Spring naar bijdragen

Crea-topic!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of een natuurlijk gestorven dier. Ik spreek niet zo makkelijk over 'waarschijnlijk' daar er niet specifiek staat hoe God aan die huid komt en idere aanname gemaakt wordt in zijn/haar eigen perspectief

Er staat nergens dat God een dier doodmaakte. Er staat dat Hij een huid gebruikte.   En imho zou een christen wel wat tegen doodknuppelen moeten hebben, daar het vegetarier zijn in t Paradij

En jij maar fout denken dan.   Dan behoor jij tot de categorie niet-oplettende lezers, want ik stelde ook dat Kaasjeskruid zijn partner niet uit een rib word geboetseerd. Toch maakte God w

Posted Images

Quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:02:07 schreef Anne13 het volgende:

Dat valt toch wel mee met lastigheid? o.0

engel.gif

Quote:
Naja, ik ga het ook nog weleens proberen, maar dan moet ik wel zo'n 3d-bril zien te regelen
puh2.gif
.

Op Marktplaats kosten ze 2,50. Anders zoek je in een warenhuis oid. Er is vast wel aan te komen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:06:58 schreef Groninger het volgende:

[...]

engel.gif

[...]

Op Marktplaats kosten ze 2,50. Anders zoek je in een warenhuis oid. Er is vast wel aan te komen

mijn broer heeft ze laatst besteld, vrij goedkoop. Zal even aan 'm navragen hoe en waar (dan heb je er overigens wel gelijk 5)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Vorige week kocht ik bij de sjofar een heel leuk armbandje, van glinsterende kraaltjes met een kruisje er aan. Zondag vond ik 1 oorbel met leuke kraaltjes er aan op straat.

In combinatie met wat eigen kralen (2mm doorsnee) leverde het na een avondje rijgen, uithalen en opnieuw rijgen de volgende ketting op smile.gif

foto_20.jpg

lkkr vaag, k weet 't puh2.gif Maar hij's echt leuk/mooi! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid