Flawless victory 605 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 1 uur geleden zei Dat beloof ik: En hoppa, daar stopte ik met lezen. Gek he ,.. Want? Je realiseerde je dat Figulus gelijk heeft? Nochtans is het volkomen helder wat hij schreef hoor. Hij heeft het met geduld nog een paar keer anders uitgelegd maar je wilt hem niet begrijpen. 34 minuten geleden zei Figulus: Het zegt natuurlijk alles als jij wordt geconfronteerd met de waarheid. Je grote bek zal niets voorstellen en enkel leiden tot zuchten en klagen over waarom het een en ander zo gaat als het gaat. Met als reactie dat je gewoon iet zo eigenwijs moet zijn. Wil je dat wel zijn? Dan zijn daar de consequenties. Godvergeten atheïst met een grote bek. Zo is dat. De Bijbel bewijst dat de openbaring van God onontkoombaar is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 7 uur geleden zei Paulus888: Dat klopt. En de islam heeft Mohammed. Dus is daarin overstijgend aan alle andere religies. Boeddhisme heeft Boeddha, en is daarmee weer overstijgend aan de rest... Echt, ik heb nog nooit zo'n grote "wc-eend adviseert wc-eend" gelezen als hier.. 😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 23 minuten geleden zei Flawless victory: Zo is dat. De Bijbel bewijst dat de openbaring van God onontkoombaar is. Laat ze de kanker krijgen met hun zogenaamde toekomst. Dat zullen ze ook, want zonder God krijg je de kanker. Opdat ze erdoor mogen omkomen en voor altijd mogen afvragen waarom ze het eigenlijk wel weten. Met hun geklaag waarom ze niet zonder hun Schepper kunnen. Dat kan hoor, maar daar krijg je de kanker van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november De kanker is wat ze te wachten staat. Ondanks het Russische gebrabbel wat er plaats vind. Laat die Russen ook maar de kanker krijgen, samen met hun kuthonden. Ik heb een week geleden een confrontatie gehad met een Molukker en een cane corso: opdat zijn hond het onderspit mag delven en met de staart tussen de benen begint te piepen. Even een grote bek optrekken en fort maar weer. Zoals ook is gebeurd met die kut neppers die oorlog willen herdefiniëren. Pitbull power en opdonderden met je hond of Kaukasische Herder. Dit is geen taal zoals we dat op Credible willen zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 52 minuten geleden zei Figulus: Laat ze de kanker krijgen met hun zogenaamde toekomst. Dat zullen ze ook, want zonder God krijg je de kanker. Opdat ze erdoor mogen omkomen en voor altijd mogen afvragen waarom ze het eigenlijk wel weten. Met hun geklaag waarom ze niet zonder hun Schepper kunnen. Dat kan hoor, maar daar krijg je de kanker van. Die ziekte wens ik niemand toe en heeft ook niets te maken met gelovigen of ongelovigen, het kan ieder mens overkomen. Ik ben in de familie zes mensen aan die ziekte verloren. Ziekte en dood zijn in de schepping gekomen door de val. Ieder mens is eraan onderhevig. antoon reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 10 minuten geleden zei Flawless victory: Die ziekte wens ik niemand toe en heeft ook niets te maken met gelovigen of ongelovigen, het kan ieder mens overkomen. Ik ben in de familie zes mensen aan die ziekte verloren. Ziekte en dood zijn in de schepping gekomen door de val. Ieder mens is eraan onderhevig. Dat zal, maar voor de een is die overgang een verlossing en voor de ander een bevestiging. Krijg de kanker iedereen die niet verlost wil worden. En vraag je voor eeuwig af waarom je je toch zo hebt opgesteld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 25 minuten geleden zei Flawless victory: Ik ben in de familie zes mensen aan die ziekte verloren. Dat spijt me enorm voor je. Dan heb je in de nabije toekomst een reden om echt heel boos te zijn als daar de waarheid over naar buiten komt... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Dat klopt. En de Vikingen hadden Thor. En de Germanen Wodan. Allen overstijgend aan het christendom dus, want die hebben geen Thor of Wodan..... Zie je, wat je stelt kun je eenvoudig met andere goden en religies invullen. Het zegt dus niets Jezus is de waarheid. Dat zegt jou uiteraard niks. Maar daarom leef je dan ook in onwaarheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november (bewerkt) 2 uur geleden zei Aristarkos: Dat spijt me enorm voor je. Dan heb je in de nabije toekomst een reden om echt heel boos te zijn als daar de waarheid over naar buiten komt... Aristarkos Wat bedoel je daarmee? Ik heb helemaal geen reden om dan “echt heel boos te zijn”, want de mensen in mijn familie die eraan stierven, stierven niet aan de behandeling of zo hoor, mocht je dat soms denken. Het zijn geen gevalletjes van bevolkingsonderzoek geweest maar helaas van voortgeschreden gevallen die bij diagnose al geen goede prognose meer hadden. Waaronder een kind van 6. Er is door de artsen werkelijk ALLES aan gedaan om dat kind te redden, maar er was geen redden aan. Dat er hier mensen zijn die anderen die ziekte toewensen en min of meer beweren dat het een ziekte zou zijn van ongelovigen, daar zakt mijn broek van af. Maar ook daar maak ik me maar niet boos over. Vader vergeef het hen, ze weten niet waar ze het over hebben. P.S. en het was ook allemaal ver voor het Coronatijdperk dus de prik kan het ook niet hebben veroorzaakt. P.P.S. De ziekte kanker is net zo oud als de mensheid zelf. Men heeft daar (zoals uit de literatuur blijkt) bewijzen van gevonden uit de oudheid. 9 november bewerkt door Flawless victory Aristarkos reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 5 uur geleden zei Flawless victory: Waaronder een kind van 6. Er is door de artsen werkelijk ALLES aan gedaan om dat kind te redden, maar er was geen redden aan. Een dan toch nog geloven in een al goede, almachtige God? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 9 uur geleden zei Hopper: 13 uur geleden zei Dat beloof ik: Dat klopt. En de Vikingen hadden Thor. En de Germanen Wodan. Allen overstijgend aan het christendom dus, want die hebben geen Thor of Wodan..... Zie je, wat je stelt kun je eenvoudig met andere goden en religies invullen. Het zegt dus niets Jezus is de waarheid. Dat zegt jou uiteraard niks. Maar daarom leef je dan ook in onwaarheid. De aanhangers van Thor, Wodan, Zeus en Baal vonden hun goden ook de waarheid. Zie je, wat je stelt kun je eenvoudig met andere goden en religies invullen. Het zegt dus niets. Het is dus niet waar. 10 uur geleden zei Aristarkos: 11 uur geleden zei Flawless victory: Ik ben in de familie zes mensen aan die ziekte verloren. Dat spijt me enorm voor je. Dan heb je in de nabije toekomst een reden om echt heel boos te zijn als daar de waarheid over naar buiten komt... De waarheid ligt op tafel: er zijn 6 mensen dood aan kanker. Wil je soms suggereren dat de oorzaak van de kanker binnenkort bekend word? Met de opstanding? Dan gaat bekend worden waarom God een kind van 6 heeft laten sterven aan kanker? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 1 uur geleden zei Dat beloof ik: De aanhangers van Thor, Wodan, Zeus en Baal vonden hun goden ook de waarheid. Zie je, wat je stelt kun je eenvoudig met andere goden en religies invullen. Het zegt dus niets. Het is dus niet waar. De aanhangers van Thor, Wodan, Zeus en Baal aanbaden goden als personen. Doch de waarheid is een universele waarheid en geen persoon. Maar deels heb je een punt, veel gelovigen aanbidden de Zoon als een persoon en dan verschilt het niet van Thor, Wodan, Zeus en Baal Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 51 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 7 uur geleden zei Hopper: De aanhangers van Thor, Wodan, Zeus en Baal aanbaden goden als personen. Doch de waarheid is een universele waarheid en geen persoon. Maar deels heb je een punt, veel gelovigen aanbidden de Zoon als een persoon en dan verschilt het niet van Thor, Wodan, Zeus en Baal hahahaha, wat een vreemd antwoord weer.. Jezus is toch ook een persoon geweest? Heeft op Aarde rondgelopen, wijn gedronken etc. Tevens zegt het feit dat iemand schreef dat Jezus zei "ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven" niks over de waarheid van die claim. Dat is een geloofskwestie. Je gelooft dat Jezus dat is of je gelooft het niet. ik geloof niet dat de waarheid een persoon is, of dat wat in de Bijbel staat DE Waarheid is. Er zal wel waarheid instaan, maar die moet je eruit destilleren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 7 minuten geleden zei Paulus888: hahahaha, wat een vreemd antwoord weer.. Jezus is toch ook een persoon geweest? Heeft op Aarde rondgelopen, wijn gedronken etc. Tevens zegt het feit dat iemand schreef dat Jezus zei "ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven" niks over de waarheid van die claim. Dat is een geloofskwestie. Je gelooft dat Jezus dat is of je gelooft het niet. ik geloof niet dat de waarheid een persoon is, of dat wat in de Bijbel staat DE Waarheid is. Er zal wel waarheid instaan, maar die moet je eruit destilleren. Jezus is het vleesgeworden Woord. Het is niet Jezus als persoon die de waarheid is, het is het Woord wat God in de mens spreekt wat waarheid is. Nou ja, enfin.....de kerk heeft een rommeltje van gemaakt met allerlei dogma's. Dus geloven de meeste gelovigen in die 3 personen en is de het monotheïsme foetsie. Geeft allemaal niks, Jezus voorspelde al dat de meeste mensen de brede gemakkelijke weg volgen die naar het verderf leidt. Daarvan kun je dagelijks op dit forum getuige zijn. Ze weten het allemaal beter en sommige aanbidden zelfs Jezus. Dat deed Jezus zelf niet eens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 51 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 56 minuten geleden zei Hopper: Jezus is het vleesgeworden Woord. Het is niet Jezus als persoon die de waarheid is, het is het Woord wat God in de mens spreekt wat waarheid is. Nou ja, enfin.....de kerk heeft een rommeltje van gemaakt met allerlei dogma's. Dus geloven de meeste gelovigen in die 3 personen en is de het monotheïsme foetsie. Geeft allemaal niks, Jezus voorspelde al dat de meeste mensen de brede gemakkelijke weg volgen die naar het verderf leidt. Daarvan kun je dagelijks op dit forum getuige zijn. Ze weten het allemaal beter en sommige aanbidden zelfs Jezus. Dat deed Jezus zelf niet eens. En jij weet het niet beter zeker? Ken je het EO programma "ik weet het beter"? Daar kan jij wel aan mee doen als het weer eens op TV is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten