Joëlle 0 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Je kunt 't hooguit gebruiken om mee te oefenen voor je aan 't echte werk begint. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Ik wil een overtrek breien voor een warmwaterzak. Hoe pak ik dat aan? Ik kan nl. alleen dassen breien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Een lapje breien en dubbel naaien en er vervolgens aan de bovenkant een elastiekje in naaien. Of ingewikkeld met vier pennen breien...(en ook aan de bovenkant een elastiek innaaien) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Maar er moet wel een soort hals aan, zoals bij een trui. Ook gewoon er aan vast prutsen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Dassen breien? Hoe doe je dat? Grappig, ik heb volgens mij nog nooit een das uit breisel gezien, kan me er niet veel bij voorstellen eigenlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 das = sjaal Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Haha. Inderdaad. Ik bedoel dus zo'n apparaat voor om je nek. Samengevoegd: Ik ga dat ook proberen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Oh, oh jee, noemen jullie dat een das? Pfff, ik word gek van al die Babylonische spraakverwarring in dit rare land. *heeft een beetje een heimwee-dipje* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Quote: Op donderdag 04 november 2010 20:50:06 schreef Iriacynthe het volgende: Oh, oh jee, noemen jullie dat een das? Pfff, ik word gek van al die Babylonische spraakverwarring in dit rare land. *heeft een beetje een heimwee-dipje* 'Das' is het nette woord. De meeste mensen hebben het nog altijd over een sjaal hoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Is 'das' netjes? Ik dacht altijd dat het juist minder netjes is, omdat mijn ouders het ook zeggen en die spreken dialect. Samengevoegd: Vroeger had je trouwens in 's-Hertogenbosch een stropdassenwinkel die Le Cravate heette. Op de ruit stond een plaatje van een das (beestje). Een knipoogje naar het Belgisch Babylon. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Quote: Op donderdag 04 november 2010 20:58:59 schreef Hongerige Wolf het volgende: Is 'das' netjes? Ik dacht altijd dat het juist minder netjes is, omdat mijn ouders het ook zeggen en die spreken dialect. Euhm, dat zal dan per regio verschillen misschien? Ik heb het altijd alleen maar gehoord uit de mond van deftige mensen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hmm dat zou kunnen. Ik heb er eigenlijk nooit zo diep over nagedacht. Ik ken 'das' wel als geaffecteerd Nederlands voor 'stropdas'. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Over die zak: ik zou twee stukken breien met een halsje en die dan aan elkaar zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ja, zoiets zal het wel worden. Ben gisteren begonnen, het schiet al lekker op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ik ben crea geweest met photoshop heb een liedje omgezet in beeld, kijk maar: link Wat vinden jullie ervan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Dit weekend gaat echt een creaweekend worden! Gisteravond ben ik begonnen met het maken van een adventskrans en vandaag en morgen moet ik surprises en gedichten maken. Ik ben benieuwd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ik bedacht me dat het misschien wel handig is mijn vraag in dit topic te herhalen. Dus bij deze: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met lamineerapparaten? Goede prijs kwaliteit verhouding en beschikbaarheid van betaalbare pouches? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Lamineren in de zin van plastificeren? Ik ben op zoek naar 6 blokken schuimrubber van ongever 10cmx10cm. Mijn schoonzus is over een week uitgerekend en ik wil speelblokken maken. Iemand een ideetje waar ik dat kan kopen (niet online)? Heeft Ikea dat bijvoorbeeld? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Bouwmarkt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Op de markt. Bij ons staat een kraam met schuimrubber, in diverse soorten en maten, en andere 'vulmiddelen'. Wellicht ook bij jou in de buurt op een grote markt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik heb ontdekt dat tekenen met houtskool heel goed werk met Within Temptation of Dream Theater op de achtergrond. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Even reclame maken voor Me, Myself and I. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 De eerste versie van een "cartoony" character voor een werkproject. Prime. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Hier een tekening uit een schetsboek. Gemaakt in het eerste jaar van het Grafisch Lyceum op een zomerse dag toen de bussen staakten. Ik weet het nog als de dag van gister. Ik zat lekker op Zuidplein op de grond, heerlijk in het zonnetje, me niks aantrekkend van de grote mensenmassa. Dit is een concept die ik vanmorgen geschetst heb. Namelijk de Four Horsemen die ik ga uitwerken in 3D. De knappe kerel linkboven is Famine. Omnomnom. In het midden staat Death die een soort harnas gemaakt van een geraamte draagt. Zijn schouderharnas zijn schedels. Rechts is een idee voor de kroon die Victory/Antichrist draagt. En hier is het begin van Victory's kroon in 3D. Let niet op het lelleke hoofd, die is er alleen voor de vorm en grootte. War heb ik nog niet bedacht, maar hij gaat waarschijnlijk beladen met wapens zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Vandaag heb ik deze gemaakt. Ik heb nog nooit eerder audio gemonteerd, maar als ik wat mensen bekend kan maken met Neal Morse is het niet voor niks geweest. Laatste versie van Optimus Prime's hoofd. Een klein beginnetje van de Ruiters Death en Famine. Holy carp, het is al bijna twee uur! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten