Fundamenteel 1.030 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei TTC: Is er ook ergens plaats voor een moeder, dat vraag ik me af. Aan de haard vaneigenst :D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 25 minuten geleden zei Fundamenteel: Aan de haard vaneigenst Redelijk apart is dat brughagedissen ook kunnen blaffen, weet echter niet of dat vergelijkbaar is met een hond. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 2 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 7 uur geleden zei TTC: Is er ook ergens plaats voor een moeder, dat vraag ik me af. Goede vraag! Het ‘moederlijke’ kom ik eigenlijk niet tegen als ik terugdenk aan het bijbelse gedachtegoed inzake dit onderwerp. Wel kom ik uit bij Maria. Zou het vaderlijke bij de ‘hemel’ horen en het moederlijke bij de ‘aarde’? Er wordt ook wel gesproken van ‘moeder aarde’. @Fundamenteel: ‘Dus ja, aan de haard vaneigenst.’ 3 uur geleden bewerkt door IKBENANDERS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei IKBENANDERS: Goede vraag! Het ‘moederlijke’ kom ik eigenlijk niet tegen als ik terugdenk aan het bijbelse gedachtegoed inzake dit onderwerp. Wel kom ik uit bij Maria. Zou het vaderlijke bij de ‘hemel’ horen en het moederlijke bij de ‘aarde’? Er wordt ook wel gesproken van ‘moeder aarde’. @Fundamenteel: ‘Dus ja, aan de haard vaneigenst.’ Weet het niet, Barnabas schreef er iets over. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten