Fundamenteel 1.030 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei leren_schoen: O maar als het op de NT aankomt geloof je het ook niet.. ik vind juist dat NT en QR meer een hedendaagse Israël steunen dan het OT. Namedrop anders nog wa profeten terwijl ge ni 1 hoofdstuk ervan in context plaatst en maak uzelf wijs dat het probleem bij mij ligt . Joden anno 2026 zijn restanten van profetenmoordenaars die vandaag als narcistische psychopaten het slachtoffer spelen. Ik geef geen hol om dat perfide volk en hoop dat onze "leiders" ooit de meerderheid respecteren om de belangen hier te dienen en niet van nazi van het zuiverste water in het oosten. En nu kunt gij ook opflikkeren, ik heb gezegd wat ik te zeggen had. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Namedrop anders nog wa profeten terwijl ge ni 1 hoofdstuk ervan in context plaatst en maak uzelf wijs dat het probleem bij mij ligt . Joden anno 2026 zijn restanten van profetenmoordenaars die vandaag als narcistische psychopaten het slachtoffer spelen. Ik geef geen hol om dat perfide volk en hoop dat onze "leiders" ooit de meerderheid respecteren om de belangen hier te dienen en niet van nazi van het zuiverste water in het oosten. En nu kunt gij ook opflikkeren, ik heb gezegd wat ik te zeggen had. Zeg je nou van Joodse mannen dat het je profeten zijn? Dat accepteer ik niet weet je. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 39 minuten geleden (bewerkt) Ik wil toch nog wat meer voor jouw verduidelijken want jij zegt dan wel, moslimbroeders, en doelt er op, roei aub de Joden uit. Maar zij zijn niet zoals jij. Ff dat je het weet. En zij maken gewoon onderscheid tussen gelovige joden en secularisme. Dat doe jij niet, jij wilt gewoon iedere jood dood hebben. Als je antisemitisme eerder voort zou komen voor sympathie voor Palestijnen kan ik dat wel begrijpen maar dat is het niet. Je geeft daar niks om behalve om daar achter te schuilen. Gewoon een mein kamp wappie dat is wat jij bent 25 minuten geleden bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten