Paulus888 52 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden Op 3-1-2025 om 15:47 zei Figulus: In gevallen van directe dreiging, wanneer er geen overheidsfunctionarissen aanwezig zijn om in te grijpen, is het m.i. gerechtvaardigd dat burgers zelf handelen om zichzelf of anderen te beschermen. Collectief handelen is noodzakelijk. Israël is een voorbeeld van een land dat de verantwoordelijkheid voor de bescherming van zijn burgers en de strijd tegen terrorisme serieus neemt. IDf is zelf terrorist.. Sowieso, wat is een terrorist? Een terrorist word door de vijand terrorist genoemd en door de vrienden vrijheidsstrijders. Maar jouw Israelpijpen kennen we onderhand wel. Op 5-1-2025 om 13:10 zei Dat beloof ik: Volgens de Bijbelse definitie, ben ik dus ook een antichrist. Want, de naam zegt het al, de term geeft alleen maar aan dat iemand anti christus is. Jij haalt er echter termen bij die helemaal niets met de Bijbelse definitie van antichrist te maken hebben: Als je niet in Jezus gelooft dan ben je toch niet meteen anti? Of ben je ook tegen God, aangezien je niet in God gelooft? Op 1-1-2025 om 14:10 zei sjako: Techmiljardair en toekomstig hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek Elon Musk heeft zijn naam op X veranderd in Kekius Maximus. Deze cryptische naam levert direct speculaties op over de precieze bedoeling. Bij mij ook. Kekius Maximus is een naam van een god. Het doet me denken 2Thes 2:3 Laat je door niemand misleiden, op geen enkele manier. Want voordat die dag komt, moet eerst nog de geloofsafval komen en moet de mens van wetteloosheid worden geopenbaard, de zoon van vernietiging. 4 Hij verzet zich en verheft zich boven elke zogenaamde god of elk voorwerp van aanbidding, waardoor hij in de tempel van God gaat zitten en zich in het openbaar als een god presenteert. Is Elon Musk de antichrist? Hij past wel in het plaatje. Hij werpt zich op als een god, heeft wereldmacht, heeft zelfs een eigen cryptomunt. Welke god was Maximus Kekius genoemd dan? Even gegoogled en komt nergens naarvoren dat het een god/God was. Volgens bronnen op Google is het een meme, en een bitcoin. En probeert Musk die coin omhoog te stevenen in de vaart der volkeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Op 1-1-2025 om 14:10 zei sjako: Techmiljardair en toekomstig hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek Elon Musk heeft zijn naam op X veranderd in Kekius Maximus. Deze cryptische naam levert direct speculaties op over de precieze bedoeling. Bij mij ook. Kekius Maximus is een naam van een god. Het doet me denken 2Thes 2:3 Laat je door niemand misleiden, op geen enkele manier. Want voordat die dag komt, moet eerst nog de geloofsafval komen en moet de mens van wetteloosheid worden geopenbaard, de zoon van vernietiging. 4 Hij verzet zich en verheft zich boven elke zogenaamde god of elk voorwerp van aanbidding, waardoor hij in de tempel van God gaat zitten en zich in het openbaar als een god presenteert. Is Elon Musk de antichrist? Hij past wel in het plaatje. Hij werpt zich op als een god, heeft wereldmacht, heeft zelfs een eigen cryptomunt. Kek en Keket zijn de oude Egyptische god en godin van de duisternis. Musk liet eerder al weten de Dark MAGA aan te hangen. Maga is de hoogste rang in het satanisme. 13 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei Flawless victory: Kek en Keket zijn de oude Egyptische god en godin van de duisternis. Musk liet eerder al weten de Dark MAGA aan te hangen. Maga is de hoogste rang in het satanisme. kekius is helemaal niet vernoemd naar Kek of Keket.. Het is een meme van een of andere kikker en maximus van Gladiator.. https://www.indiatoday.in/business/story/what-is-kekius-maximus-memecoin-elon-musk-new-identity-on-x-price-of-kekius-2657805-2024-12-31 Sommige mensen zien echt in alles het kwaad. Lachwekkend belachelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 993 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Op 6-1-2025 om 15:34 zei Flawless victory: Op 6-1-2025 om 06:40 zei Dat beloof ik: Aha, vandaar dat God op 7 oktober Hamas Israel liet aanvallen. Dat was in zijn 'Plan' voorzien. Net zoals in zijn plan was voorzien dat Hitler 6 miljoen Joden doodde. Is dat hetzelfde plan waarin hij (Genesis 6:6) zegt dat hij spijt had dat hij de mens had gemaakt? Expand God heeft inderdaad toegestaan dat Hamas dat deed en dat Hitler miljoenen Joden vermoordde. En wetende dat dit zou gebeuren heeft hij het gebruikt in Zijn Plan Dank voor het verschrikkelijke antwoord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten