Spring naar bijdragen

Amerikanen verontrust over mysterieuze vliegende objecten, Trump wil ze neerschieten

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Flawless victory:

Dat is de desinformatie waar jij in gelooft.  Dat doet men overigens bewust. Om tegenstanders tegen te werken.

Controleer maar….. https://tgstat.com/channel/@Ezra_ACohen

Nauw betrokken bij Trump. https://transforming-classification.blogs.archives.gov/2021/01/22/president-trump-appoints-ezra-cohen-as-chair-and-member-of-the-public-interest-declassification-board/

Als het niet zo triest was zou het lachwekkend zijn...

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Beter dat die zatte psychoten van het forum verdwijnen

2 minuten geleden zei Aristarkos:

Als het niet zo triest was zou het lachwekkend zijn...

Aristarkos

Wacht maar gewoon af.  Dat zeg je zelf immers tegen iedereen die van jou helderheid verwacht over je geheimzinnigdoenerij.  Je bent gewoon zelf slecht op de hoogte en doet het graag voorkomen of jij iets weet wat niemand weet. “Ik heb al teveel gezegd”, schrijf je dan.   Dat is pas zielig.

Je houdt je bronnen om maar niet voor wappie versleten te worden. En vijzelt je ego op door te doen alsof jij zou beschikken over geheime kennis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Flawless victory:

Wacht maar gewoon af.  Dat zeg je zelf immers tegen iedereen die van jou helderheid verwacht over je geheimzinnigdoenerij.  Je bent gewoon zelf slecht op de hoogte en doet het graag voorkomen of jij iets weet wat niemand weet. “Ik heb al teveel gezegd”, schrijf je dan.   Dat is pas zielig.

Je houdt je bronnen om maar niet voor wappie versleten te worden. En vijzelt je ego op door te doen alsof jij zou beschikken over geheime kennis.

Die kennis is helemaal niet geheimzinnig, maar voor iedereen die dat wil te vinden, net zoals jij op Telegram de propaganda hebt gevonden. Maar zoals je zegt, tijd is een geweldig iets en zal bewijzen wie er gelijk heeft, dat ontken je in ieder geval niet.

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-1-2025 om 23:32 zei Aristarkos:

Dat is onderdeel van het globalisten plan, ik ga nou weer allemaal wappie dingen zeggen natuurlijk, maar dat stond al op de Georgia Stones (geplaatst in ik geloof 1980) die ze in 2022 hebben opgeblazen. Het counterplan was tot 2017 onbekend voor het publiek en werd vrijwel gelijk belachelijk gemaakt in het fake news, zodat maar een kleine groep het in eerste instantie wist. In Amerika snappen ze het nou wel maar Europa loopt nog helemaal achter. Die denken nog in termen van Adolf Trump en meer van dat soort propaganda nonsens.

Aristarkos

Op 16-1-2025 om 15:36 zei Dat beloof ik:

Wees eens concreet. Hier valt geen touw aan vast te knopen.

Op 16-1-2025 om 17:26 zei Aristarkos:

Dat is het probleem dan ook.

Aristarkos

Mistigheid. Aristarkos hult zich in nevelen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Flawless victory:

Trump: “I’m going to give you a report on drones about one day into the administration because I think it’s rediculous that they’re not telling you about what’s going on with the drones”.

Hij weet allang wat er speelt, die onnozele ontwijkende blik zegt genoeg. Als die dingen werkelijk een gevaar zouden opleveren was er allang actie opgezet. Die drones zijn van de overheid zelf. De overheid heeft toegang tot geavanceerde technologie, inlichtingendiensten en expertise om dergelijke situaties snel te beoordelen. Als drones daadwerkelijk een onmiddellijk en serieus gevaar zouden vormen, zou je mogen verwachten dat er al actie was ondernomen. Testen van verdedigingssystemen en militaire oefeningen, daar zet ik mijn geld op in. Door de drones als "onbekend" te bestempelen, kan de overheid proberen om rivaliserende landen te laten speculeren en in verwarring te brengen. Met name China, als marktleider op het gebied van drones, moet op afstand gehouden worden in het belang van nationale veiligheid, bescherming van privé-informatie en het behouden van strategische onafhankelijkheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Figulus:

Hij weet allang wat er speelt, die onnozele ontwijkende blik zegt genoeg. Als die dingen werkelijk een gevaar zouden opleveren was er allang actie opgezet. Die drones zijn van de overheid zelf. De overheid heeft toegang tot geavanceerde technologie, inlichtingendiensten en expertise om dergelijke situaties snel te beoordelen. Als drones daadwerkelijk een onmiddellijk en serieus gevaar zouden vormen, zou je mogen verwachten dat er al actie was ondernomen. Testen van verdedigingssystemen en militaire oefeningen, daar zet ik mijn geld op in. Door de drones als "onbekend" te bestempelen, kan de overheid proberen om rivaliserende landen te laten speculeren en in verwarring te brengen. Met name China, als marktleider op het gebied van drones, moet op afstand gehouden worden in het belang van nationale veiligheid, bescherming van privé-informatie en het behouden van strategische onafhankelijkheid.

Dat denk ik ook en dat denken de meeste experts zoals Steven Greer ook.  Wel ga ik er - net als Greer - vanuit dat het gaat om back-enigneerde vaartuigen. Dat betekent dat de techniek oorspronkelijk afkomstig is van buitenaardsen en dat de mensen zo’n ding hebben weten na te maken.   In die zin zijn het geen gewone drones, want ze maken geen geluid, gaan veel hoger en sneller, kunnen blijven stilhangen en tarten de zwaartekracht.   Om de mensen in verwarring te brengen hebben ze er wel óók gewone drones tussen gezet.

Het blijft interessant welk verhaal Trump erover gaat ophangen, of dat hij de waarheid gaat vertellen. 

De MH370 zou zijn neergehaald omdat er wetenschappers aan boord zaten die beschikten over geavanceerde technologie, met name chips, waarmee ze cloakingtechniek konden toepassen. Deze wetenschappers waren op weg naar China en men wilde niet dat de Chinezen deze techniek in handen zouden krijgen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Aristarkos:

Correct, trollen trollen is ook lachwekkend hoor... DBI loopt nauwkeurig op de grens, Paulus000 gaat er elke keer met grof geweld overheen. Hij is dus echt een waardeloze trol want hij wil wel maar kan niet. Elke keer als hij dat doet dan vertel ik hem met genoegen dat hij een waardeloze trol is.

Aristarkos

och och, wat ben je toch een grote jongen..

moet je een lollie? Moet je een schone luier?

11 minuten geleden zei Flawless victory:

Dat denk ik ook en dat denken de meeste experts zoals Steven Greer ook.  Wel ga ik er - net als Greer - vanuit dat het gaat om back-enigneerde vaartuigen. Dat betekent dat de techniek oorspronkelijk afkomstig is van buitenaardsen en dat de mensen zo’n ding hebben weten na te maken.   In die zin zijn het geen gewone drones, want ze maken geen geluid, gaan veel hoger en sneller, kunnen blijven stilhangen en tarten de zwaartekracht.   Om de mensen in verwarring te brengen hebben ze er wel óók gewone drones tussen gezet.

Het blijft interessant welk verhaal Trump erover gaat ophangen, of dat hij de waarheid gaat vertellen. 

De MH370 zou zijn neergehaald omdat er wetenschappers aan boord zaten die beschikten over geavanceerde technologie, met name chips, waarmee ze cloakingtechniek konden toepassen. Deze wetenschappers waren op weg naar China en men wilde niet dat de Chinezen deze techniek in handen zouden krijgen. 

natuurlijk. De aliens komen hier en wat brengen ze mee? Precies dat wat de mensheid al heeft, maar dan geavanceerder..

Drones zijn heel makkelijk te maken, dus geen reden om ze als buitenaards te zien. Behalve als het je levensonderhoud is, zoals bij Greer.

Link naar bericht
Deel via andere websites