Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Flawless victory:

Gisteren ontploften de piepers van hogerangs Hezbollahleden in Libanon en Syrië (en van niemand anders),   en vandaag ontploften de portofoons van Hezbollahleden. Wat een fenomenale  job van de Mossad.  
 

Hezbollah had er beter aan gedaan om voordat ze Israël de oorlog verklaarden Psalm 83 te lezen en te geloven. Ze gaan het niet winnen van Israël. 

 

israel van 1948 is een ander israel dan die van voor de prehistorie..

Tevens is het "wc-eend adviseert wc-eend" wat Joodse schrijvers zeggen dat de Joodse God de enige echte en goede is is niet geloofwaardig. Beetje alsof je gelooft dat de "Indianen" de beste en mooiste goden hebben omdat "Indiaanse" schrijvers dit ooit geschreven hebben..

Mossad is wel goed, maar zij doen meer dingen dan Westerse inlichtingendiensten doen. In echte democratische landen zouden dit soort dingen niet mogen gebeuren. Als Hamas dit zou doen of ISIS dan zouden we het een terreurdaad noemen. Of als Rusland dit deed bij Oekrainse militairen zou Rusland genadeloos kapot gemaakt worden. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Mijn punt is dat je met een zeer agressieve toon praat, wat compenserend gedrag kan vertonen. Het lijkt bijna irrationeel, zoals de vieringen die plaatsvinden na een zware nederlaag, alsof er een over

Posted Images

1 uur geleden zei Paulus888:

 

Mossad is wel goed, maar zij doen meer dingen dan Westerse inlichtingendiensten doen. In echte democratische landen zouden dit soort dingen niet mogen gebeuren. Als Hamas dit zou doen of ISIS dan zouden we het een terreurdaad noemen. Of als Rusland dit deed bij Oekrainse militairen zou Rusland genadeloos kapot gemaakt worden. 

 

Goed gezien, Israel is net zo goed een terreurstaat als dat Hezbollah dat is.   Aan deze kwestie zien we hoe de media manipuleren.   Als Hezbollah dit had gedaan bij de Zionisten dan was iedereen verontwaardigd.  Nu zie ik geen westerse leiders steun betuigen aan Libanon wegens deze kwestie.

De hypocrisie regeert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Paulus888:

israel van 1948 is een ander israel dan die van voor de prehistorie..

Tevens is het "wc-eend adviseert wc-eend" wat Joodse schrijvers zeggen dat de Joodse God de enige echte en goede is is niet geloofwaardig. Beetje alsof je gelooft dat de "Indianen" de beste en mooiste goden hebben omdat "Indiaanse" schrijvers dit ooit geschreven hebben..

Mossad is wel goed, maar zij doen meer dingen dan Westerse inlichtingendiensten doen. In echte democratische landen zouden dit soort dingen niet mogen gebeuren. Als Hamas dit zou doen of ISIS dan zouden we het een terreurdaad noemen. Of als Rusland dit deed bij Oekrainse militairen zou Rusland genadeloos kapot gemaakt worden. 

 


Je bent niet goed bij je “paasei”.   Het is heel goed dat de Mossad de terroristen heel precies uitschakelt. De soennitische wereld is blij en deelt spotprenten van Nasrallah. Zij snappen hoe het in elkaar zit.  Honderden hoge hezbollastrijders zijn nu uitgeschakeld. Er zijn er tientallen dood en meer dan vijfhonderd blind geworden, dus die kunnen nog geen geweer meer zelfstandig bedienen. De communicatiesystemen van Hezbollah zijn vernietigd.   We weten waar dit op uit gaat lopen, en allen die Israël zullen aanvallen die zullen verliezen. En Damascus zal voor altijd onbewoonbaar worden.   Dus dat duidt op een kernbom óf een kernongeval (bijvoorbeeld wanneer er een gewone bom op een nucleaire faciliteit zou vallen maar bij mijn weten bevindt zich in Damascus geen kerncentrale, misschien wel een wapendepot.) De volgende stap is een grondoffensief in het Zuiden van Libanon. Ik verwacht dat dat nu elk moment kan gebeuren, Israël is er klaar voor.    De Libanese regering heeft aldoor volgehouden dat ze liever een oorlog hebben met Israël dan een burgeroorlog in eigen land.   Welnu, dan knapt Israël dit karwei wel voor ze op. Het doel van het grondoffensief in Libanon is de terugkeer van honderdduizenden geëvacueerde Israëli’s terug naar hun huizen in het Noorden van Israël.  Aanpakken die handel. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wordt nu interessant om te zien hoe met name Iran hierop gaat reageren.  Iran gaat naar verwachting een belangrijke rol spelen in de eindtijd, omdat de wereldleider, het beest uit de zee (Opb. 13) volgens Daniël 8 uit de regio komt die ten noorden van Israël ligt.

Twee van de Iraanse proxy’s (Hamas en Hezbollah) zijn nu zwaar gehavend. Iran had met zijn proxy’s een soort cordon om Israël gelegd: in het noorden door Hezbollah, in het oosten door aanwezigheid in Syrië en  door de  Houthis in Jemen, en in het zuiden door de Iraanse steun aan Hamas in Gaza.  Hoewel dus twee van die proxy’s nu flink plat liggen kan die omsluiting  Israël in benauwdheid brengen. Het zal Israël echter nooit kunnen vernietigen, want er is Iemand, Die over Zijn volk waakt, zoals staat in Psalm 121:4: “Zie, de Bewaarder van Israël zal niet sluimeren of slapen”.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat in profetisch opzicht ook heel interessant is is dat op 27 september aanstaande, dat is volgende week vrijdag, de ster van Jacob (Numeri 24:17) aan de hemel te zien zal zijn.  
 

‘Zo spreekt Bileam, de zoon van Beor,

zo spreekt de man wiens oog geopend is,

16 zo spreekt hij die Gods woorden hoort,

die weet wat de Allerhoogste weet

en ziet wat de Ontzagwekkende toont,

in vervoering, met ontsloten ogen:

17 Wat ik zie is niet in het heden,

wat ik waarneem is niet nabij.

Een ster komt op uit Jakob,

een scepter uit Israël.

Hij verbrijzelt Moab de slapen,

de kinderen van Set slaat hij neer.

18 Het land van zijn vijand verovert hij,

het land van Edom en Seïr.

Israël wordt machtig en sterk,

19 uit Jakob staat een heerser op.

4 minuten geleden zei Monachos:

Ik dacht heel even dat ze het over ontploffende aardappels hadden.


Nou eerder ontplofte testikels. De meesten droegen gisteren hun pagers in hun broekzak. Hezbollah ontdaan van hun mannelijkheid….

Hoe moet dat nou met die 72 maagden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hopper:

Goed gezien, Israel is net zo goed een terreurstaat als dat Hezbollah dat is.   Aan deze kwestie zien we hoe de media manipuleren.   Als Hezbollah dit had gedaan bij de Zionisten dan was iedereen verontwaardigd.  Nu zie ik geen westerse leiders steun betuigen aan Libanon wegens deze kwestie.

De hypocrisie regeert.

klopt. ook zien mensen niet in dat er ook onschuldigen gedood zijn. De Mossad kan nou eenmaal niet zeker weten dat een pieper in de handen is van een terrorist toen ze de knop omdraaiden.

En inderdaad, dit is niet anders dan een autobom of welk willekeurig gebruikt speelgoed ook maar dient om te doden.

Tevens lees ik continu oorlogszuchtige taal vanuit Israel. Leren ze dan niet? Of enkel de verkeerde dingen?

en ik snap dat Hezbollah een terreurorganisatie is maar ze hebben gezegd "Wanneer Israel stopt met Gaza dan stoppen wij met raketten sturen naar Israel". Dus Netanyahu hoeft enkel een verklaring te ondertekenen en iedereen leeft weer in piece en vrai. En de mensen die gegijzeld zijn komen weer levend terug. Win-win-win-win zou je zeggen. Maar voor 1 figuur niet en die zit helaas aan de knopjes. Net zoals in Rusland.

51 minuten geleden zei Flawless victory:


Je bent niet goed bij je “paasei”.   Het is heel goed dat de Mossad de terroristen heel precies uitschakelt. De soennitische wereld is blij en deelt spotprenten van Nasrallah. Zij snappen hoe het in elkaar zit.  Honderden hoge hezbollastrijders zijn nu uitgeschakeld. Er zijn er tientallen dood en meer dan vijfhonderd blind geworden, dus die kunnen nog geen geweer meer zelfstandig bedienen. De communicatiesystemen van Hezbollah zijn vernietigd.   We weten waar dit op uit gaat lopen, en allen die Israël zullen aanvallen die zullen verliezen. En Damascus zal voor altijd onbewoonbaar worden.   Dus dat duidt op een kernbom óf een kernongeval (bijvoorbeeld wanneer er een gewone bom op een nucleaire faciliteit zou vallen maar bij mijn weten bevindt zich in Damascus geen kerncentrale, misschien wel een wapendepot.) De volgende stap is een grondoffensief in het Zuiden van Libanon. Ik verwacht dat dat nu elk moment kan gebeuren, Israël is er klaar voor.    De Libanese regering heeft aldoor volgehouden dat ze liever een oorlog hebben met Israël dan een burgeroorlog in eigen land.   Welnu, dan knapt Israël dit karwei wel voor ze op. Het doel van het grondoffensief in Libanon is de terugkeer van honderdduizenden geëvacueerde Israëli’s terug naar hun huizen in het Noorden van Israël.  Aanpakken die handel. 

Waar heb je deze "wijsheid" vandaan? Uit psalm 3:1 of zo?

 

vijfhonderd blind bijvoorbeeld. Totaal nog niet bevestigd. De meesten hadden de pieper in hun broekzak. Tevens lagen veel pieper gewoon ergens zoals wij ook een telefoon ergens neerleggen zonder er naar om te zien. Die hebben enkel een ontploffing gehoord en meer niet. Of denk je dat er veel hezbollah strijders zijn die bijziend zijn? Dat ze hun pieper op een paar centimeter van hun gezicht moeten houden?

Houdt ook op met je propaganda. Het is een Joods boek geschreven door Joden voor Joden. Dus "wie u aanvalt zal verliezen en wie u zegent zal ik zegenen" is ongeloofwaardig. Israel verloor overigens ook in de goede oude tijd meer dan dat zij wonnen. Vandaar hun ballingschap, hun veroverd worden door Syrie, door het Romeinse rijk etc. En daarna heeft Israel duizenden jaren niet bestaan. Tot het  weer een staat werd vanwege "als wij de staat Israel stichten dan komt de messias sneller"... Beetje een manmade vervulling van een "profetie"...Religie is het grote probleem in het MiddenOosten. En dat los je niet op door andere religekte.

Jij bent te veel geneigd tot oorlogszuchtige kretologie. Terwijl het veel makkelijker is. Netanyahu moet een akkoord tekenen voor vrede in Gaza. Dan valt Hezbollah niet meer aan, dreigt Iran niet Israel te vernietigen en keren de gijzelaars terug.

Maar nu praat je naar de mond van de grote dictator Netanyahu.

   

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Hopper:

Goed gezien, Israel is net zo goed een terreurstaat als dat Hezbollah dat is.   Aan deze kwestie zien we hoe de media manipuleren.   Als Hezbollah dit had gedaan bij de Zionisten dan was iedereen verontwaardigd.  Nu zie ik geen westerse leiders steun betuigen aan Libanon wegens deze kwestie.

De hypocrisie regeert.

Libanon is dan ook geen partij in deze. Veel van de slachtoffers wonen daar, maar ook in Syrie en Iran. Het gaat om de Hezbollah. En uiteraard gaan westerse leiders geen steun betuigen aan Hezbollah.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Libanon is dan ook geen partij in deze. Veel van de slachtoffers wonen daar, maar ook in Syrie en Iran. Het gaat om de Hezbollah. En uiteraard gaan westerse leiders geen steun betuigen aan Hezbollah.

Dat is nou precies de hypocrisie van het westen.  Als er slachtoffers vallen bij de Zionisten verklaren westerse leiders 'geschokt' te zijn en zo.  Uiteraard weet ik ook wel dat dat 'geschokt zijn' voor de bühne is.   Maar dat maakt het niet minder hypocriet.  Het Zionisme is net zoals Hezbollah een terreurgroep.

Het westen meet met twee maten en we weten wat Jezus heeft gezegd over met een maat meten, laat staan met twee.

12 uur geleden zei Paulus888:

klopt. ook zien mensen niet in dat er ook onschuldigen gedood zijn. De Mossad kan nou eenmaal niet zeker weten dat een pieper in de handen is van een terrorist toen ze de knop omdraaiden.

En inderdaad, dit is niet anders dan een autobom of welk willekeurig gebruikt speelgoed ook maar dient om te doden.

Tevens lees ik continu oorlogszuchtige taal vanuit Israel. Leren ze dan niet? Of enkel de verkeerde dingen?

en ik snap dat Hezbollah een terreurorganisatie is maar ze hebben gezegd "Wanneer Israel stopt met Gaza dan stoppen wij met raketten sturen naar Israel". Dus Netanyahu hoeft enkel een verklaring te ondertekenen en iedereen leeft weer in piece en vrai. En de mensen die gegijzeld zijn komen weer levend terug. Win-win-win-win zou je zeggen. Maar voor 1 figuur niet en die zit helaas aan de knopjes. Net zoals in Rusland.

 

 

Precies, de regering Netanyahu is ook een terreurbeweging.   Ze blazen ook een onschuldig meisje van 8 op.   Niks nieuws onder de zon uiteraard.   We weten dat de Israëlische staat niet verschilt van -pak um beet- Iran of Afghanistan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Hopper:
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Libanon is dan ook geen partij in deze. Veel van de slachtoffers wonen daar, maar ook in Syrie en Iran. Het gaat om de Hezbollah. En uiteraard gaan westerse leiders geen steun betuigen aan Hezbollah.

Dat is nou precies de hypocrisie van het westen.  Als er slachtoffers vallen bij de Zionisten verklaren westerse leiders 'geschokt' te zijn en zo.  Uiteraard weet ik ook wel dat dat 'geschokt zijn' voor de bühne is.   Maar dat maakt het niet minder hypocriet.  Het Zionisme is net zoals Hezbollah een terreurgroep.

Het westen meet met twee maten en we weten wat Jezus heeft gezegd over met een maat meten, laat staan met twee.

Het probleem in deze is dat de strijdende partijen altijd terug grijpen op hun heilige boeken, net zoals jij nu ook doet.
De enige oplossing is: die boeken de deur uit en elkaar als mens zien.
En dat gaat niet gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het probleem in deze is dat de strijdende partijen altijd terug grijpen op hun heilige boeken, net zoals jij nu ook doet.
De enige oplossing is: die boeken de deur uit en elkaar als mens zien.
En dat gaat niet gebeuren.

Geinstitutionaliseerde religie is een plaag voor de mens.  Dat zit hem niet in de heilige boeken, maar in mensen die menen namens God of Allah dingen te moeten doen.    Net zoals de pro-Zionisten op dit draadje menen namens hun God te moeten spreken.  Dergelijke buiksprekers voor God kennen niet de daadwerkelijke God.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei HJW5:

Waar was God dan tijdens Auschwitz ? Is dat “ waken over” ?


God was ook daar in Auschwitz.  Maar over dit onderwerp hebben wij het al heel vaak gehad. Mensen die Jezus Christus nog niet hebben aanvaard als hun persoonlijke Verlosser blijven onder de Wet van karma.   

 

 


Uit de vele BDE-verslagen komt ook naar voren dat de mensen hun levensschouw ondergaan, waarbij ze hun daden niet alleen vanuit hun eigen perspectief te zien krijgen maar ook uit het perspectief van de ander.  Daaruit leren ze dat wij in feite allemaal 1 zijn. Wat gij (niet) wilt dat u geschiedt doe dat ook de ander (niet).   De Gulden Regel van Jezus is er dan ook op gericht om karma zoveel mogelijk te verminderen en de tien geboden  is daar ook voor bedoeld.  De tien geboden kunnen ons niet  verlossen (van het rad van karma cq de dienstbaarheid aan de vergankelijkheid) maar ze zijn wel richtingaanwijzers voor dit leven om zo min mogelijk karma op te bouwen en een hogere afstemming te krijgen op domeinen van liefde cq schatten te verzamelen in de hemel.

Uit de BDE van George Ritchie blijkt ook dat hij de Heilige Stad nog niet in kon.  Hij heeft wel liefdevolle domeinen gezien waar de mensen (zielen) verder gingen met waar ze op aarde mee bezig waren geweest (onder andere het ontwikkelen van wat jaren later een kerncentrale bleek te zijn),  maar dat waren nog steeds domeinen binnen het veld van goed en kwaad. De mensen in die domeinen waren nog niet verlost van het veld van goed en kwaad.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Hopper:

Geinstitutionaliseerde religie is een plaag voor de mens.  Dat zit hem niet in de heilige boeken, maar in mensen die menen namens God of Allah dingen te moeten doen.    Net zoals de pro-Zionisten op dit draadje menen namens hun God te moeten spreken.  Dergelijke buiksprekers voor God kennen niet de daadwerkelijke God.

Dat mensen menen namens hun God te spreken komt door religie, niet alleen door geinstirutioneerde religie. Ook individuen kunnen zich schuldig maken daaraan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat mensen menen namens hun God te spreken komt door religie, niet alleen door geinstirutioneerde religie. Ook individuen kunnen zich schuldig maken daaraan.

Dat ben ik geheel met je eens.   Mij zul je dan ook niet aantreffen als supporter van het Zionisme of Hezbollah.  Zionisme-supporters beschouw ik als in de handen van Satan.  Wereldse verleiding.  Satan weet zich er altijd weer tussen te wringen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Flawless victory:

God was ook daar in Auschwitz.  Maar over dit onderwerp hebben wij het al heel vaak gehad. Mensen die Jezus Christus nog niet hebben aanvaard als hun persoonlijke Verlosser blijven onder de Wet van karma.   

onzin.. de holocaust is HET bewijs dat de joodse en dus christelijke God niet bestaat.. Even serieus, een God die op papier wel individuen beschermt "Petrus" "Daniel in de leeuwenkuil" "Mozes in Egypte" "Abram en Abraham" etc maar niets doet als zes miljoen van zijn Volk omkomen dat is een God die of niet bestaat of geen kracht heeft en waarom zou je geloven in een God met zo weinig kracht?

In de discussie over Israel en Gaza en nu Hezbollah kunnen mensen enkel achter Israel staat door het heilige boek waarin ze zelf schreven "wie u zegent zal ik zegenen en wie u vervloekt zal ik vervloeken".. Wc-eend is hier enorm op van toepassing...

Al vind ik persoonlijk dat je ook wel achter israel kan staan tegenover Hezbollah omdat Hezbollah nog slechter is. Maar je kan niet achter Israel staan inzake Gaza en de Westbankoever. Tevens heeft Hezbollah gezegd dat ze zouden stoppen als Israel zich terugtrekt en stopt met bombarderen. En als ze een staathetvuren ondertekenen dan komen de levende gijzelaars ook nog levend terug. Dus wat belet Israel om te tekenen? Behalve dan dat Netanyahu graag een groter conflict wil om zo langer aan de macht te blijven en minder kans op vervolging..

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Flawless victory:


God was ook daar in Auschwitz.  Maar over dit onderwerp hebben wij het al heel vaak gehad. Mensen die Jezus Christus nog niet hebben aanvaard als hun persoonlijke Verlosser blijven onder de Wet van karma.   


Uit de vele BDE-verslagen komt ook naar voren dat de mensen hun levensschouw ondergaan, waarbij ze hun daden niet alleen vanuit hun eigen perspectief te zien krijgen maar ook uit het perspectief van de ander.  Daaruit leren ze dat wij in feite allemaal 1 zijn. Wat gij (niet) wilt dat u geschiedt doe dat ook de ander (niet).   De Gulden Regel van Jezus is er dan ook op gericht om karma zoveel mogelijk te verminderen en de tien geboden  is daar ook voor bedoeld.  De tien geboden kunnen ons niet  verlossen (van het rad van karma cq de dienstbaarheid aan de vergankelijkheid) maar ze zijn wel richtingaanwijzers voor dit leven om zo min mogelijk karma op te bouwen en een hogere afstemming te krijgen op domeinen van liefde cq schatten te verzamelen in de hemel.

De wet van karma. Wat een vreselijke gedachte. Als die klopt heeft God dat dus bedacht. Tenzij God onderworpen is aan andere wetten, maar dat lijkt mij zeer onlogisch.

God was dan dus in Auschwitz……om de joden hun karma te laten ondergaan, omdat ze Jezus niet als heiland zien. God die mensen martelt, uithongert, vernedert met als gedachte: eigen schuld.

Hitler was dan een instrument in Gods handen. Mensen in Auschwitz dus niet helpen: niet ingrijpen in hun karma.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Dat beloof ik:

Libanon is dan ook geen partij in deze. Veel van de slachtoffers wonen daar, maar ook in Syrie en Iran. Het gaat om de Hezbollah. En uiteraard gaan westerse leiders geen steun betuigen aan Hezbollah.

natuurlijk is Libanon wel een partij in deze.. Of denk je dat de Mossad toen ze "op het knopje" drukte precies wisten dat die piepers in handen van Hezbollah strijders waren?

IDF had "gewoon" een bombardement moeten uitvoeren op een Hezbollah bolwerk. Dan raak je enkel en alleen Hezbollah burgers. En je hebt meer doden. Nu is het een mislukte aanslag.

ik had begrepen dat de IDF dit pas wilde uitvoeren toen de IDF ten aanval ging trekken. Nu staan er weer genoeg Hezbollah burgers bij de frontlinie om de IDF op te vangen en ze hebben een grote oorlog uitgelokt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid