Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zaterdag 23 april 2005 02:12:44 schreef Kate het volgende:

Roken is verslavend, frikandellen eten -
op z'n tijd
- niet!

Maar ik ga nu naar bed, bye.

Roken op z'n tijd ook niet.

Wel als je dagelijks een zooi sigaretten rookt.

Maar ik ken zat mensen die af en toe een sigaar roken die niet verslaafd zijn. Als je elke dag een pakje sigaretten rookt is dat een ander verhaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weed en hasj is een heel stuk minder verslavend als tabak. En daar komt nog bij dat de meeste mensen alleen in het weekend blowen of zelfs minder.

Volgens mij zijn er percentueel meer alcohol verslaafden dan weed verslaafden.

Maar het spul is wel weer een stuk ongezonder en regelmatig gebruik verminderd je inteligentie en leerprestaties. Daarnaast kan het versterkend zijn voor psychische klachten als psychose.

Ik weet niet wat de eisen zijn om iets "harddrugs" te noemen. Het zal wel iets met het effect te maken hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Paddo's rulen idd. Ik heb het tot nu toe alleen maar gehouden bij Psilocybe Mexicana en neem het voor vol effect ongeveer 1 keer per maand. Het is ook zo relaxed, zoals op die website van essie al stond, alles is nieuw voor je, je let op kleine dingen die je normaal totaal niet ziet, bomen en wolken dansen, muren bewegen, als je je ogen sluit dan zie je allemaal abstracte vormen voor je enz. Prachtig gewoon. En je voelt je gewoon content met alles. Gewoon zoiets simpels als op je bed liggen is helemaal nieuw, of een spiegel is ook een bron van vermaak puh2.gif

Maargoed, ontopic: Zoals het nu gaat vind ik het prima. De overheid moet zich gewoon zo min mogelijk met dat soort dingen bemoeien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:59:42 schreef Muse het volgende:

Overigens, als de overheid zich ermee gaat bemoeien, dan kun je er vergif op innemen dat er flinke accijns geheft gaat worden =(

Oh ja dan ga je dat gezeik krijgen. MAar dat zou niet slim zijn. Want als de "legale weed" veel duurder is dan de illigale weed kan je nooit concureren met de illigale telers

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:02:37 schreef Job het volgende:

Nu ben ik van plan om zelf een paar plantjes in mijn tuin te gaan zetten, wat vinden jullie hiervan?

Dat gezien het feit dat je er een recept voor krijgt het erg raar is dat het ziekenfonds niet niet vergoed...

Straks moet je zelfs morfine zelf betalen... verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:56:41 schreef Job het volgende:

Ik zet er ook vaak thee van, maar ook verdamp ik het, zodat ik alleen de THC binnenkrijg. Bovendien is verdampen wat voordeliger in gebruik, omdat je de wiet meerder malen kan gebruiken.

En hoe doe je dat dan precies? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 02 mei 2005 00:14:38 schreef Gorthaur het volgende:

Waarom weed? Hasj zit toch veel meer THC in?

En dus is het veel duurder? Voor 12E krijg je een klein reepje hasj of een zakje wiet (veel groter qua volume dus) en wiet is veel makkelijker omdat je hasj moet smelten enzo om het in je peuk te krijgen en dan valt as er weer zo moeilijk af. Ik koop nooit hasj.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 02 mei 2005 00:19:21 schreef McDumbass het volgende:

[...]En dus is het veel duurder? Voor 12E krijg je een klein reepje hasj of een zakje wiet (veel groter qua volume dus) en wiet is veel makkelijker omdat je hasj moet smelten enzo om het in je peuk te krijgen en dan valt as er weer zo moeilijk af. Ik koop nooit hasj.

Ok, logisch. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid