IKBENANDERS 24 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 16 uur geleden zei TTC: wind We kunnen ons ook afvragen waar het verschijnsel wind überhaupt vandaan komt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 2 uur geleden zei IKBENANDERS: We kunnen ons ook afvragen waar het verschijnsel wind überhaupt vandaan komt. Dat is zeker zo, met de zonnewind zou ik niet starten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei IKBENANDERS: We kunnen ons ook afvragen waar het verschijnsel wind überhaupt vandaan komt. Bij 'back to basics' denk ik niet onmiddellijk aan een stroom die met een snelheid van 450 km per seconde voorbij zoeft, dat is enkel maar goed om een verkoudheid aan over te houden. In mensentaal betekent dat ongeveer 25 keer het traject Brussel-Parijs in één seconde. Ja, voor mij ook, onbegrijpelijk, en weinig relevant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 196 Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 49 minuten geleden 4 uur geleden zei TTC: Bij 'back to basics' denk ik niet onmiddellijk aan een stroom die met een snelheid van 450 km per seconde voorbij zoeft, dat is enkel maar goed om een verkoudheid aan over te houden. In mensentaal betekent dat ongeveer 25 keer het traject Brussel-Parijs in één seconde. Ja, voor mij ook, onbegrijpelijk, en weinig relevant. Moet je even uitleggen, 450 km per seconde is ongeveer 25 keer het traject Brussel-Parijs (hemelsbreed centrum - centrum ongeveer 265 x 25 = 6625 km)? Storing in de AI module? Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 33 minuten geleden 13 minuten geleden zei Aristarkos: Moet je even uitleggen, 450 km per seconde is ongeveer 25 keer het traject Brussel-Parijs (hemelsbreed centrum - centrum ongeveer 265 x 25 = 6625 km)? Storing in de AI module? Aristarkos Ja, goed dat je het narekende, veel dank! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten