Figulus 134 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei Aristarkos: En dat gaat nou net radicaal veranderen. Zoals ik al zei, tijd is een geweldig iets, het zal bewijzen wie er gelijk heeft. In dit geval hoeven we alleen maar te wachten op de uitkomst. We kunnen er over discussiëren tot we een ons wegen, terwijl we het alleen maar hoeven af te wachten. Aristarkos Ja, maar het is ondertussen wel leuk om te bediscussieren wie er gelijk gaat krijgen en waarom. Zodat na afloop we de ander lekker kunnen uitlachen, met het gevoel dat we toch het laatste woord hadden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 56 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen maar het agenda is toen eens gelekt en daarin kwam de pandemie van 2019-2020 ter sprake. Als ik dat terug vind zal ik het eens delen hier. Wij denken duidelijk anders over het plan. Het ene plan, dat van de globalisten is nooit een geheim geweest, ze schijnen er een pervers genoegen in te hebben ons van te voren te vertellen wat voor onheil ze op ons af willen storten. Het andere plan is verborgen geweest tot 2017. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat weet je dus pas met zekerheid na de lange termijn he. Geloof gerust anders. Er zijn al vele gevaccineerden die niet meer mogen sporten, door mrna vaccinatie. Weer dezelfde retoriek: Pas maar op voor straks! Ik leef in het nu, niet in het strkas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 4 minuten geleden zei Aristarkos: Wij denken duidelijk anders over het plan. Het ene plan, dat van de globalisten is nooit een geheim geweest, ze schijnen er een pervers genoegen in te hebben ons van te voren te vertellen wat voor onheil ze op ons af willen storten. Het andere plan is verborgen geweest tot 2017. Aristarkos De wereldpopulatie terug leiden naar 500 miljoen? Of wat bedoel je? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Tenzij ze het moedwillig doen om daarna tot een grote reset te komen. Met waterstofbommen is de nucleaire fallout nihil. In het gunstigste geval misschien. Maar de nucleaire winter zal vernietigend blijken te zijn. De kosten van de wederopbouw na een grootschalig conflict waarbij massavernietigingswapens, zoals waterstofbommen, worden ingezet, zouden enorm en onvoorstelbaar zijn. Veel groter dan een reset zich kan veroorloven. Dat middel schiet absoluut zijn doel ver voorbij. Dromer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 7 minuten geleden zei Figulus: In het gunstigste geval misschien. Maar de nucleaire winter zal vernietigend blijken te zijn. De kosten van de wederopbouw na een grootschalig conflict waarbij massavernietigingswapens, zoals waterstofbommen, worden ingezet, zouden enorm en onvoorstelbaar zijn. Veel groter dan een reset zich kan veroorloven. Dat middel schiet absoluut zijn doel ver voorbij. Dromer. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bomba Het zou net alles opruimen, mens inclusief, om de wederopbouw te vergemakkelijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bomba Het zou net alles opruimen, mens inclusief, om de wederopbouw te vergemakkelijken. Ownee he, komt ie aanzetten met wikipedia... de dooddoener van elke discussie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Figulus: Ownee he, komt ie aanzetten met wikipedia... de dooddoener van elke discussie. Het gaat over een waterstofbom. Er is quasi geen nucleaire winter. Dat is een vrij propere bom. En ze kan hier landen binnen de 20 minuten eens gelanceerd. Waarom duwen ze ook iedereen op elkaar in Europa en Amerika terwijl ze richtlijnen op stenen beitelen, waaronder de mensheid onder 500 miljoen te houden? Wat als de hele wereld schijn is en die wereldleiders onder 1 hoedje spelen? You never know for sure. 19 minuten geleden zei Paulus888: Weer dezelfde retoriek: Pas maar op voor straks! Ik leef in het nu, niet in het strkas. Ik zou toch niet zo gokken met uw gezondheid. De pharmaindustrie is een verdienmodel waar ze wel op de lange termijn denken en cashen op patiënten die gezond niets opbrengen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Het gaat over een waterstofbom. Er is quasi geen nucleaire winter. Dat is een vrij propere bom. En ze kan hier landen binnen de 20 minuten eens gelanceerd. Er zijn te veel onvoorspelbare variabelen die de uiteindelijke impact van een waterstofbom of andere massavernietigingswapens beïnvloeden. Het zou gaan om veel meer dan alleen de onmiddellijke verwoesting van steden; de wereld zou geconfronteerd worden met milieuveranderingen, gezondheidscrises en politieke chaos die de hele planeet zouden beïnvloeden. Mijn voorgaande schrijven blijft overeind staan, ook al duw je me een stupide stukje Wikipedia onder de ogen. Echt hoor, leer discussiëren in plaats van je te beroepen op oneliners en uit de lucht gegrepen kretologieën. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 4 minuten geleden zei Figulus: Er zijn te veel onvoorspelbare variabelen die de uiteindelijke impact van een waterstofbom of andere massavernietigingswapens beïnvloeden. Het zou gaan om veel meer dan alleen de onmiddellijke verwoesting van steden; de wereld zou geconfronteerd worden met milieuveranderingen, gezondheidscrises en politieke chaos die de hele planeet zouden beïnvloeden. Mijn voorgaande schrijven blijft overeind staan, ook al duw je me een stupide stukje Wikipedia onder de ogen. Echt hoor, leer discussiëren in plaats van je te beroepen op oneliners en uit de lucht gegrepen kretologieën. Lol toch... Ik ben niet eens in discussie? Ik zeg mijn mening, en het is best mogelijk dat ze een grote opkuis gaan doen en daarom alles en iedereen op elkaar duwen. Die wikipedia diende maar om de bom weer te geven. Als er miljarden mensen wegvallen, zal de natuur terug gedijen en is dat gunstig voor de planeet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Lol toch... Ik ben niet eens in discussie? Donder dan lekker op van dit discussieplatform, prutser. 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Als er miljarden mensen wegvallen, zal de natuur terug gedijen en is dat gunstig voor de planeet. Als dat jouw idee van een reset is: succes met je eco-apocalyptische resettheorieën. Je kunt maar beter bij groenactivisten zoals Greenpeace terechtgaan voor verdere discussie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Donder dan lekker op van dit discussieplatform, prutser. Als dat jouw idee van een reset is: succes met je eco-apocalyptische resettheorieën. Je kunt maar beter bij groenactivisten zoals Greenpeace terechtgaan voor verdere discussie. Beter dat die zatte psychoten van het forum verdwijnen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 34 minuten geleden zei Fundamenteel: 38 minuten geleden zei Aristarkos: Wij denken duidelijk anders over het plan. Het ene plan, dat van de globalisten is nooit een geheim geweest, ze schijnen er een pervers genoegen in te hebben ons van te voren te vertellen wat voor onheil ze op ons af willen storten. Het andere plan is verborgen geweest tot 2017. Aristarkos De wereldpopulatie terug leiden naar 500 miljoen? Of wat bedoel je? Dat is onderdeel van het globalisten plan, ik ga nou weer allemaal wappie dingen zeggen natuurlijk, maar dat stond al op de Georgia Stones (geplaatst in ik geloof 1980) die ze in 2022 hebben opgeblazen. Het counterplan was tot 2017 onbekend voor het publiek en werd vrijwel gelijk belachelijk gemaakt in het fake news, zodat maar een kleine groep het in eerste instantie wist. In Amerika snappen ze het nou wel maar Europa loopt nog helemaal achter. Die denken nog in termen van Adolf Trump en meer van dat soort propaganda nonsens. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 2 minuten geleden zei Aristarkos: Dat is onderdeel van het globalisten plan, ik ga nou weer allemaal wappie dingen zeggen natuurlijk, maar dat stond al op de Georgia Stones (geplaatst in ik geloof 1980) die ze in 2022 hebben opgeblazen. Het counterplan was tot 2017 onbekend voor het publiek en werd vrijwel gelijk belachelijk gemaakt in het fake news, zodat maar een kleine groep het in eerste instantie wist. In Amerika snappen ze het nou wel maar Europa loopt nog helemaal achter. Die denken nog in termen van Adolf Trump en meer van dat soort propaganda nonsens. Aristarkos Ik kan wel tegen "wappie-praat" hoor. Het is zeldzaam nog in gesprek te staan met lieden die zich niet door de waan van de dag laten beïnvloeden. We leggen echter beter onze heil in den Heere en niet in de politiek. Want de koninkrijken dezer wereld zijn verdeeld door de tegenstander en in de nieuwe wereld zullen veel minder mensen aanwezig zijn dan vandaag. Eigenlijk bereiden wij ons beter voor op de dood, we vergeten dat liever, maar ze kan ons elk moment verzamelen. Momento mori. Het spijtige is dat die Trump bashers zo blind voor de andere zijde zijn en daar geen antichrist toestanden benoemen. We hebben veel fascisten in de geschiedenis gekend, maar die verwarring zaaiden in de seksualiteit van kleuters zijn toch one of a kind. Dat is de vijand en daar is de antichrist actief, waat ze man en vrouw uit het evenbeeld van de Vader conditioneren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Trumpaanhangers volgen blind wat ze willen geloven. In werkelijkheid ligt Trump gewoon in bed met Xi en Vladimir en streven ze gezamenlijk naar de invoering van een wereld cryptomunt met blockchain. En willen ze GESARA invoeren. Een duivels plan dat haaks staat op de Bijbel maar wat mierzoet klinkt en door vele anarchisten zal worden toegejuicht, totdat ze met de gevolgen te maken krijgen. Trump is gewoon een 33e graad vrijmetselaar, net als de rest van de wereldleiders. Trump en consorten maken eerst iedereen rijk om daarmee de mensen te verleiden het teken van het beest te nemen. Zonder dat teken kunnen de mensen uiteindelijk niet meer bij hun rijkdom. Het is een valstrik. Ook wordt Trump door de Israel Heritage Foundation al de Messias genoemd. Hij is m.i. de ruiter op het witte paard (en naar mijn mening de antichrist) en hij zal dit keer geen vrede brengen maar oorlog ontketenen. 1 uur geleden zei Fundamenteel: Lol toch... Ik ben niet eens in discussie? Ik zeg mijn mening, en het is best mogelijk dat ze een grote opkuis gaan doen en daarom alles en iedereen op elkaar duwen. Die wikipedia diende maar om de bom weer te geven. Als er miljarden mensen wegvallen, zal de natuur terug gedijen en is dat gunstig voor de planeet. De helft van de wereldbevolking zal sterven, leert de Bijbel. Eerst een kwart, van 8 miljard is 2 miljard. En daarna nog eens een derde, van 6 miljard is 2 miljard. Samen 4 miljard, dat is dus de helft van de huidige wereldbevolking. Zie Openbaring 6. 1 uur geleden zei Fundamenteel: Ik kan wel tegen "wappie-praat" hoor. Het is zeldzaam nog in gesprek te staan met lieden die zich niet door de waan van de dag laten beïnvloeden. We leggen echter beter onze heil in den Heere en niet in de politiek. Want de koninkrijken dezer wereld zijn verdeeld door de tegenstander en in de nieuwe wereld zullen veel minder mensen aanwezig zijn dan vandaag. Eigenlijk bereiden wij ons beter voor op de dood, we vergeten dat liever, maar ze kan ons elk moment verzamelen. Momento mori. Het spijtige is dat die Trump bashers zo blind voor de andere zijde zijn en daar geen antichrist toestanden benoemen. We hebben veel fascisten in de geschiedenis gekend, maar die verwarring zaaiden in de seksualiteit van kleuters zijn toch one of a kind. Dat is de vijand en daar is de antichrist actief, waat ze man en vrouw uit het evenbeeld van de Vader conditioneren. De grootste fascist is Trump zelf. Hij past de techniek van de narcistische omkering toe. Jammer dat je dusdanig geobsedeerd blijft met seksualiteit dat al het andere je volslagen ontgaat . Dat zal snel genoeg over zijn wanneer de hel op aarde losbarst. Dan maak zelfs jij je echt niet meer druk om iemands geaardheid of gender. @Fundamenteel je wilde zo graag rijk worden toch? Moet je naar www.quantumfinancialsystem.com gaan. En daar de vier stappen doorlopen. 1. Complete your KYC verification. 2. Backup your assets (funds in the bank, Coins in any wallet or exchange, 401k, Trust funds etc) in your QFS account so as not to lose them in the ongoing reset. 3. Complete your XRP bar. 4. Place an order for your Q card and Q devices. Als je je e-mailadres en je naam opgeeft krijg je in je e-mail een inlogcode toegestuurd waarmee je eenmalig kunt inloggen. Overigens geheel op eigen risico. Ik heb er wel rondgekeken, maar ik heb bovenstaande proces niet gedaan. De Trumpsekte beweert dat iedereen zal worden overgezet naar het QFS en dat iedereen daar reeds over miljoenen beschikt. Je kunt het geld gewoon gebruiken als gewoon geld. In het plan van Trump krijgt ieder mens vanaf zijn 18e de beschikking over miljoenen. Hoe hoger de leeftijdscategorie hoe hoger het bedrag. Dat is je aandeel in het wereldbezit aan goud, zilver, land, enzovoort. Ze gaan zogenaamd voor de herverdeling van de welvaart. Overigens kunnen de ouders van die 18 jarigen niet aan het geld van die jongeren komen. Ieders geld is uitsluitend door die persoon zelf op te nemen. 4 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Het is een uiterst LISTIG plan van de Sekte. Maar het staat ook niet voor niets in Genesis dat de slang de listigste was van alle dieren. Trump is door Q uitgekozen voor zijn rol als president. Het is één groot toneelstuk. 4 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Aristarkos: En dat gaat nou net radicaal veranderen. De eerste honderd decreten liggen al klaar om op de eerste dag te worden ingevoerd inderdaad. Hij gaat de belastingdienst (IRS) opheffen en er een ERS voor in de plaats zetten. Geldzuchtigen, wraakzuchtigen, complotdenkers, (afgedwaalde) christenen zullen hem allemaal toejuichen. Onder de dekmantel van gerechtigheid gaat het satanisme schuil. De duivel doet zich voor als een engel van het licht. 4 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten