Spring naar bijdragen

Israëliërs vestigen zich legaal op de westbank.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zelfs al was het illegaal.

Tijd dat de wereld die moslims als een verkrachtingscultuur leren zien die een pedoseksueel als voorbeeld namen.

We zijn in het westen zelf getuigen geweest van moslims, die openlijk bekenden ons te veroveren.

Het is het westen haar plicht dit militair af te handelen en aanslagen op moslims tot wettelijke zelfverdediging te benoemen.

Weer lekker bezig Fundi? Je doet je naam wel eer aan...

tijd voor een bannetje? Net zoals voor Barnabas overigens. Genocide en etnische zuivering goedkeuren is not done, zelfs voor gristenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei najjreb86:

Ja dat is hij, en nog fundi ook. Dat is een van de redenen dat hij hier zo zijn meesters woorden herhaalt. Denkt een schouderklopje te krijgen van de joods/christelijke godheid.

Enigszins verwarrend, wellicht bedoel je dat er af en toe citaten worden aangehaald van waaruit moet blijken dat ze dezelfde grondslag delen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Enigszins verwarrend, wellicht bedoel je dat er af en toe citaten worden aangehaald van waaruit moet blijken dat ze dezelfde grondslag delen? 

Helemaal niet verwarrend, enkel voor een BOT/AI is het verwarrend. Barnabas is zo gristelijk als de paus...

Vandaar dat hij denkt dat de Joden Gods uitverkoren volk zijn. En hij verwart Israel met de Joden. Dus hij denkt "ik moet Israel wel steunen" anders doet hun God mij wat..

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei najjreb86:

Helemaal niet verwarrend, enkel voor een BOT/AI is het verwarrend. Barnabas is zo gristelijk als de paus... Vandaar dat hij denkt dat de Joden Gods uitverkoren volk zijn. En hij verwart Israel met de Joden. Dus hij denkt "ik moet Israel wel steunen" anders doet hun God mij wat..

Hiermee zeg je verschillende dingen, zo is er straks voor elke vertakking binnen die strekkingen een aparte God. En dan zeg je dat het niet verwarrend zou kunnen zijn? 

Link naar bericht
Deel via andere websites