalig aan. Ik heb die donatie via mijn paypall kunnen annuleren en via mijn advocaat laten nagaan waaraan die donaties besteed werden. Geen euro ging naar de Palestijn. Allemaal "advertising" etc. Doe nooit business met een moslim. De jood betaalt tenmiste. De moslim ript u af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 8 minuten geleden On topic: Israel mag alle gebied terug vestigen in de logica van bleitsmoelen als @najjreb86. Als de Indianen Amerika terug kunnen veroveren horen we @najjreb86toch ook niet) Maar laten wij een kat een kat noemen: Wij staan nu tegenover alle moslims die openlijk belijden de wereld te willen veroveren. En in dat daglicht zijn 20000 dode kinderen geen zak meer waard tgo 100 miljoen kinderen. De moslims hebben genoeg land om naartoe te migreren. Als hun eigen soort ze niet wilt mag ons probleem niet zijn. Ons verklaarde ze de oorlog. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten