Fundamenteel 1.030 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei leren_schoen: O maar als het op de NT aankomt geloof je het ook niet.. ik vind juist dat NT en QR meer een hedendaagse Israël steunen dan het OT. Namedrop anders nog wa profeten terwijl ge ni 1 hoofdstuk ervan in context plaatst en maak uzelf wijs dat het probleem bij mij ligt . Joden anno 2026 zijn restanten van profetenmoordenaars die vandaag als narcistische psychopaten het slachtoffer spelen. Ik geef geen hol om dat perfide volk en hoop dat onze "leiders" ooit de meerderheid respecteren om de belangen hier te dienen en niet van nazi van het zuiverste water in het oosten. En nu kunt gij ook opflikkeren, ik heb gezegd wat ik te zeggen had. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Namedrop anders nog wa profeten terwijl ge ni 1 hoofdstuk ervan in context plaatst en maak uzelf wijs dat het probleem bij mij ligt . Joden anno 2026 zijn restanten van profetenmoordenaars die vandaag als narcistische psychopaten het slachtoffer spelen. Ik geef geen hol om dat perfide volk en hoop dat onze "leiders" ooit de meerderheid respecteren om de belangen hier te dienen en niet van nazi van het zuiverste water in het oosten. En nu kunt gij ook opflikkeren, ik heb gezegd wat ik te zeggen had. Zeg je nou van Joodse mannen dat het je profeten zijn? Dat accepteer ik niet weet je. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik wil toch nog wat meer voor jouw verduidelijken want jij zegt dan wel, moslimbroeders, en doelt er op, roei aub de Joden uit. Maar zij zijn niet zoals jij. Ff dat je het weet. En zij maken gewoon onderscheid tussen gelovige joden en secularisme. Dat doe jij niet, jij wilt gewoon iedere jood dood hebben. Als je antisemitisme eerder voort zou komen voor sympathie voor Palestijnen kan ik dat wel begrijpen maar dat is het niet. Je geeft daar niks om behalve om daar achter te schuilen. Gewoon een mein kamp wappie dat is wat jij bent 2 uur geleden bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei leren_schoen: jij wilt gewoon iedere jood dood hebben. Ben je zo laag gevallen dat je leugens moet verspreiden? Ik heb dat nooit gezegd. Ik vind wel dat we talmoed joden moeten assimileren zoals dat moest gebeuren met de hitlerjeugd die ook dachten een uitverkoren ras te zijn. Hier zijn geen uitverkoren rassen. 1 uur geleden zei leren_schoen: Als je antisemitisme eerder voort zou komen voor sympathie voor Palestijnen kan ik dat wel begrijpen Stop toch met dat bewapend woord van joden te gebruiken. Zij zijn antisemiet omdat ze zich als de enige Semieten wanen door aldaar de meerderheid van Semieten te verdrijven om te expanderen. De christenen en moslims aldaar zijn ook Semieten. Ik ben dus niet antisemiet maar antijood. Dat joden antichristenen zijn zou hier het probleem moeten zijn. Antijood zijn is self evident als goy. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 38 minuten geleden (bewerkt) 44 minuten geleden zei Fundamenteel: Ben je zo laag gevallen dat je leugens moet verspreiden? Ik heb dat nooit gezegd. Ik vind wel dat we talmoed joden moeten assimileren zoals dat moest gebeuren met de hitlerjeugd die ook dachten een uitverkoren ras te zijn. Hier zijn geen uitverkoren rassen. Stop toch met dat bewapend woord van joden te gebruiken. Zij zijn antisemiet omdat ze zich als de enige Semieten wanen door aldaar de meerderheid van Semieten te verdrijven om te expanderen. De christenen en moslims aldaar zijn ook Semieten. Ik ben dus niet antisemiet maar antijood. Dat joden antichristenen zijn zou hier het probleem moeten zijn. Antijood zijn is self evident als goy. Ja je bent inderdaad een heiden. Ik zou graag willen zeggen je bent christen weet je, of moslim. Maar dat ben je niet. Of vindt je van wel. Ik ben wel benieuwd. Ik bedoel je ook tegelijkertijd te zeggen dat heiden in eerste instantie bijbels is en niet talmoedisch. Goyim is weer naties. Jij bedoelt de degraderende term, heiden. Wanneer je goy zegt. 29 minuten geleden bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 22 minuten geleden 12 minuten geleden zei leren_schoen: Ja je bent inderdaad een heiden. Ik zou graag willen zeggen je bent christen weet je, of moslim. Maar dat ben je niet. Of vindt je van wel. Ik ben wel benieuwd. Ik bedoel je ook tegelijkertijd te zeggen dat heiden in eerste instantie bijbels is en niet talmoedisch. Goyim is weer naties. Jij bedoelt de degraderende term, heiden. Wanneer je goy zegt. Kerel, wat gij denkt te weten over mij kan me eerlijk gezegd geen hol schelen. Dat gij triggered ter defensie van joden is mijn probleem niet. Je liegt, je gebruikt drogargumenten en weet niet eens wat de joden uitsteken om land te roven. Laat staan dat je een goy in perspectief van de talmoed kunt zien. Wat antisemiet voor een perfide jood is, is ons probleem in het westen niet. Dat zij antichristenen zijn die ons van de ene naar de andere oorlog leiden is wel ons probleem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 16 minuten geleden (bewerkt) 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Kerel, wat gij denkt te weten over mij kan me eerlijk gezegd geen hol schelen. Dat gij triggered ter defensie van joden is mijn probleem niet. Je liegt, je gebruikt drogargumenten en weet niet eens wat de joden uitsteken om land te roven. Laat staan dat je een goy in perspectief van de talmoed kunt zien. Wat antisemiet voor een perfide jood is, is ons probleem in het westen niet. Dat zij antichristenen zijn die ons van de ene naar de andere oorlog leiden is wel ons probleem. Je zegt “ik als westen/goddeloze”. Dat heb inderdaad niks met Christendom te maken. 15 minuten geleden bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 14 minuten geleden Zojuist zei leren_schoen: Ja inderdaad. Je bent inderdaad een goyim. Die zegt “ik als westen/goddeloze”. Dat heb inderdaad niks met Christendom te maken. Dat "heeft" en niet dat "heb", gij analfabeet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 13 minuten geleden Zojuist zei Fundamenteel: Dat "heeft" en niet dat "heb", gij analfabeet Wil je ook zo graag zo elitair mogelijk klinken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten