Aristarkos 194 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 3 minuten geleden zei Flawless victory: Wanneer jij daadwerkelijk tot bekering zult komen en Jezus Christus zult hebben aangenomen als jouw Heer en Heiland, en de Heilige Geest woning in jou zal mogen maken voor de Vader en de Zoon, dan zul je inzien dat er geen enkele reden is om ergens boos over te zijn. Dan pas zul je de enige Waarheid leren kennen. Dat is je enige antwoord? Zoals met alles heb je alleen maar aannames en geen feiten. Het geloven van de leugen is een ergere zonde dan het niet willen aannemen van de waarheid. Ik blijf het je zeggen, je zult het wel zien als het stof is opgetrokken... Aristarkos 12 minuten geleden zei Flawless victory: Je kunt aan de inhoud heel goed zien dat er niets fake is aan het account. Dat heet nou propaganda... 13 minuten geleden zei Flawless victory: Maar het is heel duidelijk welke kant jij uit gaat met je manipulaties…… De kant van de waarheid ga ik op, dat is zeker. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Aristarkos: Dat is je enige antwoord? Zoals met alles heb je alleen maar aannames en geen feiten. Het geloven van de leugen is een ergere zonde dan het niet willen aannemen van de waarheid. Ik blijf het je zeggen, je zult het wel zien als het stof is opgetrokken... Aristarkos Ja inderdaad. Jezus Christus is de enige Waarheid. En aangezien jij aanneemt dat ik boos zou zijn als ik zou “weten” wat jij meent te weten, namelijk dat iedereen met kanker eenvoudig zou kunnen worden genezen met het relatief goedkope en gemakkelijk beschikbare en inderdaad veel belovende eenvoudige middel ivermectine, neem ik aan dat jij Jezus Christus niet werkelijk kent. Anders zou jij namelijk weten dat mijn Heer en Heiland de wereld met Zichzelf heeft verzoend. En wanneer deze verzoening zich in jou manifesteert, dan heelt Hij alle wonden, en dan blijft er geen ruimte voor boosheid. Noch is het dan nog mogelijk dat je “een klap” zou krijgen door iets wat deze wereld betreft. Ik denk dat jij een enorme klap krijgt als je ooit in gaat zien dat Trump niet is waar jij hem voor houdt. 1 uur geleden zei Aristarkos: Dat heet nou propaganda... Nee hoor, dat is gewoon de waarheid, maar ik weet nu waar jij “geverifieerd” en al staat en dus tot hoe ver je erin verzeild bent geraakt. 1 uur geleden zei Aristarkos: De kant van de waarheid ga ik op, dat is zeker. Aristarkos Uiteindelijk wel inderdaad, want ik ben een Alverzoener. Het komt ook met jou een keer goed. Je neemt alleen een omweg via Trump en de New Age beweging. 4 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 36 minuten geleden zei Flawless victory: Ik denk dat jij een enorme klap krijgt als je ooit in gaat zien dat Trump niet is waar jij hem voor houdt. Tijd Fv, tijd zal het ons leren zoals ik de hele tijd al zeg... En het zal niet zo heel lang meer duren IMHO... Aristarkos 39 minuten geleden zei Flawless victory: Uiteindelijk wel inderdaad, want ik ben een Alverzoener. Het komt ook met jou een keer goed. Je neemt alleen een omweg via Trump en de New Age beweging. Ik ben ook een alverzoener, maar ik doel hier niet op wat er geschreven staat Fv, de hele Schrift heeft niks met wat er nu gebeurd te maken — God wel, maar er staat niks over geschreven. Ik vind het niet zo vreemd dat je dat niet begrijpt, je begrijpt de wereld waar je in leeft niet eens. Dat je niet weet wat een geverifieerde account is veelzeggend en tegelijkertijd heel triest. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 11 minuten geleden zei Aristarkos: Tijd Fv, tijd zal het ons leren zoals ik de hele tijd al zeg... En het zal niet zo heel lang meer duren IMHO... Aristarkos De tijd zal je wat leren, Aristarkos? Je blijft voortdurend om de hete brij heen draaien en bent uitsluitend gericht op de dingen die van de wereld zijn. Dat Trump het satanisch kindermisbruik in hoge kringen bloot gaat (laten) leggen? Is mij allemaal bekend hoor. Dat maakt hem nog geen goed persoon. En dat hij christelijke taal gebruikt maakt hem geen christen. Hij is gewoon ook weer een hoge graad vrijmetselaar. 11 minuten geleden zei Aristarkos: Ik ben ook een alverzoener, maar ik doel hier niet op wat er geschreven staat Fv, de hele Schrift heeft niks met wat er nu gebeurd te maken — God wel, maar er staat niks over geschreven. Wat raaskal je nou? “Er staat niks over geschreven” “de hele Schrift heeft niks met “wat we gebeurt” te maken”. Waar staat niks over geschreven en waar heeft de Schrift volgens jou niks mee te maken, en waar heeft “God wel” mee te maken. Je kunt geen zinnig woord meer uitbrengen. 11 minuten geleden zei Aristarkos: Ik vind het niet zo vreemd dat je dat niet begrijpt, je begrijpt de wereld waar je in leeft niet eens. Dat je niet weet wat een geverifieerde account is veelzeggend en tegelijkertijd heel triest. Aristarkos Ik ken de wereld waarin ik wel leef maar niet woon reeds twintig jaar. Ik weet heel goed wat een geverifieerd account is. Kennelijk weet jij niet wat een geverifieerd account in het geval van Trump inhoudt, of - en daar ga ik vanuit -je houdt je van de domme. Dat spelletje speel ik dan graag met je mee. Ik weet nu dan in elk geval waar jij precies staat en hoe ver je erin verzeild zit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) (verkeerde topic) 3 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 511 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ehm... Wat heeft jullie 'informatie-uitwisseling' eigenlijk met de oorspronkelijke vraag over 2 Samuel 21 en 24 te maken? @sjako de topicstarter heeft zich op 12 november 2024 voor het laatst aangemeld en het gaat inmiddels al tig pagina's niet meer over 2 Samuel 21 en 24. In plaats daarvan is dit topic verzand in een online ruzie (goh wat verrassend). Ik weet niet of je die voort wil laten duren maar ik zou er zelf een slotje op zetten. Ook omdat er nog tig spamberichten in staan. 2 uur geleden bewerkt door Monachos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Flawless victory: Ik weet nu dan in elk geval waar jij precies staat en hoe ver je erin verzeild zit. Ja, je weet nogal wat... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten