Michiel 14 Geplaatst 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst 27 september 2004 SLL Misschien een motivatie van deze links, waarom we die moeten bekijken? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst 27 september 2004 Op zoek naar een Christelijke e-card ter bemoediging, of zomaar omdat je een kaartje wil sturen? Kijk eens op DaySpring.com. Een grote keuze uit diverse verschillende kaarten met een Christelijke boodschap. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2004 Admod note: URL verwijderd, zie openingspost! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2004 Admod note: URL verwijderd, zie openeningspost! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2004 Voor de duidelijkheid van dit topic herhaal ik even de openingspost: Quote: Op zondag 15 juni 2003 20:47:31 schreef Doeke het volgende: Beste Users, Omdat internet een medium is waarbij je ook veel over het geloof kan vinden lijkt het ons een goed idee om in dit topic, links te plaatsen naar christelijke site's die jij kent/bezoekt. Let wel : Het moet een site zijn die iets met geloof te maken heeft. Anders wordt de link zonder pardon verwijderd. Het is dus ook toegestaan je eigen website te plaatsen, als deze iets te maken heeft met het geloof. Groeten van, De Credible-Crew. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2004 waar kan ik dan andere links zetten? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2004 eej je moet s kijke op www.gmi.nl want ik heb daar een boek gkocht over gospelzangeressen die een verhaal over hun leven vertellen: GA ERVOOR heet t egt cewl Link naar bericht Deel via andere websites
Guardian 0 Geplaatst 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2004 Misschien kan ik hier dan ook wel gelijk een klein oproepje doen (heb het ook al ergens anders gevraagd). Maar zijn er misschien ook creatieve mensjes onder jullie die een logo zouden kunnen verzinnen/maken voor mijn homepage = Verzameling verhalen & Visje Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2004 Sjaloom Guardian, Een mooie site vol prachtige en ontroerende verhalen, goed verzameld! Ga zo door, het zou weleens meer mensen kunnen raken dan je denkt... Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2004 Is Dat Jouw Site ik ken die site al vet lang.. maar wst niet dat ie van jouw was.. ik heb vet veel vrienden wakekr geschudt.. tot tranen geroerd met jouw verzameling verhalen.. heb zelfs velen ervan uitgeprint en in een map bewaart Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2004 * Erna bootst Ol Moth's reactie na Die site staat al tijden bij m'n favorieten, ik gebruik regelmatig stukjes voor de tieners. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenivo 0 Geplaatst 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst 20 december 2004 ha, ik gebruik em ook al tijden voor mijn site. (heb toevallig net nog reclame voor je gemaakt op het waaromgod forum ) Errug goede content Link naar bericht Deel via andere websites
Ryanne 0 Geplaatst 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst 20 december 2004 www.ayoplaza.nl Forum voor Apostolische jongeren. (waar ook niet-Apostolischen welkom op zijn!!) Link naar bericht Deel via andere websites
Kate 0 Geplaatst 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst 26 december 2004 http://8bit.be/phpbb/index.php?id=gelooft evangeliserend discussieforum Splinternieuw forum!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst 26 december 2004 http://www.favobijbeltext.tk Je kunt hier je favo bijbeltext heensturen met motivatie! Deel het met anderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2005 Door Anna op maandag 17-01-2005 22:17:02 hellow ik weet dat ik hier niet echt reclame mag maken.... maar laat me even uitleggen waarom ik ben nu 5 jaar lid van een GJV (gereformeerde jongeren vereniging)en de laatste twee jaar liep het echt rot, weinig tot geen motivatie, de groep lag uitelkaar door een ruzie en ze hadden geen zin om terug te komen omdat ze toch te oud werden.... heb de laatste 2 jaar aardig lopen vechten om alles in leven te houden!(van 15 naar 9 naar 4 naar 2) in de zomervakantie hebben we een overleg gehad en toen kwamen er ineens 9 "nieuwe mensen" na de vakantie waren dit er 7 en nu 5.... de groep is echt super! onwijze positiviteit en iedereen is gemotiveerd *heerlijk* als kroon op ons werk hebben we nu een site gemaakt, en die wil ik heel graag hier vermelden! www.gospelmedia.dk.gjv bedankt dat jullie dit even wilde lezen! grz Anna Link naar bericht Deel via andere websites
SW 0 Geplaatst 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2005 Quote: Op maandag 17 januari 2005 22:27:06 schreef Anna het volgende: Door Anna op maandag 17-01-2005 22:17:02 ik ben nu 5 jaar lid van een GJV (gereformeerde jongeren vereniging) Een bekende naam. Ik heb 6 jaar op de GJV van Berkel gezeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2005 oke! dit is een GJV in Ouderkerk, sola fide.... Ik kom regelmatig op het gastenboek van Berkel! Link naar bericht Deel via andere websites
Solifera 0 Geplaatst 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2005 www.timetoturn.nl Over christen zijn en hoe je dat uit in lifestyle / omgang met het milieu / geldbesteding / armoedebestrijding etc. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Quote: Op zaterdag 09 oktober 2004 15:54:58 schreef Guardian het volgende: Misschien kan ik hier dan ook wel gelijk een klein oproepje doen (heb het ook al ergens anders gevraagd). Maar zijn er misschien ook creatieve mensjes onder jullie die een logo zouden kunnen verzinnen/maken voor mijn homepage = Verzameling verhalen & Visje zo zie je maar! had al een keer zon poster gezien maar wist niet meer waar, waar ik ontzettend van baalde, en nu zie ik er gewoon 100.... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2005 Youth Contact! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2005 en het gaat zo super met de site! zie regelmatig bezoekers die via credible komen! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2005 Ik geloof dat ik www.faq-online.nl nog niet heb zien staan op de voorgaande pagina's. Rudibu. Link naar bericht Deel via andere websites
Doortje 0 Geplaatst 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2005 www.jeugdkerkreloaded.nl de website van de jeugdkerk in utrecht Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2005 http://www.nethugs.com/dontever.shtml Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten