TTC 1.564 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat is al overcompliceren...De simpele eenvoud. En dan denken dat niets voorspelbaar is, hou het maar bij Hij en vrouwen aan de haard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: En dan denken dat niets voorspelbaar is, hou het maar bij Hij en vrouwen aan de haard. haha geen vrouwen meer gozer. Gewoon God, simpele vrede en goed en lekker eten. "Ik ben 1 met de overvloed, alles wat ik onderneem vermenigvuldigt zich en iedere cel in mijn lijf vibreert op de frequentie van God." Simpel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Fundamenteel: haha geen vrouwen meer gozer. Gewoon God, simpele vrede en goed en lekker eten. "Ik ben 1 met de overvloed, alles wat ik onderneem vermenigvuldigt zich en iedere cel in mijn lijf vibreert op de frequentie van God." Simpel. Maurits Cornelis was de 13 jaar jongere broer van de geoloog Berend George Escher, wiens belangstelling vooral lag bij de kristallografie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten