Joener 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Quote: Op maandag 27 november 2006 20:16:37 schreef FigmentuM het volgende: [afbeelding] hatseflats Dit headbangende kereltje is onderdeel van wat straks een grote flash videoclip gaat worden op mn eigen muziek. Wow! Heb je dat helemaal in flash gebouwd? Ik kom nooit veel verder dan... achja, laat ook maar Gemaakt van mijn eerder geposte foto's: Mijn eigen Jongerenbijbelkaft: Klik hier voor de volledige versie (2,20mb) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst 2 december 2006 Waarom staat er een 's achter Jeroen? Volgens mij kan het toch gewoon Jeroens zijn? * Harm-Jan heeft 5 bier, 1 joint en 4 sigaretten gehad.. maar toch Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
eentje 0 Geplaatst 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst 2 december 2006 * eentje denkt dat Harm-Jan hier gelijk heeft... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joener 0 Geplaatst 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst 2 december 2006 Quote: Op zaterdag 02 december 2006 00:34:33 schreef Leidenschaft het volgende: Best mooi Ik vind het alleen qua kleuren en lettertype niet echt bij geloof passen, maar je hebt het zeker wel mooi gedaan hoor. Doe je het met Photoshop oid? Btw over mijn tekeningen. Die voorlaatste ga ik een groter hoofd geven (meer haar aan de bovenkant tekenen) want die is nu te klein zoals ik zie. Tsja... is een beetje gebaseerd op de reeds bestaande kaften van de jongerenbijbel, die zijn allemaal ongeveer zo. Photoshop idd, CS mocht je het willen weten. Quote: Op zaterdag 02 december 2006 01:14:17 schreef Harm-Jan het volgende: Waarom staat er een 's achter Jeroen? Volgens mij kan het toch gewoon Jeroens zijn? * Harm-Jan heeft 5 bier, 1 joint en 4 sigaretten gehad.. maar toch Ik heb het hele "Jeroen's" inmiddels weggehaald, de jongerenbijbel is namelijk niet van mij Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Surprise voor mn zusje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Hij is gaaf ThijsK edit: dacht dat dit het sinterklaastopic was, excuses. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Thijs Mooi, Leidenschaft. Waarom maak je altijd portretten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 18:20:35 schreef Leidenschaft het volgende: [...] Leuk, toen ik 12 was, maakte ik soortgelijke dingen (natuur, met kleurpotlood, niet te zwaar aangezet). Tegenwoordig zijn het zwart witte kerels die oftewel acteur oftewel muzikant zijn, en het enige wat je ziet is hoofd+nek. Echt saai Ghehehe, tsja ik ben niet echt goed erin maar ik vind het heerlijk om op vakantie een mooi plekje te zoeken en te tekenen en dat is me vaak belangrijker dan het resultaat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst 21 december 2006 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Mijn tekening voor CKV. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 die is mooi!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 Mooie foto-iets van die gitaar Verder heb ik het idee dat de tekst er nog echt 'bijgeplakt' is, misschien zou je ervoor kunnen zorgen dat tekst en beeld meer één is.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 Gewoon een leuke jongen opzoeken die er verstand van heeft, doe ik ook Nee, ik heb geen idee, ik snap ook niet hoe je met lagen werkt . Maar misschien is er iemand hier op credible idd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 Heeft iemand een leuk idee voor een knutselwerkje voor de zondagsschool? Het hoeft niet met een verhaal te maken te hebben. Het is voor ongeveer 20 min á een half uurtje... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 Quote: Op maandag 25 december 2006 22:36:25 schreef Leidenschaft het volgende: Ja, de vraag is alleen, hoe Ik zou eerlijk gezegd ook willen weten hoe je met lagen werkt en hoe je een figuur uit de tekening kan halen, als er iemand is die ervaring heeft met Photoshop, dat ie het me dan kan vertellen. Uhm.. Ik ga ff uit van Adobe Photoshop CS Bovenin Layer > New > Layer In die layer kan je dan bijvoorbeeld een stipje tekenen, en effecten toepassen op die layer. En met F7 krijg je je layer-windowtje waarmee je zelfs nog is de volgorde kan bepalen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joener 0 Geplaatst 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst 27 december 2006 en de grote versie (sorry voor de slechte compressie): link Kerst is al voorbij, maar goed, toch een gezegend 2oo7 nog allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 X-Mas? waar is het ware Kerst gevoel? Hoort Christus tegenwoordig niet meer bij kerst? Ja, op die kerstbal staat 'Merry Christmas'! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joener 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 X = een kruisje, vond ik duidelijker dan Christ maar komt blijkbaar niet zo over =( wel vette tekeningen, welk programma doe je dat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 ik vond dat kruis juist heel tof gedaan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten