Patrick Matthias 0 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik heb een naaimachine van mijn moeder te leen gekregen omdat ik een broek moet inkorten, maar ik ben heel bang dat ik dat verkeerd ga doen. Mijn moeder heeft nu één pijp afgespeld en ik moet de andere doen, dat zal nog wel lukken. Maar ik moet natuurlijk ook een stuk afknippen. En ik ben bang dat ik teveel afknip. Dus hoeveel cm stof moet ik overhouden voor een fatsoenlijk zoom? De broek van mijn pak zit binnen in nog 5 cm en hij is 2 cm langer gemaakt. Bij elkaar dus 7 cm. Maar dat is weer een pantalon dus natuurlijk een ander verhaal, ik denk ik meld het even voor het geval dat je er iets aan mocht hebben! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Probleem is dat ik niet weet of ik er iets aan heb Ik weet namelijk nog nooit écht genaaid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Oh en de zoom die er al inzit moet er zeker eerst uit? Moet ik dan gewoon ergens het draadje doorknippen en kan ik het er dan uithalen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Patrick Matthias 0 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik heb ook nog nooit genaaid haha! Weet google niks? Maar het lijkt me logisch dat je gewoon die schaar in je broek zet met ongeveer 7 cm extra ruimte dus. De zoom loshalen zie ik het nut niet echt van in. De zoom klap je naar binnen en vervolgens naai je beide stukken aan elkaar toch? Als het eventueel te veel is omdat het overgebleven stuk omklapt tijdens het aantrekken van de broek of als het lelijk in de weg zit kan je het er nog wel uitknippen toch of even loshalen en daarna een kleiner stuk vastzetten. In m'n pantalon zit namelijk het overgebleven stuk naar boven toe aan de binnenkant van de pijp maar bovenaan met een grove steek vastgemaakt aan de binnenkant. Hoeveel ruimte heeft je moeder overgelaten? Niet volledig op mij afgaan trouwens, ben niet de expert hoor! Zie wel veel naaiwerk van m'n oma langskomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Mijn moeder heeft nog niks afgeknipt ofzo, maar alleen vastgespeld. Ik heb trouwens besloten nu niets af te knippen, en precies zo te doen als jij beschreven hebt hoe het bij jouw broek zit. Mocht ik hem dan te kort maken, dan kan ik hem weer een stukje uitleggen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Oh en de zoom die er al inzit moet er zeker eerst uit? Moet ik dan gewoon ergens het draadje doorknippen en kan ik het er dan uithalen? Hiervoor heeft men het tornmesje uitgevonden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Dan moet ik die ook gaan kopen denk ik Samen met spoeltjes voor de naaimachine Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Zou ik wel doen! Ze kosten bijna niets en het scheelt toch veel geklooi met een schaar en een naaldje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Nadat ik teveel naar Prison Break heb zitten kijken ben ik dit soort dingen gaan vouwen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Die poster viel mee, maar die schaakstukken waren best moeilijk... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Patrick Matthias 0 Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Mijn moeder heeft nog niks afgeknipt ofzo, maar alleen vastgespeld. Ik heb trouwens besloten nu niets af te knippen, en precies zo te doen als jij beschreven hebt hoe het bij jouw broek zit. Mocht ik hem dan te kort maken, dan kan ik hem weer een stukje uitleggen En? Is het gelukt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Aangezien de nieuwe Transformers film in de bios draait kreeg ik weer zin om aan mijn 3D Optimus Prime te werken. Maar Optimus heeft een meer gestroomlijnde look in de nieuwe film, dus dat moest ik veranderen aan mijn model. Toen ik eenmaal bezig was zag ik in dat het model een 'monstrosity' was, dus heb ik maar besloten om helemaal opnieuw te beginnen. Kreun. De laatste twee weken ben ik dus nonstop bezig met modellen, modellen en modellen tot diep in de nacht. Maar het resultaat mag er wezen, voor zover ik al ben gekomen met de 'upgrade.' 'le Picture van lelijke robot. 'le Optimus Prime. Pride of Cybertron. Het roze is oud en gaat vervangen worden door een meer gedetaileerd object. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Opposite spirit 0 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Ziet er vet uit! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Ter vergelijking, hier het oude en vernieuwde enkel-wiel-ding. @Spirit; Thanks. Ik was nog niet eens klaar met posten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik was net heerlijk creatief bezig met een nieuw soort van projectje.. tot ik in mijn vinger sneed.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 @ nath : dichtduwen, pleistertje erom, tape erover, en weer verder gaan... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Mijn moeder heeft nog niks afgeknipt ofzo, maar alleen vastgespeld. Ik heb trouwens besloten nu niets af te knippen, en precies zo te doen als jij beschreven hebt hoe het bij jouw broek zit. Mocht ik hem dan te kort maken, dan kan ik hem weer een stukje uitleggen En? Is het gelukt? Ja Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ik kreeg een ideetje voor een "Victorian Zorro". Het is als Ezio Auditore di Firenze en Don Diego de La Vega een passionele nacht samen doorbrengen. Nee wacht, daar kan geen afstammeling van komen... anyway, het wordt Zorro renaissance stijl. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 @ nath : dichtduwen, pleistertje erom, tape erover, en weer verder gaan... Mja, dat ging niet zo makkelijk. Aangezien ik bijna flauw viel. Kan nu pas weer verder gaan, omdat het nu geen pijn meer doet en niet meer bloedt. (: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 @Archy: Eindelijk kan ik je Optimus zien! Finland is niet zo dicht bevolkt dus ook niet zo veel internet cafés, misschien in de grote steden, maar die waren er niet waar ik zat Ik vind je Optimus echt supergaaf! En als die af is, is die vast nog veel gaver, zeker als hij ook kan bewegen Zorro ziet er ook goed uit! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Die roze veer op z'n hoed doet het 'm Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sperzieb00n 0 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 heel heel lang geleden dat ik hier ben geweest, maar intussen doe ik dit drum & bass maken,aardig veel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Wie heeft er tips voor het knippen van je eigen pony? En durf ik dat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ligt eraan wat voor pony denk ik. Wil je hem van karton knippen of papier? Vilt is ook een optie. Dan zou ik hem dubbel knippen, randjes met een festonsteek vastzetten en opvullen met watten, of hoe dat spul ook heet. Tuurlijk durf je het. Nogal moeilijk om in je vingers te knippen, denk je niet? Of je moet bang zijn dat je zijn staart er per ongeluk afknipt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Okee, ik bedoel dat geval van haar voor mijn ogen En durven is een kwestie van: ga ik het verpesten of niet? Want ik wil mijn eigen pony knippen om kapperskosten uit te sparen, maar als ik het verpest moet ik alsnog naar de kapper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten