Flawless victory 605 Geplaatst 19 september Rapport Share Geplaatst 19 september Ik heb even een vraag over een functie op dit forum. Als ik iemand onder de negeerknop zet, betekent dit dan ook dat de betreffende persoon geen privéberichten naar je kan versturen? Ik hoop en verwacht van wel, maar ik weet het niet zeker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 september Rapport Share Geplaatst 19 september Ik zal het eens testen voor u. Hier is het verzonden. Maar ge moet niet bang zijn, ik zal u niets meer sturen. Jammer dat je zo infantiel met andere geloofsovertuigingen omgaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 19 september Rapport Share Geplaatst 19 september Ik zie het hele probleem niet, je kunt zien van wie je een privé bericht krijgt. Die hoef je dan niet te openen want je negeert hem of haar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 19 september Rapport Share Geplaatst 19 september 1 uur geleden zei Flawless victory: Ik heb even een vraag over een functie op dit forum. Als ik iemand onder de negeerknop zet, betekent dit dan ook dat de betreffende persoon geen privéberichten naar je kan versturen? Ik hoop en verwacht van wel, maar ik weet het niet zeker. Het verwarrende is dat er twee keer 'Berichten' staat bij de negeermogelijkheden. Ik weet in elk geval dat de eerste gekoppeld is aan berichten in de openbare forumdiscussies. Dus ik vermoed dat de tweede gekoppeld is aan privéberichten. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 19 september Rapport Share Geplaatst 19 september 9 minuten geleden zei Monachos: Het verwarrende is dat er twee keer 'Berichten' staat bij de negeermogelijkheden. Ik weet in elk geval dat de eerste gekoppeld is aan berichten in de openbare forumdiscussies. Dus ik vermoed dat de tweede gekoppeld is aan privéberichten. Inderdaad verwarrend. Ik vink gewoon alles aan. Negeerlijstje is goed gevuld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 19 september Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 1 uur geleden zei Monachos: Het verwarrende is dat er twee keer 'Berichten' staat bij de negeermogelijkheden. Ik weet in elk geval dat de eerste gekoppeld is aan berichten in de openbare forumdiscussies. Dus ik vermoed dat de tweede gekoppeld is aan privéberichten. Ik denk dat je gelijk hebt. Bedankt voor de tip. Monachos reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten