Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:02:37 schreef Job het volgende:

Softdrugs heet dit topic, nou dan heb ik ook een vraagje aan jullie.

Wat vinden jullie van medische marihuana?

Ik heb er zelf veel baat bij, maar wat zo erg is, ik moet het zelf betalen. Je krijgt het op recept en je haalt het bij de apotheek maar het wordt niet vergoed door het ziekenfonds.

Nu ben ik genoodzaakt om het in een coffeeshop te kopen want daar is het 50% goedkoper als bij de apotheek.

Als ik het niet gebruikt moet ik veel duurdere medicijnen en meer medicijnen slikken als nu het geval is, en die worden wel weer vergoed.

Nu ben ik van plan om zelf een paar plantjes in mijn tuin te gaan zetten, wat vinden jullie hiervan?

mvg Job

Denk 'n btje lage productie enzo,..mja en medicinale weed is ook moeilijk veel sterker, en dus volgens mij, goedkoper in verhouding,..mja,..wel relaxed dat ik vlakby De Haag woonbig-smile.gifbig-smile.gif.,.. bij mij in de streek hebben ze moeilijk veel plantages,..allemaal in kassen weet je,..Westlandbig-smile.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 02 mei 2005 00:19:21 schreef McDumbass het volgende:

[...]En dus is het veel duurder? Voor 12E krijg je een klein reepje hasj of een zakje wiet (veel groter qua volume dus) en wiet is veel makkelijker omdat je hasj moet smelten enzo om het in je peuk te krijgen en dan valt as er weer zo moeilijk af. Ik koop nooit hasj.

Goeie hasj hoef je niet te smelten.Dat is makkelijk te krummen.Hasj is ook ongeveer 8 keer kankerverwekkend dan wiet.Je leeft maar een keertje dus geniet ervan zou ik zeggensmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 02 mei 2005 22:53:11 schreef CazZ het volgende:

Jawel uiteraard wel!
yes.gif

En ik kan er ook wel om lachen hoor
puh2.gif

Maar hou je een klein btje in op een christelijk forum.. Als je weet dat dit voor mensen aanstootgevend kan zijn. gewoon sociaal dus.

Nou ik hoor het vanzelf wel als mensen mijn humor serieus opvatten en er problemen mee hebben.

Jij kan er ook om lachen dus dat scheelt weersmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 02 mei 2005 00:33:02 schreef essie het volgende:

Weet iemand waar ze nog ergens
gedroogde
paddo's verkopen?

(It brings me closer to God)

Niet in de winkel want dat mag niet meer huh? Verder zou ik het ook niet weten maar! Je kunt ze ook zelf drogen, leg ze een aantal dagen in een relatief warme kamer. Als het even kan goed ventileren en zorg ervoor dat eventueel vocht direct opgenomen wordt en niet op de paddo blijft liggen (want dan krijg je een schimmel op je schimmel puh2.gif ) bijvoorbeeld een keukenrol. Je kunt ze ook in de oven doen zolang je maar zorgt dat hij op de laagste stand blijft (50 graden??) en houd dan de deur open. Zo moet het in een uur of 4, 5 goed gedroogd zijn. Althans, dat heb ik me laten vertellen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:14:19 schreef Ann het volgende:

Ik heb iets interessant toegestuurd gekregen

de waarheid achter de joint

Er staan inderdaad waarheden in, maar oh oh oh, wat kunnen mensen overdrijven!!

Blowen is inderdaad niet goed voor je, maar als je het vergelijkt met een avondje bier drinken, kan je nog beter een jointje roken.

En dan willen ze ook beweren dat je met softdrugs de deur opent naar harddrugs? Ik heb genoeg geblowd in m'n leven, maar ik moet er niet aan denken om harddrugs in m'n lichaam te stoppen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid