Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Een paar dagen terug zag ik op netwerk dat er in sommige steden heel erg veel softdrugs word geteeld. zoals we allemaal weten is het telen van softdrugs verboden maar de handel erin word gedoogd en het gebruik ook. 2 burgemeester zeiden, we zien veel liever dat het telen van softdrugs onder toezicht van de overheid word gedaan om 2 redenen

1: De mensen die de softdrugs telen tappen vaak stroom af en dat kost de stroom bedrijven veel geld

2: Er ontstaan door het aftapen van stroom veel onveilige situaties. Die kastjes waar men stroom mee aftapt daar onstaat veel warmte ontwikkeling. Hierdoor kan brand onstaan

3: De mensen die dit telen komen vaak in contact met criminelen. Dit zorgt er voor dat die mensen mogenlijk nog andere illigale dingen gaan doen.

Zou het niet veel beter zijn dat de overheid softdrugs gaat kweken en dit gaat leveren aan coffieshops?? Dit zou een hoop ellende en gevaarlijke situaties voorkomen.

Wat vinden jullie

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:26:43 schreef bart1984 het volgende:

zoals we allemaal weten is het telen van softdrugs verboden maar de handel erin word gedoogd en het gebruik ook.

Onzin. Iedere Nederlander mag 10 planten hebben voor eigen gebruik en ik heb vanmiddag heel toevallig heel veel noeste arbeid geleverd bij de moeder van 'n vriend van m'n broertje en dat stukje grond brandnetel vrij gemaakt, omgespit, en er heel veel bagger overheen gegooit, waarna ik mijn 15 stekjes in de grond heb gezet puh2.gif

Quote:
2 burgemeester zeiden,

As if I care.

Quote:
we zien veel liever dat het telen van softdrugs onder toezicht van de overheid word gedaan om 2 redenen

Prijsopdrijving en hoge BTW kunnen heffen. Dikke mik dus, de groeten.

Quote:
1: De mensen die de softdrugs telen tappen vaak stroom af en dat kost de stroom bedrijven veel geld

Nee hoor, dat doen alleen Turken met een bijstandsuitkering of WW die 200.000E per jaar bij willen verdienen. Het gros van de mensen doet dit helemaal niet, en ik zet m'n plantjes lekker buiten in de zon.

Quote:
2: Er ontstaan door het aftapen van stroom veel onveilige situaties. Die kastjes waar men stroom mee aftapt daar onstaat veel warmte ontwikkeling. Hierdoor kan brand onstaan

In de koelcel van een slager ook. Mijn Northwood CPU wordt ook 65C, etc. Wat is dit nu voor onzinnig punt?

Quote:
3
big-smile.gif
e mensen die dit telen komen vaak in contact met criminelen. Dit zorgt er voor dat die mensen mogenlijk nog andere illigale dingen gaan doen.

Yeah right. Een plantje trekt Bulgaarse crimi's naar m'n deurmat. En dan ga ik dat ook doen? Ik ben niet zo'n volgzaam schaapje hoor.

Quote:
Zou het niet veel beter zijn dat de overheid softdrugs gaat kweken en dit gaat leveren aan coffieshops?? Dit zou een hoop ellende en gevaarlijke situaties voorkomen.

Wat vinden jullie

Ontzettende onzin. En het gaat toch nooit lukken want er zijn miljarden zaadjes in prive bezit. Het Amerikaanse leger is ook kansloos tegen de cocaplant, dus laat staan dat onze slappe hap lach je lek om de wanprestaties en onkunde en huilen met de pet op en massa-emigratie veroorzakende onder de hoger opgeleidein afpers-regerinkje dat wij hier hebben, het wel lukt lol.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou dat vind ik prima hoor. Ik heb echter wel een middelvinger over voor een ministertje van volksgezondheid die onder druk van ene Jaques Chirac de maximale toegestaande hoeveelheid in een coffeeshop op 5 gram zet. Maar ja, dan loop ik toch gewoon 3x die tien meter tussen m'n auto en het loket bij Animo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:47:37 schreef McDumbass het volgende:

Is dat weer veranderd dan?

Ach, wat boeit het me ook. Ik heb nog wel meer in huis dat niet mag. Alsof ik me door een ministertje laat vertellen wat ik wel en niet in m'n bloedbaan mag stoppen.

Helaas zetten 6 planten geen zoden aan de dijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:11:46 schreef essie het volgende:

Wiet en sigaretten hebben dezelfde verslavende werking.

Paddo's daarintegen zijn niet verslavend.

Oh? dat wist ik niet. Kan je die dingen bij de coffieshop halen?? Oh vraagje wat voor werking hebben die dingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:14:14 schreef bart1984 het volgende:

Oh vraagje wat voor werking hebben die dingen.

Zie hier voor een beschrijving van de effecten van C12-H17-N2-O4-P.

Overigens is wiet niet even verslavend als nicotine. Nicotine is de ergste en hardnekkigste verslaving die er is als het gaat om hoelang je lichaam verlangsignaaltjes voor die stoffen blijft sturen. Nico is wat dat betreft nog veel erger en dus moeilijker te overwinnen dan een heroine verslaving.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:41:43 schreef McDumbass het volgende:

Overigens is wiet niet even verslavend als nicotine. Nicotine is de ergste en hardnekkigste verslaving die er is als het gaat om hoelang je lichaam verlangsignaaltjes voor die stoffen blijft sturen. Nico is wat dat betreft nog veel erger en dus moeilijker te overwinnen dan een heroine verslaving.

Als je wiet rookt krijg je evenveel nicotine en teer binnen als bij tabak dacht ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

niet als je het via een waterpijp rookt...

als iemand me overigens wil uitleggen hoe zo'n ding werkt dan zou ik zeer erkentelijk zijn... zo;n ding staat ondertussen al anderhalf jaar voor l*l in de kast... (niet dat ik er drugs mee wil roken, overigens....)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:45:23 schreef Joozt het volgende:

niet als je het via een waterpijp rookt...

als iemand me overigens wil uitleggen hoe zo'n ding werkt dan zou ik zeer erkentelijk zijn... zo;n ding staat ondertussen al anderhalf jaar voor l*l in de kast... (niet dat ik er drugs mee wil roken, overigens....)

Jaja knipoog_dicht.gif

Ik ken wel iemand die via een waterpijpje rookt.

Je vermengt wat wiet met shag en doet dat bovenin het houdertje. Onderin het reservoir doe je water, en vervolgens steek je het wiet/shag-mengel aan.

Maarruh......je kunt het ook alleen met shag doen, ook dat is een drug knipoog_dicht.gif .

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid