joon 0 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Joon ontdekt de kunst van het haken. Eerste creatie: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 leuk Joon! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Wat een crea's hier zo zeg, de robot doet me denken aan Samus. Erg goed gelukt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Wat een crea's hier zo zeg, de robot doet me denken aan Samus. Erg goed gelukt! Het is eigenlijk Iron Man. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Voor de winter: Maar onze kleinste groeit te hard want ze passen nu al: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 @Dagmar, Wat lief !!!!! De baby bedoel ik, de pakjes en sokken zijn ook knap gemaakt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Gehaakt voor vriendlief: armband uit Assassins Creed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 minifoto-'boekje' gemaakt om mensen te laten zien als ik word aangesproken tijdens het fotograferen van graven. 1 plaatje is helft van 10-15 foto, zodat het in cameratas past. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zo, na een week lang fulltime werken heb ik vijfentwintig minuten aan muziek gecomponeerd. Dit is mijn laatste liedje en ik moet toegeven, ik ben een beetje verliefd op mezelf geworden. Het liedje is gebaseerd op een songtekst die ik maanden geleden geschreven heb, en die hier ook ergens op het forum rondzweeft. Ik had me wat meer zwaardere muziek bij de tekst voorgesteld, maar dit is het geworden. Nu nog bedenken in welk sub-genre van metal dit thuis hoort… Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Nintendo metal? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 Laatste paar dagen gewerkt aan een projectje om mijn portfolio op te vullen. En natuurlijk een passende bewoner voor de tombe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thomas84 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 voornamelijk creatief met mijn brommer aanhager zelf uitgedacht en gebouwd van rot gaar frame naar hard strak frame moet al hij klaar is op motor kenteken komen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 Enoooorme verveling doet wat met een mens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Ik heb vandaag een siertheedoek gemaakt om ons saaie gasfornuis op te fleuren. Ben er best tevreden over. Op de één of andere manier wil Imageshack mijn keuken met alle geweld negentig graden kantelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Alsjeblieft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Véél beter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Dat ziet er vrolijk uit HW!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Wat leuk HW! Het is dat die theedoek hier toch 99% van de tijd op de vloer zou liggen als de jongste hem er weer af getrokken zou hebben, anders zou ik hem namaken! Op de eerste foto's dacht ik trouwens dat het een blaadje was, pas door Archies post zag ik het vogeltje er in Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ja hij is een beetje abstract. Ik ben momenteel bezig met het maken van een plafondschildering in de wc. Foto's volgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Schoolopdracht.. Ben iets te perfectionistisch vrees ik, want ik ben er niet tevreden mee, maar was wel grappig om te doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Schoolopdracht.. Ben iets te perfectionistisch vrees ik, want ik ben er niet tevreden mee, maar was wel grappig om te doen Ziet er mooi uit anders hoor. En over dat perfectionisme: 'Er is altijd ruimte voor verbetering.' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 een waterpistool meisje*ik-ben-bijna-6-ja*-vriendelijk maken met ariel-de-zeemeermin-krasplaatjes crea-ten-top Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 Ik ben niet zo heel ervaren in het tekenen, maar toch, een paar tekeningetjes: De Patriarch van Kawaii en geheel Desu-san: Keizer Justinianus: Johannes van Damascus: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Boermetkiespijn 0 Geplaatst 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 Voorkant van het kinderkamp-boekje dat ik dit jaar weer mocht maken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 jaaa ik heb misschien een huisje!!! tijd om mijn eigen kunst aan de muur te maken! waar... ik dan wel weer ruimte voor heb en 1 miljoen ideeën. modellen gezoooocht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten