Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 415
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

Vier het feest mee. Het koninkrijk is nabij

www.heavenlyquality. Lees hier over onderwerpen als:

Gerechtigheid van God

Liefde boven alles

Dopen

Redding (met reincarnatie geimplemeteerd)

de 3 eenheid

Is aarstsengel michael de christus?

wat is de heilige geest?

Ik ben niet tegen het homohuwelijk

100% genade of is het anders?

Geef je leven voor je vrienden

gij zult niet doden

mogen wij oordelen?

wat is twijfelen en mag het en wat is geloven?

uitverkiezing

Ik hoop jullie allemaal te zien op www.heavenlyquality.nl en ben zeer benieuwd naar jullie reacties

gods zegen

ivar

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:51:26 schreef hopeloos het volgende:

hmmm... heb ff snel gekeken, maar ik denk dat ik het toch maar bij credible hou
knipoog_dicht.gif

Anyway, vertel es Thijs.... waarom heb je het gehad daar?

nou kijk ik opende een topic over een ''seksueel probleem''(klinkt erger dan dat het is)

en dat vonden ze niet ''in de doelstellingen passen''

terwijl ik mijn verhaal kwijt wou

dat is stom

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ik ben samen met een paar vrienden aan een website begonnen. We zijn pas een paar dagen online...

Het is een christelijke nieuwssite, waarop elke dag één of meer artikelen over het christelijk geloof zullen verschijnen. Ook komen er reviews van CD's, films en boeken op. Verder wordt er elke dag een nieuwe bijbeltekst getoond met uitleg.

Ik ben benieuwd wat jullie van de site vinden!

Het adres is: www.yhwh.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Gast Anon_phpbb

Heey mensen!

Ik wil jullie ff laten weten dat er een nieuwe site de lucht in is, met als thema "onckrheid, niet happy zijn met jezelf, problemen, minderwaardighiedsgevoel", etc.

Er staat heel veel info op, ook leuke wtjes en testjes. Verder kun je anoniem een poll invullen (rechts), er is een gastenboek (bovenaan bij "gasten") en je kunt in contact komen met anderen over dit en andere onderwerpen op het forum. Dit is dé plek waar jij je verhaal kwijt kunt en gewoon lkkr anoniem je vragen kunt dumpen!smile.gif

Check: http://young_beauties.mysites.nl

CU there!!

Hope so dat je er wat aan hebt..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Kom, laat ik ook eens gaan spammen hier. engel.gif

Natuurlijk weten veel users hier al van de aktie Plaats een Oogje!. Maar nog niet genoeg!

Ben je ook tegen het massale pesten overal, dat mensenlevens systematisch de vernieling in helpt? Doe dan met ons mee en plaats een Oogje op je web-log of website! Of gebruik hem als avatar!

Het pesten is vrij onzichtbaar, veel mensen lijken het niet te zien. Scholen lijken er vrijwel machteloos tegenover te staan en met het internet zijn de pestmogelijkheden dramatisch toegenomen. Er lijkt geen einde aan te komen en miljoenen mensen gaan eraan kapot.

Met het Oogje laat je weten dat je het pesten wél ziet. In je buurt, op school of werk, overal. Je houdt je ogen er niet voor dicht, maar laat weten er serieus tégen te zijn. Maak jouw protest zichtbaar en bemoedig zo een slachtoffer van pesterijen die jouw site, web-log of profiel bezoekt.

Het Oogje is klein, mooi en in verschillende kleuren te krijgen. Dus... waar wacht je nog op! party.gif

http://plaatseenoogje.web-log.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid