Flawless victory 605 Geplaatst gisteren om 16:59 Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:59 (bewerkt) 2 uur geleden zei Dat beloof ik: Wees eens concreet. Hier valt geen touw aan vast te knopen. Hij doelt gewoon op NESARA en GESARA. En dat was in Europa al bekend in de jaren 90, maar het is een plan dat al 60 jaar in de maak is. Ga maar googlen. Global Economic Security And Reformation Act. Met de moord op Kennedy hebben tegenwerkende krachten dit plan gedwarsboomd. En ook 9/11 heeft roet in het eten gestrooid. Dit keer gaat Trump het uitrollen, samen met Q. Q heeft Trump hiervoor uitgekozen als president. En niet andersom. Ook deze verkiezingen zijn weer gefixt, maar dan door Trump met Q. Dit keer kan niets “het plan” meer tegenhouden, omdat Starlink van Elon Musk de gehele aarde overziet en al het internetverkeer en de media in 1 klap kan overnemen. gisteren om 17:05 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst gisteren om 17:04 Rapport Share Geplaatst gisteren om 17:04 4 minuten geleden zei Flawless victory: samen met Q. Q heeft Trump hiervoor uitgekozen als president. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst gisteren om 17:06 Rapport Share Geplaatst gisteren om 17:06 1 minuut geleden zei Figulus: Ja nu spot je nog. En strakjes sta je vast te juichen, achter het plan aan van Trump = Q. Strakjes mag je je gratis Q-phone ophalen met je Q-wallet erop en je gratis QFS-saldo. iPhone heeft afgedaan, valt in het niet bij de mogelijkheid van Q. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst gisteren om 17:10 Rapport Share Geplaatst gisteren om 17:10 Zojuist zei Flawless victory: Ja nu spot je nog. En strakjes sta je vast te juichen, achter het plan aan van Trump = Q. Wat gebeuren moet, gaat gebeuren, of ik daar nu bij sta te juichen of niet. Deze wereld is verdomd lelijk en zal steeds lelijker worden, daar juich ik in geen geval bij. De wereld in de brand echter zal mij laten springen en dansen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst gisteren om 17:14 Rapport Share Geplaatst gisteren om 17:14 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Flawless victory: Hij doelt gewoon op NESARA en GESARA. Dat is in mijn ogen propaganda, daar doel ik dus helemaal niet op. Aristarkos gisteren om 17:15 bewerkt door Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst gisteren om 17:27 Rapport Share Geplaatst gisteren om 17:27 3 minuten geleden zei Figulus: Wat gebeuren moet, gaat gebeuren, of ik daar nu bij sta te juichen of niet. Deze wereld is verdomd lelijk en zal steeds lelijker worden, daar juich ik in geen geval bij. Okay, dan zijn we het daar over eens. Blijf wakker dan, want er komt in de vorm van GESARA een krachtige misleiding aan en krachtige verzoekingen. Zoals bijvoorbeeld gratis vrije energie. En medbeds. Dat zijn een soort bedden waarop mensen met kwantummachines worden genezen van de ergste kwalen. Die medbeds bestaan al maar zijn verborgen gehouden voor de mensen. Ze staan of stonden in DUMBs (deep underground military bunkers). Op zich niets verkeerds en niets lelijks aan deze technologie. Wat wel lelijk is is dat de hele wereld door en middels al deze “wonderen” wordt onderworpen aan de antichrist. De papegaai aapt Jezus na maar dan door middel van technologie. Wanneer wij eenmaal het Lichaam van Christus definitief hebben ontvangen, zijn wij niet meer onderhevig aan ziekte en dood, zijn wij geen slaven meer van andere mensen, hebben geen brandstof meer nodig om ons te verplaatsen. De antichrist aapt dit na middels technologie, zoals vrije energie apparaten, enorme banksaldi op een QFS (quantum financial system), en medbeds die voor genezing zorgen. Ze willen alle mensen zogenaamd bevrijden door alle schulden in 1 klap kwijt te schelden en ze miljoenen te geven. Een ieder die ook maar een beetje nadenkt zal beseffen dat dit hemels lijkt maar des duivels is. 99 procent van de mensheid kan daar helemaal niet mee omgaan. De meeste mensen zullen dan niet meer naar hun werk gaan met als gevolg hongersnood (geen voedselproductie meer, enzovoorts), allerlei rampentoestanden ten aanzien van de zorg en hygiëne (rioleringswerkzaamheden bijvoorbeeld die niet meer worden gedaan). 3 minuten geleden zei Figulus: De wereld in de brand echter zal mij laten springen en dansen! Dat dan weer niet. Gelukkig keert Jezus met ons terug op aarde en Hij zal alles herstellen. Maar dan écht en Hij zal alle aardse machthebbers uitschakelen. Inclusief Trump. Om terug te keren tot het onderwerp, Trump heeft aangekondigd dat hij in de eerste dagen na zijn aantreden openbaar gaat maken van wie die drones zijn en waar ze vandaan komen en wat ze doen. We zullen zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst gisteren om 17:49 Rapport Share Geplaatst gisteren om 17:49 21 minuten geleden zei Flawless victory: Okay, dan zijn we het daar over eens. Blijf wakker dan, want er komt in de vorm van GESARA een krachtige misleiding aan en krachtige verzoekingen. Zoals bijvoorbeeld gratis vrije energie. En medbeds. Dat zijn een soort bedden waarop mensen met kwantummachines worden genezen van de ergste kwalen. Die medbeds bestaan al maar zijn verborgen gehouden voor de mensen. Ze staan of stonden in DUMBs (deep underground military bunkers). Op zich niets verkeerds en niets lelijks aan deze technologie. Wat wel lelijk is is dat de hele wereld door en middels al deze “wonderen” wordt onderworpen aan de antichrist. De papegaai aapt Jezus na maar dan door middel van technologie. Wanneer wij eenmaal het Lichaam van Christus definitief hebben ontvangen, zijn wij niet meer onderhevig aan ziekte en dood, zijn wij geen slaven meer van andere mensen, hebben geen brandstof meer nodig om ons te verplaatsen. De antichrist aapt dit na middels technologie, zoals vrije energie apparaten, enorme banksaldi op een QFS (quantum financial system), en medbeds die voor genezing zorgen. Ze willen alle mensen zogenaamd bevrijden door alle schulden in 1 klap kwijt te schelden en ze miljoenen te geven. Een ieder die ook maar een beetje nadenkt zal beseffen dat dit hemels lijkt maar des duivels is. 99 procent van de mensheid kan daar helemaal niet mee omgaan. De meeste mensen zullen dan niet meer naar hun werk gaan met als gevolg hongersnood (geen voedselproductie meer, enzovoorts), allerlei rampentoestanden ten aanzien van de zorg en hygiëne (rioleringswerkzaamheden bijvoorbeeld die niet meer worden gedaan). Zelfs de mooiste dingen in het leven, zoals vrijheid, kennis of genezing, kunnen worden misbruikt of verkeerd worden ingezet. Dat maakt ze echter niet inherent verkeerd. Stel dat alles wat je zegt waar is. Dan lijkt het mij juist een kans om deze wonderlijke technologieën ten goede te gebruiken. We hebben als mensheid altijd de keuze hoe we met macht en kennis omgaan. Waarom zouden we dat niet op een verantwoordelijke manier doen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst gisteren om 18:18 Rapport Share Geplaatst gisteren om 18:18 1 uur geleden zei Aristarkos: Je bent echt een waardeloze trol... Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet. Aristarkos zolang jij zo reageert en ik inderdaad een troll zou zijn reageer je precies zoals ik zou willen. Dus dan ben ik geen waardeloze troll. Maar een goede troll. Maar goed, iemand die anderen continu van troll gedrag beticht is misschien zelf wel de troll? Daar zou Sjako eens wat aan moeten doen. Mensen die anderen een troll noemen om inhoudelijk niets meer te hoeven zeggen.. Zelf ben ik geen troll, ik zeg wat ik vind. Daar mag jij dan weer wat van vinden, maar daar mag ik dan weer wat van vinden. Zo krijg je discussie.. Maar neen, Aristarkos wil enkel gesprekken met gelijkgestemden. Snowflake! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst gisteren om 18:54 Rapport Share Geplaatst gisteren om 18:54 1 uur geleden zei Flawless victory: Blijf wakker dan, want er komt in de vorm van GESARA een krachtige misleiding aan en krachtige verzoekingen. Zoals bijvoorbeeld gratis vrije energie. En medbeds. Dat zijn een soort bedden waarop mensen met kwantummachines worden genezen van de ergste kwalen. Die medbeds bestaan al maar zijn verborgen gehouden voor de mensen. Ze staan of stonden in DUMBs (deep underground military bunkers). Op zich niets verkeerds en niets lelijks aan deze technologie. Wat wel lelijk is is dat de hele wereld door en middels al deze “wonderen” wordt onderworpen aan de antichrist. De papegaai aapt Jezus na maar dan door middel van technologie. Wanneer wij eenmaal het Lichaam van Christus definitief hebben ontvangen, zijn wij niet meer onderhevig aan ziekte en dood, zijn wij geen slaven meer van andere mensen, hebben geen brandstof meer nodig om ons te verplaatsen. De antichrist aapt dit na middels technologie, zoals vrije energie apparaten, enorme banksaldi op een QFS (quantum financial system), en medbeds die voor genezing zorgen. Ze willen alle mensen zogenaamd bevrijden door alle schulden in 1 klap kwijt te schelden en ze miljoenen te geven. Een ieder die ook maar een beetje nadenkt zal beseffen dat dit hemels lijkt maar des duivels is. 99 procent van de mensheid kan daar helemaal niet mee omgaan. De meeste mensen zullen dan niet meer naar hun werk gaan met als gevolg hongersnood (geen voedselproductie meer, enzovoorts), allerlei rampentoestanden ten aanzien van de zorg en hygiëne (rioleringswerkzaamheden bijvoorbeeld die niet meer worden gedaan). Ook allemaal propaganda, wat jij hierboven schrijft geloof ik helemaal niks van. Aristarkos 43 minuten geleden zei Paulus888: zolang jij zo reageert en ik inderdaad een troll zou zijn reageer je precies zoals ik zou willen. Dus dan ben ik geen waardeloze troll. Maar een goede troll. Maar goed, iemand die anderen continu van troll gedrag beticht is misschien zelf wel de troll? Daar zou Sjako eens wat aan moeten doen. Mensen die anderen een troll noemen om inhoudelijk niets meer te hoeven zeggen.. Zelf ben ik geen troll, ik zeg wat ik vind. Daar mag jij dan weer wat van vinden, maar daar mag ik dan weer wat van vinden. Zo krijg je discussie.. Maar neen, Aristarkos wil enkel gesprekken met gelijkgestemden. Snowflake! Je bent gewoon een trol hoor, het maakt niet uit of je het ontkent, iedereen weet het. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst gisteren om 19:06 Rapport Share Geplaatst gisteren om 19:06 11 minuten geleden zei Aristarkos: Ook allemaal propaganda, wat jij hierboven schrijft geloof ik helemaal niks van. Aristarkos Je bent gewoon een trol hoor, het maakt niet uit of je het ontkent, iedereen weet het. Aristarkos alleen domme mensen "weten" het.. Hoeven ze niet inhoudelijk op mijn beweringen in te gaan. Beetje zoals Hopper deed op dit forum, toen ik hem met Bijbelteksten liet zien dat zijn ideeen niet bijbels zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.020 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden Rijkdom koopt u geen gezondheid of liefde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) 4 uur geleden zei Aristarkos: Ook allemaal propaganda, wat jij hierboven schrijft geloof ik helemaal niks van. Aristarkos Tsja, jij bent een Trumpfan maar maakt hiermee Trump voor leugenaar uit. Volgens mij lieg jij nu zelf. Maar zoals je zelf al zei, de tijd zal het je leren. 22 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden Bill Gates kan het ook schudden. Robert F. Kennedy Jr. gaat hem en zijn praktijken aanpakken. Ook gaat RFK Jr. het statistisch bewezen verband tussen vaccinatie en autisme (1135 procent toename door vaccinatie) openbaar maken. Het wordt een bijzondere tijd. De regering Trump gaat ook onthullen dat John F. Kennedy Junior nog leeft, en dus niet gestorven is bij een vliegtuigongeluk in 1999. Zijn dood is in scène gezet zodat hij kon ontkomen aan de cabal. Ik heb reeds een foto van hem gezien en een stukje video. Hij is nu natuurlijk 26 jaar ouder maar zeer herkenbaar. En zo zijn er nog een paar verrassingen die onthuld gaan worden de komende tijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden 26 minuten geleden zei Flawless victory: Bill Gates kan het ook schudden. Robert F. Kennedy Jr. gaat hem en zijn praktijken aanpakken. Ook gaat RFK Jr. het statistisch bewezen verband tussen vaccinatie en autisme (1135 procent toename door vaccinatie) openbaar maken. Het wordt een bijzondere tijd. De regering Trump gaat ook onthullen dat John F. Kennedy Junior nog leeft, en dus niet gestorven is bij een vliegtuigongeluk in 1999. Zijn dood is in scène gezet zodat hij kon ontkomen aan de cabal. Ik heb reeds een foto van hem gezien en een stukje video. Hij is nu natuurlijk 26 jaar ouder maar zeer herkenbaar. En zo zijn er nog een paar verrassingen die onthuld gaan worden de komende tijd. Het zou fijn zijn en getuigen van volwassenheid als je, wanneer het jaar voorbij is en er niets van waar blijkt te zijn, terugkomt op de kwestie en je standpunten bijstelt, nadat je excuses hebt aangeboden voor het verspreiden van desinformatie. Vermoedelijk wint de cognitieve dissonantie het, maar hoop doet leven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 5 uur geleden zei Flawless victory: Bill Gates kan het ook schudden. Robert F. Kennedy Jr. gaat hem en zijn praktijken aanpakken. Ook gaat RFK Jr. het statistisch bewezen verband tussen vaccinatie en autisme (1135 procent toename door vaccinatie) openbaar maken. Het wordt een bijzondere tijd. Dit is waar... 5 uur geleden zei Flawless victory: De regering Trump gaat ook onthullen dat John F. Kennedy Junior nog leeft, en dus niet gestorven is bij een vliegtuigongeluk in 1999. Zijn dood is in scène gezet zodat hij kon ontkomen aan de cabal. Ik heb reeds een foto van hem gezien en een stukje video. Hij is nu natuurlijk 26 jaar ouder maar zeer herkenbaar. En zo zijn er nog een paar verrassingen die onthuld gaan worden de komende tijd. Dit verhaal gaat al jaren rond, echter er is geen enkel bewijs voor. Is het daarom niet waar? Geen idee, maar je kunt het niet als feit brengen... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 995 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 16 uur geleden zei Flawless victory: 19 uur geleden zei Dat beloof ik: Wees eens concreet. Hier valt geen touw aan vast te knopen. Hij doelt gewoon op NESARA en GESARA. En dat was in Europa al bekend in de jaren 90, maar het is een plan dat al 60 jaar in de maak is. Ga maar googlen. Serieus? Het antwoord is bekend, google maar? Als je als in google zoekt op kabouters, dan ga je kabouters vinden he? Werkelijk, dat er mensen zijn die zo simpel denken.... 9 uur geleden zei Flawless victory: Ook gaat RFK Jr. het statistisch bewezen verband tussen vaccinatie en autisme (1135 procent toename door vaccinatie) openbaar maken. Als jij het al weet, is het openbaar, dus valt er niets meer openbaar te maken he....🥱 15 uur geleden zei Aristarkos: 15 uur geleden zei Paulus888: zolang jij zo reageert en ik inderdaad een troll zou zijn reageer je precies zoals ik zou willen. Dus dan ben ik geen waardeloze troll. Maar een goede troll. Maar goed, iemand die anderen continu van troll gedrag beticht is misschien zelf wel de troll? Daar zou Sjako eens wat aan moeten doen. Mensen die anderen een troll noemen om inhoudelijk niets meer te hoeven zeggen.. Zelf ben ik geen troll, ik zeg wat ik vind. Daar mag jij dan weer wat van vinden, maar daar mag ik dan weer wat van vinden. Zo krijg je discussie.. Maar neen, Aristarkos wil enkel gesprekken met gelijkgestemden. Snowflake! Expand Expand Expand Je bent gewoon een trol hoor, het maakt niet uit of je het ontkent, iedereen weet het. Ik vind hem geen trol, waarmee die laatste bewering van jou is weerlegd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 13 minuten geleden zei Dat beloof ik: Ik vind hem geen trol, waarmee die laatste bewering van jou is weerlegd. In dit geval zou de tweede trol de eerste trol dus niet als een trol erkennen, hoewel beide zich in feite als trolls gedragen. Het is een interessante en humoristische dynamiek die vaak in internetdiscussies voorkomt, waar de spelers elkaar proberen af te schilderen als iemand anders, terwijl ze zelf precies hetzelfde doen. Trollen die zo met elkaar in discussie gaan en elkaar de hand boven het hoofd houden, kunnen een goed voorbeeld zijn van hoe belachelijk de strategieën van trolls vaak zijn. Het is een soort vicieuze cirkel van zelfverloochening! De situatie kan zelfs verder worden doorgedraaid als de eerste trol op zijn beurt de tweede trol ervan beschuldigt niet te begrijpen wat een echte trol is. Dit kan de discussie totaal onzinnig maken, waardoor het eigenlijk alleen maar lachwekkend wordt—wat dan weer een manier is om met het gedrag van trolls om te gaan: er niet serieus op in gaan of gewoon negeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 995 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 32 minuten geleden zei Figulus: In dit geval zou de tweede trol de eerste trol dus niet als een trol erkennen, hoewel beide zich in feite als trolls gedragen. Het is een interessante en humoristische dynamiek die vaak in internetdiscussies voorkomt, waar de spelers elkaar proberen af te schilderen als iemand anders, terwijl ze zelf precies hetzelfde doen. Trollen die zo met elkaar in discussie gaan en elkaar de hand boven het hoofd houden, kunnen een goed voorbeeld zijn van hoe belachelijk de strategieën van trolls vaak zijn. Het is een soort vicieuze cirkel van zelfverloochening! De situatie kan zelfs verder worden doorgedraaid als de eerste trol op zijn beurt de tweede trol ervan beschuldigt niet te begrijpen wat een echte trol is. Dit kan de discussie totaal onzinnig maken, waardoor het eigenlijk alleen maar lachwekkend wordt—wat dan weer een manier is om met het gedrag van trolls om te gaan: er niet serieus op in gaan of gewoon negeren. Blij dat jij er wel serieus op in gaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 5 minuten geleden zei Dat beloof ik: Blij dat jij er wel serieus op in gaat. Veel succes met trollebollen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Figulus: In dit geval zou de tweede trol de eerste trol dus niet als een trol erkennen, hoewel beide zich in feite als trolls gedragen. Het is een interessante en humoristische dynamiek die vaak in internetdiscussies voorkomt, waar de spelers elkaar proberen af te schilderen als iemand anders, terwijl ze zelf precies hetzelfde doen. Trollen die zo met elkaar in discussie gaan en elkaar de hand boven het hoofd houden, kunnen een goed voorbeeld zijn van hoe belachelijk de strategieën van trolls vaak zijn. Het is een soort vicieuze cirkel van zelfverloochening! De situatie kan zelfs verder worden doorgedraaid als de eerste trol op zijn beurt de tweede trol ervan beschuldigt niet te begrijpen wat een echte trol is. Dit kan de discussie totaal onzinnig maken, waardoor het eigenlijk alleen maar lachwekkend wordt—wat dan weer een manier is om met het gedrag van trolls om te gaan: er niet serieus op in gaan of gewoon negeren. Correct, trollen trollen is ook lachwekkend hoor... DBI loopt nauwkeurig op de grens, Paulus000 gaat er elke keer met grof geweld overheen. Hij is dus echt een waardeloze trol want hij wil wel maar kan niet. Elke keer als hij dat doet dan vertel ik hem met genoegen dat hij een waardeloze trol is. Aristarkos 10 uur geleden bewerkt door Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei Aristarkos: Dit verhaal gaat al jaren rond, echter er is geen enkel bewijs voor. Is het daarom niet waar? Geen idee, maar je kunt het niet als feit brengen... Jawel hoor. Op Telegram is het al bewezen. JFK Jr. heeft reeds een eigen kanaal en hij staat op de foto met Trump, en er stond al een video. Wacht maar af. En zijn zoon (de kleinzoon van de vermoorde JFK), Ezra Cohen, is ook op Telegram. 6 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei Dat beloof ik: Als jij het al weet, is het openbaar, dus valt er niets meer openbaar te maken he....🥱 Dusdanig openbaar dat ook trollen zoals jij het zullen moeten erkennen en dusdanig openbaar dat de rollen omgekeerd zullen zijn en degenen die eerder de vaccincritici belachelijk en monddood hebben gemaakt, nu degenen zullen zijn die de titel van desinformatie-verspreiders zullen ontvangen. De waarheid werd in ongerechtigheid ten onder gehouden en de massa liep daarin mee. Daar komt nu een eind aan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Mark Zuckerberg kan ook een proces tegemoetzien omdat hij de accounts van mensen die op de bijwerkingen van de covidvaccins wezen geblokkeerd heeft, terwijl zij niets anders deden dan de feitelijke waarheid vertellen. Hij probeert nu in de hol van Trump te kruipen maar dat gaat hem waarschijnlijk niet helpen. 5 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Flawless victory: Jawel hoor. Op Telegram is het al bewezen. JFK Jr. heeft reeds een eigen kanaal en hij staat op de foto met Trump, en er stond al een video. Wacht maar af. En zijn zoon (de kleinzoon van de vermoorde JFK), Ezra Cohen, is ook op Telegram. Daarom is dit dus gewoon propaganda — zoals zoveel op Telegram. Ezra A.Cohen heeft maar 1 account en dat is op twitter of x zo je wilt... https://x.com/EzraACohen One and only account. staat daar bovenaan, controleer maar... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 19 minuten geleden zei Aristarkos: Daarom is dit dus gewoon propaganda — zoals zoveel op Telegram. Ezra A.Cohen heeft maar 1 account en dat is op twitter of x zo je wilt... https://x.com/EzraACohen One and only account. staat daar bovenaan, controleer maar... Aristarkos Dat is de desinformatie waar jij in gelooft. Dat doet men overigens bewust. Om tegenstanders tegen te werken. Controleer maar….. https://tgstat.com/channel/@Ezra_ACohen Nauw betrokken bij Trump. https://transforming-classification.blogs.archives.gov/2021/01/22/president-trump-appoints-ezra-cohen-as-chair-and-member-of-the-public-interest-declassification-board/ 4 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten