Dat beloof ik 995 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 minuut geleden zei Figulus: Misschien ligt de opdracht wel bij ons om de klok buiten te beïnvloeden, al is het maar door vast te houden aan onze eigen norm en die zichtbaar te maken. Het klokje in mijn huis tikt op het ritme van God, terwijl de klok daarbuiten tikt op het ritme van satan. Het verschil tussen beide klokken creëert een spanningsveld. Hoe sterker dat spanningsveld, hoe groter de noodzaak om mijn klokje nauwkeurig af te stemmen op Gods normen. Alleen zo kan ik standhouden, zonder te verzwakken of overstemd te raken door het geluid van de klok buiten. Ik, bepalen wie mij gaat regeren? Die stem kunnen ze toch negeren. Ik stem niet, maar laat me regeren door wat door God is bepaald. Wie zegt jou dat je naar de juiste stem luistert? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.020 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Wie zegt jou dat je naar de juiste stem luistert? Aan zijn stoere praatjes en haat voor de vijand te merken, is het helaas niet de God van de Bijbel die daar centraal staat. "Mijn huis tikt op het ritme van God." Oh dear lol... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst gisteren om 16:27 Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:27 17 uur geleden zei Fundamenteel: Aan zijn stoere praatjes en haat voor de vijand te merken, is het helaas niet de God van de Bijbel die daar centraal staat. "Mijn huis tikt op het ritme van God." Oh dear lol... Misschien juist wel. Heb je het OT niet in jouw Bijbel of zo? Daar haat God de vijand. Vandaar ook dat de zionisten vandaag de dag hun vijand zo haten en als onmensen zien. Zij hebben enkel het OT en wat daarvan afgeleid is. Maar God als enkel Liefde zien is juist onbijbels. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten