Leichim 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 21 mei 2007 15:19:57 schreef Joëlle het volgende: [afbeelding] Ik was al heel lang op zoek naa rhoe je van die toffe tierelantijntje kunt maken. Groninger legde het me uit. En nu, speciaal veur Greuningeur, plaats ik m'n try-out, eerste ding dat ik gepoogd heb te maken Mooi hoor, waar heb je die brushes vandaan? Quote: Op zaterdag 26 mei 2007 21:01:18 schreef Groninger het volgende: Nee Kimi o ai shiteru Hai, wakarimasu . Hmm, kzal ook wat links naar creatieve dingen posten (nu staat me halve dev.art nog hier...). Ik bouw weleens flyers 'n backgrounds enzo. klik klik en 3d-dingen. klik klik klik En tekenen in photoshop . klik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Leichim, als het het in zet dan kunnen wij het gelijk zien Ik heb net natuurlijk allemaal geopend en het ziet er goed uit!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Aaaaaaaaaaaaw een lieveheersbeestje, die is leuk!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Leichim 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 02 juli 2007 19:49:29 schreef sweet little lie het volgende: Leichim, als het het in zet dan kunnen wij het gelijk zien Ik heb net natuurlijk allemaal geopend en het ziet er goed uit!! Ja, i no. Maar dan voel ik me zo aso met al die grote plaatjes die het hele topic vullen . En danku voor de complimenten. Quote: Op vrijdag 29 december 2006 14:25:03 schreef Lord Voldemort het volgende: .....en ik gebruik hier 3D Studio Max 7 voor het modelleren. Op school gebruiken we Max 9, maar ik merk het verschil tussen die 2 niet. Welke school doe je? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 @ leichim: overal en nergens Oa. dA en wat verzamel sites. Internet staat er vol mee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Deze heb ik afgelopen woensdag op me werk getekend op het raam. (Wel met een voorbeeldplaatje erbij ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 kick Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Vanmiddag weer aan 't rijgen geweest! Morgen komt er ook nog 'n paarse versie, en dan kan ik van de over gebleven kralen weer wat nieuws maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Erg leuk, respect Joëlle! Mijn creativiteit beperkt zich tot het inrichten van een knaagdierenkooi of een aquarium, verde rben ik zero-creatief. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Mwah, creativiteit is een van de meest misbruikte woorden die er zijn. Creativiteit is niet hetzelfde als knutselen ofzo. Grote kans dat er ook een gebied is waarin jij creatief bent, Mystique. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Vertel het me en ik ben je eeuwig dankbaar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Quote: Op maandag 09 juli 2007 10:50:12 schreef Mystique het volgende: Vertel het me en ik ben je eeuwig dankbaar fotograferen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Mooie ketting Joelle! Wou dat ik ook weer eens tijd had om kettingen in elkaar te knutselen, wie weet ik mijn 2 weken vakantie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Quote: Op maandag 09 juli 2007 00:20:26 schreef Joëlle het volgende: [afbeelding] Vanmiddag weer aan 't rijgen geweest! Morgen komt er ook nog 'n paarse versie, en dan kan ik van de over gebleven kralen weer wat nieuws maken. Ik ga m'n kralen denk maar aan jou schenken dat komt er nog eens wat uit ^^. Ik rijg ze altijd maar dan vind ik 't niet mooi en haal ik alles weer uit elkaar. Mijn beste kwaliteit is het sorteren van de kralen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
u2 0 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 @ leichim Wat maak jij vette dingen zeg!! Ik heb je site ff bekeken, super!!! respect Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ja heb ik ook vaak, en dan begin ik aan dingen te leren of te doen... maar ik ben zo ongeduldig dat ik het snel opgeef, ehct heel snel Dus ik flipper van het ene naar het andere. Ik wou dat ik een heel geduldig persoon was, zou veel makkelijker zijn. Ik heb ook altijd hele mooie liedjes in mijn hoofd die niet bestaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Hij is prachtig! Erg leuk geworden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Quote: Op woensdag 22 augustus 2007 19:55:16 schreef Benedictus17 het volgende: [afbeelding] Ooow ik vind 'm leueuk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 origineel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2007 Nieuwe mp3's van de aankomende EP van mijn band Repulse! Drums zijn niet helemaal zoals ik het wil, maar de muziek in totaal is een creatief proces geweest van ons alle vier Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Dank jullie wel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Dit is niet van mij maar gejat van Refoweb. Van gebruikster Sela klik Spooky he? Wel indrukwekkend, lijkt wel een geest ofzo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 ligt het aan mij? ik mis het creatieve aspect even.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten