Archillion 0 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Haha. Een oudje die ik tegen kwam. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hm ik zou nog wat aan de verhoudingen werken. De rechterarm en het rechterbeen lijken/zijn korter dan links. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Beter oefen ik op tekenen in perspectief. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Vindt niemand mijn Noord-Korea video's leuk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Dat heeft niemand gezegd, dat er niet op gereageerd is, kan door allerlei dingen komen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sarieke 0 Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ik vind de bovenste video leuk, was je daar voor zaken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Iets waar ik nu mee bezig ben. Hogsmeade-like dorpje in de winter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 leuk!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Nu wel? Editje: Mooi. En bedankt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 ja! hij doet het! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 nice zoveel sneeuw wil ik ook wel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik vind de bovenste video leuk, was je daar voor zaken? Nee, gewoon op vakantie. Kun jij me misschien vertellen waarom je die bovenste video beter vindt? Ik zie nl op Youtube dat die bovenste video 29,5 duizend kijkers heeft bereikt, en de tweede slechts 1,5 duizend. Terwijl ze op dezelfde dag zijn geupload. Dus kun je me misschien uitleggen waardoor die ene beter is, ik wil het echt weten. Heeft het met de titel te maken, of met de muziek, of met de lengte ervan oid? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Mensen zoeken op North Korea en niet op DPKR, waardoor die bovenste meer bekeken wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik heb wel "north korea" in de tags gezet, dus dan wordt het evengoed gevonden. Ik heb weleens gedacht dat de titel "Spooky DPRK" misschien een beetje ingewikkeld klinkt, omdat er een vrij specifiek woord in zit (spooky) en een afkorting, werkt het niet zo aantrekkelijk als "This is North Korea", want dat is een simpele en pakkende titel. Als ik een reclamecampagne oid zou opzetten, zouden mijn collega's ook tegen me zeggen dat "Spooky DPRK" waarschijnlijk niet zo veel aandacht gaat oogsten, omdat het niet krachtig en algemeen is, zelfs niet tegenover een Engelstalige publiek. Alleen is het zo, toen ik hem de eerste keer had geupload, had het al na een paar weken meer kijkers dan die Johnny Cash video, terwijl die er al een paar maanden op stond. Dus daaraan zie je dat het toch NIET direct met de titel te maken heeft... Het is gewoon een Oh Fortuna geval denk ik. Eerst had die video veel succes, nu niet meer, en niemand kan zeggen waarom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik ken een lekker goedje, gemaakt van cacao Wat bijna ellek meisje heel graag eten zou Maar hoe of dat ze't maken, daar was ik nooit bij Dus als je het wil weten, vraag het niet aan mij En van je hela hela hela chocola, he! Hela hela hela chocola, he! Hela hela hela chocola, he! Hela hela hela chocola, he! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje. 0 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 'k was me wat aan het vervelen tijdens het leren, en toen sprong de tune van pirate op in itunes. Ik heb het partituur opgezocht en mijn keyboard bovengehaald. HEt is wel nog maar een deel, en met maar één hand en zonder dubbele noten, dus ik heb wel nog wat werk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Mijn mand met cadeautjes voor mn pleegzus die woensdag 18 is geworden.. Inhoud: Chocolade fondue, smelt chocolade (melk en wit voor de fondue), spekjes, zeeproosjes, 2 mokken met chocolademelklepels, gelukslampion, schrift met pen, nagelvijl, nagellakjes, 2 placemats met fotovakjes, lipgloss, 2 maskertjes, nagellak remover, prinsessenkroon, badsetje, schoteltje met weet ik veel wat er op.. voor in de kamer ofzo ^^, armbandjes, oorbellen en muffinmix Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Eerste poging tot het maken van Iron Man. Tijd om alles weg te gooien en opnieuw te beginnen. Plus, de goud-texture heeft vage strepen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Nice, Arch! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dank u, Paul! Maar ik ben helemaal opnieuw begonnen en inmiddels alweer een stukje verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Vorige week allerlei dingetjes voor aan mn muur gemaakt, en vanavond opgehangen nadat ik mn muren opnieuw geverfd heb.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Nog lang niet af, maar in ieder geval begint het ergens op te lijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Dat laatste zeker, Archillion. Die handpalmlampen zijn leuk! Of hebben ze andere functies? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Dat laatste zeker, Archillion. Die handpalmlampen zijn leuk! Of hebben ze andere functies? Vooral om te vliegen en dingen kapot te schieten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten