Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:53:50 schreef The Black Mathematician het volgende:

Veel katholieken in Nederland mogen anders over het belang van uitspraken van de paus denken, maar ik heb begrepen dat in de derde wereld het woord van de paus wet is.

Als dat zo was, was er geen AIDS-probleem meer. Ik ben dus bang dat zeker op dit punt, het gezag van de paus aanmerkelijk kleiner is dan je denkt.

Quote:
En jij weet best wat ik bedoel, maar kan het nooit laten om puntjes op de i te zetten.

Klopt, omdat het niet zomaar puntjes zijn. Het katholieke geloof is geen wettisch geloof, en ik aanvaard dus ook niet dat het zo wordt neergezet zonder te reageren.

Quote:
Ik vind het overigens te makkelijk om de paus een moordenaar te noemen omdat hij tegen condoomgebruik is als je dat dacht ofzo.

Natuurlijk niet. Zoals ik je op dit forum ken ben je even intelligent als integer. Natuurlijk denk ik niet dat je dat soort dommigheden denkt. flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid