Spring naar bijdragen

Crea-topic!


Aanbevolen berichten

Quote:

Ik was al heel lang op zoek naa rhoe je van die toffe tierelantijntje kunt maken. Groninger legde het me uit. En nu, speciaal veur Greuningeur, plaats ik m'n try-out, eerste ding dat ik gepoogd heb te maken
engel.gif

Mooi hoor, waar heb je die brushes vandaan?

Quote:

Nee
Kimi o ai shiteru
puh2.gif

Hai, wakarimasu puh2.gif.

Hmm, kzal ook wat links naar creatieve dingen posten (nu staat me halve dev.art nog hier...).

Ik bouw weleens flyers 'n backgrounds enzo.

klik

klik

en 3d-dingen.

klik

klik

klik

En tekenen in photoshop puh2.gif.

klik

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of een natuurlijk gestorven dier. Ik spreek niet zo makkelijk over 'waarschijnlijk' daar er niet specifiek staat hoe God aan die huid komt en idere aanname gemaakt wordt in zijn/haar eigen perspectief

Er staat nergens dat God een dier doodmaakte. Er staat dat Hij een huid gebruikte.   En imho zou een christen wel wat tegen doodknuppelen moeten hebben, daar het vegetarier zijn in t Paradij

En jij maar fout denken dan.   Dan behoor jij tot de categorie niet-oplettende lezers, want ik stelde ook dat Kaasjeskruid zijn partner niet uit een rib word geboetseerd. Toch maakte God w

Posted Images

Quote:

Leichim, als het het in
img
zet dan kunnen wij het gelijk zien
flower.gif
Ik heb net natuurlijk allemaal geopend en het ziet er goed uit!!

Ja, i no. Maar dan voel ik me zo aso met al die grote plaatjes die het hele topic vullen widegrin.gif . En danku voor de complimenten.

Quote:

.....en ik gebruik hier 3D Studio Max 7 voor het modelleren. Op school gebruiken we Max 9, maar ik merk het verschil tussen die 2 niet.

Welke school doe je?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vanmiddag weer aan 't rijgen geweest!
party.gif

Morgen komt er ook nog 'n paarse versie, en dan kan ik van de over gebleven kralen weer wat nieuws maken.
big-smile.gif

Ik ga m'n kralen denk maar aan jou schenken dat komt er nog eens wat uit ^^. Ik rijg ze altijd maar dan vind ik 't niet mooi en haal ik alles weer uit elkaar. Mijn beste kwaliteit is het sorteren van de kralen widegrin.gifclown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ja heb ik ook vaak, en dan begin ik aan dingen te leren of te doen... maar ik ben zo ongeduldig dat ik het snel opgeef, ehct heel snel puh2.gif Dus ik flipper van het ene naar het andere.

Ik wou dat ik een heel geduldig persoon was, zou veel makkelijker zijn. Ik heb ook altijd hele mooie liedjes in mijn hoofd die niet bestaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid