Groninger 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 De jurk komt waarschijnlijk zo mooi naar voren door de persoon die er in ingewikkeld is De jurk ziet er idd erg mooi uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 neej...is niet door mij gemaakt...wow ik mocht willen dat ik al zo goed was zeg...over 2 jaar kank dat maken dan post ik er 1 van mezelf volgend jaar moeten we dat doen, dit jaar werkten we met jeans...kan je niet zulke mooie jukren mee maken...btje balen want t was wel super gaaf geweest zon jurk van jeans maar dat valt niet moooi... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 foutje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Ik ben er erg trots op, het heeft me dagen gekost om de vorm erin te krijgen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 cooweelll!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Stoer! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Ik heb Footoosjop weer eens uitgevonden Ik Vriendje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Ooit met Flash gemaakt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 @ Sheepie Mooi gemaakt!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Als Robert stoer kan kijken... kan Sheepie het ook!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Quote: Op donderdag 10 februari 2005 23:02:46 schreef Groninger het volgende: Mooi gemaakt!! Danku... Hee hoe heb je die van jou gemaakt? Kan me voorstellen dat het heel veel werk is geweest, maar gaaf hoor! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 ik voor één van de mmooie plekjes op aarde geplakt (layers in fotosoep) en Meisje van ander forum (geef ff een brul als deze ook niet te zien zijn please!) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 *BRUL* Ik zie ze niet... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Het is makkelijker dan het waarschijnlijk lijkt (sorry Joëlle ik ga weer OFF-topic ) Plaats wat balken, gooi er een plaatje overheen (een zonnebloem in mijn geval, gooi hetzelfde plaatje er nog een keer overheen en zet de layer op Color Burn. Die 'stempels' (woorden) is gewoon een beetje prutsen. en voor héél veel handige tips kijk hier http://www.tutorialized.com/tutorials/Photoshop/1 (sorry mods ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 en nu? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Ja! Mooi hoor! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Jaaaa.. we kunnen het zien!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Dat ging over t vraagje of m'n foto's het deden Ik had nog veel meer foto's als die laatste, maar die ben ik allemaal kwijt geraakt bij een crash (Microsoft) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Ik durf het bijna niet te stellen maar is dit niet een duidelijk voorbeeld van 'vrouwen en techniek' (de rest durf ik niet af te maken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Neej, is geen duidelijk voorbeeld van vrouwen en techniek. spijt me voor je. Is alleen een voorbeeld van iemand die zo dom is te vertrouwen op ms en geen backups heeft gemaakt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2005 mijn verhalen check it out Quote: Op zaterdag 12 februari 2005 21:46:36 schreef Ann het volgende: [afbeelding] hallo ik ben donzig en schattig!!! [afbeelding] en ikke dan??? [afbeelding] ja ok jij ook! [afbeelding] echt waar?? [afbeelding] ja echt wel ja.......(wtf?) [afbeelding] okeeeeeeeee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2005 Quote: Op zaterdag 12 februari 2005 15:19:10 schreef Ann het volgende: Taam: kijk ik ben veranderd ik ben niet meer dik [afbeelding] Ann:ik ben ook niet meer klein en donzig [afbeelding] Taam:Ik ben de mooiste!! Ann:nee ikk!!!! God zegt het dus ik ben het!!! Taam: nee ik !!!satan zegt h.....oh wacht ik ben satan... Ann: haaaahahahaaha Taam:graaaaaaaaaaaaaaaaaaauuwwwww [afbeelding] [afbeelding] Angel [afbeelding] VS Devil [afbeelding] EN NU IS HET GENOEG!! [afbeelding] Taam:grubble grumle Ann:OK.....maar ik ben lekker toch de mooiste dit gebeurd er als ik me verveel dan ontstaan er heeeeleee rare verhaaltje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2005 kijk geoon in het kampvuur topic blz 36 en 34 denk ik http://forum.credible.nl/topic.php?id=3254&page=37 http://forum.credible.nl/topic.php?id=3254&page=36 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 oke kijken of t lukt..... tekening is van anna, de rest fotosjop dit was een grote crea project, beetje misgegaan maar de boodschap komt wel over(we bestaan als kerk dit jaar 100 jaar, we moesten iets doen voor de feestavond. >je ziet kaarsjes die vast worden gehouden door gemeenteleden en de foto is van boven genomen (voorzover het erop paste)< voor de rest ga ik nog ff zoeken mooi pic van een van onze meiden niks bewerkt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2005 *** Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten