Thinkfree 532 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart (bewerkt) 42 minuten geleden zei Paulus888: wat jij hebt gezegd of nog gaat zeggen of nu aan het zeggen bent interesseert me simpel gezegd geen flikker Dat weet ik, dat is ook de reden waarom je zo'n malloot en jodenhater blijft. Feiten interesseren je niet, enkel je demonische afgunst naar het joodse volk toe. 42 minuten geleden zei Paulus888: De Palestijnse gebieden worden momenteel door kolonisten kapot gemaakt. lul toch geen onzin als je geen oorlog wil start er dan niet één, wat een jammerklacht nadat ze inzien dat ze verliezen. 42 minuten geleden zei Paulus888: Ik heb net een mailtje gehad van het Right forum. Dat ze mensen zoeken die in de Westbank een poosje komen werken. Om zwaar werk te doen, lekker buiten, maar ook om de Palestijnen te beschermen tegen de aanvallen van de kolonisten. Ik ben erover aan het nadenken Ik raad het je aan, echt ga het doen het zal verhelderend voor je werken. Want wat ik ervan kan zien ben je een leek opdat gebied. (Vraag dan ook wat de rooie borden betekenen) 42 minuten geleden zei Paulus888: die haat komt door wat de IDF al 80 jaar doet Aantoonbaar niet waar, de IDf reageerde alleen op aanvallen sinds kort is dat veranderd. (Preventief aanvallen noemen ze dat dankzij hamas en Hezbollah) 42 minuten geleden zei Paulus888: Sjako moet een objectieve mindset hebben. En hopen op een bom die gedropt word is gewoon toejuichen van genocide.. Stel je voor dat ik zou schrijven "bommen op Israel, pak die Joden aan!". Dan is de wereld te klein. En terecht Je hebt geen besef van het woord genocide alsook de werkelijkheid. 42 minuten geleden zei Paulus888: geef eens een voorbeeld waar ik terreur toejuich? Je hele betoog is een vb. 42 minuten geleden zei Paulus888: En ik heb me verzet tegen de holocaust. En ik heb gezegd "foei Hitler, dat was niet zo aardig".. Kijk wat Hitler deed dat was genocide met een passie joden op een effectieve manier doden. Maar dat zal wel boven je pet gaan. 42 minuten geleden zei Paulus888: als we jou zouden doden zou je dan ook ophouden met onzin spuien? Als er een reden zou zijn om mij te doden zou dat ook gebeuren in dit land, alleen die reden is er niet in tegenstelling tot gaza. 42 minuten geleden zei Paulus888: het gaat dan ook niet om jou, maar het is een straf voor die IDF piloten.. Maar dat begrijp je niet blijkbaar. Wat jij als straf ziet is voor hun een vreugd, wij zouden het top hebben samen. Blijkbaar begrijp je dat niet. Ik weet niet of jij het zo leuk zal hebben met de hamas terroristen in het leven hierna. (Karma toch?) Meschien mag je wel êén van hun 70 geiten neuken, maar dat betwijfel ik. 18 maart bewerkt door Thinkfree Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 8 minuten geleden zei Thinkfree: Dat weet ik, dat is ook de reden waarom je zo'n malloot en jodenhater blijft. Feiten interesseren je niet, enkel je demonische afgunst naar het joodse volk toe. Waar heb ik mij afgunstig gedragen naar het Joodse volk? Kom eens met bewijzen, bijvoorbeeld citaten.. Anders doe je zoals veel israellovers "antisemitisme!" en dan denken dat je het punt gewonnen hebt. 10 minuten geleden zei Thinkfree: lul toch geen onzin als je geen oorlog wil start er dan niet één, wat een jammerklacht nadat ze inzien dat ze verliezen. Wat knap dat je op je 1,5 jarige leeftijd al op een forum zit. En redelijk Nederlands kan typen... 11 minuten geleden zei Thinkfree: Ik raad het je aan, echt ga het doen het zal verhelderend voor je werken. Want wat ik ervan kan zien ben je een leek opdat gebied. (Vraag dan ook wat de rooie borden betekenen) Je kan niks zien, want je bent ziende blind en horende doof.. 12 minuten geleden zei Thinkfree: Aantoonbaar niet waar, de IDf reageerde alleen op aanvallen sinds kort is dat veranderd. (Preventief aanvallen noemen ze dat dankzij hamas en Hezbollah) natuurlijk kereltje. Jij je zin... misschien eens lezen wat voor massaslachtingen de IDF heeft aangericht. preventief aanvallen bestaan niet. Is bedacht om goed te praten wat niet goed te praten valt. Stel dat ik jou iets aandoen omdat ik vermoed dat jij mij iets wil aandoen.. Beetje nadenken, als de freethinker die je bent. 20 minuten geleden zei Thinkfree: Je hebt geen besef van het woord genocide alsook de werkelijkheid. ik vrees dat jij niet weet wat genocide betekent en jij denkt enkel aan zoveel doden.. Er zijn vele manieren van genocide. Wat Trump voorstelde te doen met de Palestijnen en Gaza is ook genocide. En het bombarderen van ziekenhuizen, kerken en moskeen door de IDF is ook genocide. 21 minuten geleden zei Thinkfree: Je hele betoog is een vb. dit bedoel ik dus, inhoudelijk ben je nul en niets. 21 minuten geleden zei Thinkfree: Kijk wat Hitler deed dat was genocide met een passie joden op een effectieve manier doden. Maar dat zal wel boven je pet gaan. Dat was geen genocide, want genocide is pas na de WOII bedacht... Maar je laat hiermee zien dat je dus zelf geen idee van genocide hebt dus zwijg aub... Mensen die zwijgen kunnen nog doen alsof ze wijs zijn. 23 minuten geleden zei Thinkfree: Als er een reden zou zijn om mij te doden zou dat ook gebeuren in dit land, alleen die reden is er niet in tegenstelling tot gaza. je snapt mijn bedoeling toch wel? Je kan geen dingen oplossen door het probleem te elimineren. Vooral niet als het gaat om 2 miljoen MENSEN... ik ben benieuwd of je mijn linkjes wel gezien hebt. Mensen die gewoon toegeven dat zij de reden zijn waarom Hamas bestaat en dat zij ook in verzet gaan mochten ze in Palestina geboren zijn en zo behandeld werden door de Israeliers. Israeliers en Joden erkennen het, hun Westerse kameraden denken dat de Israeliers hele aardige mensen zijn die geen vlieg kwaad doen... Dus houdt je hoofd uit de kont van Satanyahu en luister naar Joden zelf of Israeliers. 25 minuten geleden zei Thinkfree: Wat jij als straf ziet is voor hun een vreugd, wij zouden het top hebben samen. Blijkbaar begrijp je dat niet. o ja, dat is waar ook. En dan heb je als buurman Hitler. Want soort zoekt soort. Samen juichen bij genocide. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Zojuist zei Paulus888: Waar heb ik mij afgunstig gedragen naar het Joodse volk? Kom eens met bewijzen, bijvoorbeeld citaten.. Anders doe je zoals veel israellovers "antisemitisme!" en dan denken dat je het punt gewonnen hebt. is simpel aantoonbaar omdat er een demonische focus op Israël ligt terwijl oorlogen en misstanden in omringende landen jullie geen donder interesseren. Dat ondere andere is bewijs. Nog een bewijs is dat Hamas de oorzaak is van deze oorlog en deze kan stoppen door de gijzelaars terug te geven. Maar dat komt niet in die zieke hoofden van jullie op omdat er een demonische kracht achter zit, die onder ander jouw bij de ballen heeft. 5 minuten geleden zei Paulus888: Wat knap dat je op je 1,5 jarige leeftijd al op een forum zit. En redelijk Nederlands kan typen... Zeker knap ik wist niet dat jij al bijna twee werd man, alvast gefeliciteerd. 6 minuten geleden zei Paulus888: preventief aanvallen bestaan niet Weer een indicatie dat je niet goed in je knikker bent. 7 minuten geleden zei Paulus888: En het bombarderen van ziekenhuizen, kerken en moskeen door de IDF is ook genocide. als we toch zomaar iets gaan roepen heb ik net nog genocide op de wc gepleegd. 9 minuten geleden zei Paulus888: Dat was geen genocide, want genocide is pas na de WOII bedacht... Hahaha... Sorry je bent nog te dom om te poepen. 10 minuten geleden zei Paulus888: je snapt mijn bedoeling toch wel? Je kan geen dingen oplossen door het probleem te elimineren. Vooral niet als het gaat om 2 miljoen MENSEN... Dat is de enige taal die werkt daar. 10 minuten geleden zei Paulus888: ik ben benieuwd of je mijn linkjes wel gezien hebt Nee waarom zou mij dat interesseren? nadat je aangeeft dat al wat ik zeg jou niks interesseert? 11 minuten geleden zei Paulus888: o ja, dat is waar ook. En dan heb je als buurman Hitler. Want soort zoekt soort. Dat is jouw buurman hamas is zijn zoon namelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 2 minuten geleden zei Thinkfree: is simpel aantoonbaar omdat er een demonische focus op Israël ligt terwijl oorlogen en misstanden in omringende landen jullie geen donder interesseren. Dat ondere andere is bewijs. Nog een bewijs is dat Hamas de oorzaak is van deze oorlog en deze kan stoppen door de gijzelaars terug te geven. Maar dat komt niet in die zieke hoofden van jullie op omdat er een demonische kracht achter zit, die onder ander jouw bij de ballen heeft. ach een whataboutisme.... Mij interesseren alle oorlogen en misstanden. Ook in Syrie waar mensen nu doen alsof het koek en ei is terwijl de Alawieten en christenen worden afgeslacht. Gelukkig dat de media hier ook aandacht aan geeft. Hamas is niet de oorzaak van deze oorlog. Zelfs al je op zes oktober geboren bent dan moet je dit erkennen. https://www.standaard.be/cnt/dmf20230827_96962306 Dit was al voor 7 oktober. Dus de groetjes.. Nogmaals, is dit 1 richtingsverkeer of sta je open voor kritiek? 5 minuten geleden zei Thinkfree: Zeker knap ik wist niet dat jij al bijna twee werd man, alvast gefeliciteerd. je snapt het niet en dus ga je kinderachtig jij-bakken.. Maar dat is iets voor vier-jarige kinderen dus je loopt voorop in je ontwikkeling. 6 minuten geleden zei Thinkfree: Weer een indicatie dat je niet goed in je knikker bent. Israel doet alsof ze preventief aanvallen. Alsof er iets ergs op het punt te beginnen staat. Dat is aantoonbaar gelogen..Misschien eens te raden gaan bij "breakingthesilence"? Een organisatie van IDF veteranen die uit de bus klappen. 7 minuten geleden zei Thinkfree: als we toch zomaar iets gaan roepen heb ik net nog genocide op de wc gepleegd. https://www.amnesty.nl/actueel/israel-pleegt-genocide-in-gaza Citaat Amnesty Internationaal concludeert dat er sprake is van genocide. Volgens het 297 pagina’s tellende rapport maakt Israël zich schuldig aan de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om de Palestijnse bevolking in Gaza geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke vernietiging. ‘Aangezien deze daden zijn gepleegd in een al bestaande context van onteigening, apartheid en onwettige militaire bezetting, kunnen we maar één conclusie trekken: de bedoeling van Israël is de fysieke vernietiging van Palestijnen in Gaza’, zegt Agnès Callamard, secretaris-generaal van Amnesty International. ‘Ons verontrustende bewijs moet de internationale gemeenschap wakker schudden: dit is genocide. Het moet nu stoppen’, zegt Agnès Callamard. ‘De gruweldaden die Hamas en andere gewapende groeperingen op 7 oktober 2023 pleegden kunnen nooit Israëls genocide op Palestijnen in Gaza rechtvaardigen’, aldus Callamard. 10 minuten geleden zei Thinkfree: Hahaha... Sorry je bent nog te dom om te poepen. nl.wikipedia.org/wiki/Genocide Citaat De term "genocide" is afgeleid van het Griekse "genos", wat kind, familie, geslacht of generatie betekent, en het achtervoegsel 'cide' van het Latijnse "caedere", wat 'moord' of 'doden' betekent. Het woord betekent 'uitroeing van een volk'.[2] De term werd geïntroduceerd door de Pools-Joodse jurist Raphael Lemkin in zijn boek Axis Rule in Occupied Europe (1944).[2] De term deed korte tijd later zijn intrede in het internationale recht, doordat Lemkin na zijn vlucht uit Polen betrokken werd bij het Neurenberg-tribunaal.[3][4] Benjamin Ferencz, de speciale hoofdaanklager van leden van Einsatzgruppen tijdens het Proces van Neurenberg 1945-1946 gebruikte het begrip bewust in zijn pleidooi, hoewel het nog in geen enkel wetboek stond. Een juridische "doodzonde", die evenwel het internationaal strafrecht vooruit hielp.[5] Nog meer domme dingen? De term genocide is bedacht aan de hand van WOII en wat de Joden is aangedaan. Daarvoor bestond het niet, dus feitelijk is het ook niet gedaan.. Dat jij jouw of mijn klassiekers niet kent is niet mijn problemo. 11 minuten geleden zei Thinkfree: Dat is de enige taal die werkt daar. Mensentaal is er ook nog.. Misschien moet je boeddhist worden, dan weet je dat alle soorten gelijk zijn en bepaalde dingen willen in het leven. Zoals vrijheid, liefde en leven. Zelfs de door jou zo gehate Palestijn. 12 minuten geleden zei Thinkfree: Nee waarom zou mij dat interesseren? nadat je aangeeft dat al wat ik zeg jou niks interesseert? ik gaf al linkjes voordat ik zei dat jouw mening mij niet interesseerde. Wat het 1 met het ander te maken heeft weet ik niet. 13 minuten geleden zei Thinkfree: Dat is jouw buurman hamas is zijn zoon namelijk. hoe oud ben jij eigenlijk echt? Met je jij-bakken en zo. Komt zo kinderlijk over. En ook weinig overtuigend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 27 minuten geleden zei Paulus888: Samen juichen bij genocide De enige die ik zag juichen bij genocide waren die z.g.n Palestijnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 2 minuten geleden zei Thinkfree: De enige die ik zag juichen bij genocide waren die z.g.n Palestijnen. dus 1200 doden zie je wel als genocide? Maar 50.000 en counting niet? Als het israel overkomt dan ben je niet zo kritisch op het woordje genocide, nietwaar? lachwekkend figuur ben je ook. En in normale tijden zou ik ook lachen, maar sinds vanmorgen is mijn kwaadheid op alles wat er is gebeurd groeiende. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart (bewerkt) 22 minuten geleden zei Paulus888: Hamas is niet de oorzaak van deze oorlog. Zelfs al je op zes oktober geboren bent dan moet je dit erkennen. En jij noemt jezelf geen terrorist aanhanger, als het aan mij lag was je gedeporteerd. 22 minuten geleden zei Paulus888: Israel doet alsof ze preventief aanvallen. Israël doet niet alsof, ze hebben het sterkste leger en als ze wilden en echt genocide pleegden waren alle omringende landen allang vrij van palestijnen. 22 minuten geleden zei Paulus888: nl.wikipedia.org/wiki/Genocide Amnesty en de VN zijn niet serieus te nemen althans niet meer na zulke schandalige gekleurde rapporten. De meeste nemen ze ook niet meer serieus, Amnesty zat laast nog te klagen dat de donaties niet meer zijn wat het was, ik weet de oorzaak namelijk. Wikipedia is geen absolute waarheid voor definitie's zoek eens in een woordenboek. 22 minuten geleden zei Paulus888: Daarvoor bestond het niet, dus feitelijk is het ook niet gedaan.. Hahaha,.. sorry je bent nog te dom om te poepen. 22 minuten geleden zei Paulus888: Mensentaal is er ook nog Nee werkt niet bij jihadisten, je hebt geen weet van die cultuur als je denkt dat praten helpt. 22 minuten geleden zei Paulus888: hoe oud ben jij eigenlijk echt? Gaat jou geen niets aan. 17 minuten geleden zei Paulus888: dus 1200 doden zie je wel als genocide? Juist dat was en is genocide gaat puur om het motief en vermogen. 17 minuten geleden zei Paulus888: Maar 50.000 en counting niet? Nee genocide ligt niet in een getal dwaas. 17 minuten geleden zei Paulus888: Als het israel overkomt dan ben je niet zo kritisch op het woordje genocide, nietwaar? Als Israël uit het niets gaza aanviel om zoveel mogelijk palestijnen te vermoorden had ik gezegd dat het genocide was dwaas. Alleen is dat niet het geval. 18 maart bewerkt door Thinkfree Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 58 minuten geleden zei Thinkfree: En jij noemt jezelf geen terrorist aanhanger, als het aan mij lag was je gedeporteerd. als het aan de kat lag kocht ze wiskas.. grote kans is wel dat de AIVD mijn bijdragen al aan het onderzoeken is inderdaad. Want dat krijgen veel pro Palestijnse mensen op dit moment te verduren. Jezelf verzetten tegen genocide is voor veel overheden al genoeg om je op te pakken. En met Trump aan de macht zie je dit steeds meer gebeuren. Op bepaalde fora ben ik bijvoorbeeld geband vanwege "antisemitisme" terwijl daar mensen rondlopen die bij iedere aanslag van de IDF zeggen "ha mooi, weer wat Palestijnen naar de andere wereld geschoten".. Goed word kwaad en kwaad word goed. 59 minuten geleden zei Thinkfree: Israël doet niet alsof, ze hebben het sterkste leger en als ze wilden en echt genocide pleegden waren alle omringende landen allang vrij van palestijnen. wat ben je toch een *****.... Nogmaals, is het eenrichtingsverkeer of wil je ook iets leren van discussies die je voert. Want genocide is niet enkel en alleen het vermoorden van een hele groep.. Waarom denk je dat 7 oktober wel een daad van genocide was, maar wat de IDF doet niet? ik lees het inderdaad dat veel van die spreekbuizen van Satanyahu dezelfde mening zijn toegedaan. Weet je zeker dat je free bent om te thinken? 1 uur geleden zei Thinkfree: Amnesty en de VN zijn niet serieus te nemen althans niet meer na zulke schandalige gekleurde rapporten. De meeste nemen ze ook niet meer serieus, Amnesty zat laast nog te klagen dat de donaties niet meer zijn wat het was, ik weet de oorzaak namelijk. Wikipedia is geen absolute waarheid voor definitie's zoek eens in een woordenboek. nee natuurlijk niet frits. Want alle kritiek op israhell is antisemitisme.. Man man, laat je nakijken.. Wikipedia is natuurlijk geen absolute waarheid, maar andere bronnen wel. Woordenboeken moet je updaten en dat gebeurt niet meer. 1 uur geleden zei Thinkfree: Hahaha,.. sorry je bent nog te dom om te poepen. neen hoor, dit is letterlijk zo.. Als de term nog niet is uitgevonden kan het nog niet gebeuren. 1 uur geleden zei Thinkfree: Juist dat was en is genocide gaat puur om het motief en vermogen. Precies, dat is wat je denkt.. Dus een machtig land mag makkelijk 50000 mensen vermoorden zonder genocide als aanklacht te krijgen, maar een minder machtig land kan al een genocide aanklacht tegen zich krijgen als ze 1200 mensen doden? Wat een logica.. En zelfs als je dit zou aanhouden heeft hamas nog geen genocide gepleegd. Want het genocideren van heel Israel was niet het motief van 7 oktober.. Misschien je eens inlezen, want het motief van Hamas voor 7 oktober staat gewoon op internet te lezen. De IDF had de papieren al een jaar voor de aanslagen.. Men wilde mensen vermoorden en vooral gijzelaars mee terug krijgen om die te ruilen voor de eigen gijzelaars.. Dus haal je kop uit de kont van Satanyahu. Hamas is zelfs nog beter dan Israhel. Want Israhell weigert Palestina te erkennen terwijl Hamas Israel wel erkent.. 1 uur geleden zei Thinkfree: Als Israël uit het niets gaza aanviel om zoveel mogelijk palestijnen te vermoorden had ik gezegd dat het genocide was dwaas. Alleen is dat niet het geval. Zeg dan ook niet dat Hamas Israel aanviel uit het niets.. Want enkel domkoppen en noitoire leugenaars denken dat het vanuit het niets was.. Als ik een hond heb en ik sla hem iedere dag en geef hem niks te vreten en hij valt aan doet hij dit dan uit het niets? Hamas wilde ook niet "zoveel mogelijk" Israëliërs doden. Volgens de bronnen zijn er 5400 Palestijnen Israel binnengetrokken. En er zijn 600 Israëliërs vermoord. Dus dan kan je zelf het rekensommetje wel maken denk ik. Zouden ze zoveel mogelijk mensen willen doden dan waren het er 10.000 geweest. Twee per persoon. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart (bewerkt) 14 minuten geleden zei Paulus888: als het aan de kat lag kocht ze wiskas Jij weet helemaal niet wat de kat wil. 14 minuten geleden zei Paulus888: Op bepaalde fora ben ik bijvoorbeeld geband vanwege "antisemitisme" Moderators daar hebben verstand. 14 minuten geleden zei Paulus888: Waarom denk je dat 7 oktober wel een daad van genocide was, maar wat de IDF doet niet? Heb ik je uitgelegd maar blijkt niet bij je door te dringen. 14 minuten geleden zei Paulus888: nee natuurlijk niet frits. Want alle kritiek op israhell is antisemitisme.. Man man, laat je nakijken Wat een onzin, laat jezelf nakijjken. 14 minuten geleden zei Paulus888: Als de term nog niet is uitgevonden kan het nog niet gebeuren. Haha het blijft leuk. 14 minuten geleden zei Paulus888: 14 minuten geleden zei Paulus888: Precies, dat is wat je denkt.. Dus een machtig land mag makkelijk 50000 mensen vermoorden zonder genocide als aanklacht te krijgen, maar een minder machtig land kan al een genocide aanklacht tegen zich krijgen als ze 1200 mensen doden? Wat een logica.. Wat een logica inderdaad bedank je vriendjes hamas hier maar voor, gaat de komende tijd nog erger worden. 14 minuten geleden zei Paulus888: En zelfs als je dit zou aanhouden heeft hamas nog geen genocide gepleegd. Want het genocideren van heel Israel was niet het motief van 7 oktober.. Dat was wel hun motief altijd al, alleen hebben ze het vermogen niet om het uit te voeren. 14 minuten geleden zei Paulus888: Men wilde mensen vermoorden Idd dat is genocide, de gijzelaars brachten ze mee om hun eigen voortbestaan te garanderen. 14 minuten geleden zei Paulus888: terwijl Hamas Israel wel erkent Hahaha ... Deze is ook goed, in welke illusie leef jij kerel. IQ van een drop veter. 14 minuten geleden zei Paulus888: Zeg dan ook niet dat Hamas Israel aanviel uit het niets Dat is een feit. 14 minuten geleden zei Paulus888: Als ik een hond heb en ik sla hem iedere dag en geef hem niks te vreten en hij valt aan doet hij dit dan uit het niets? Een hond die miljarden gratis krijgt om de gazastrook te voorzien en het lekker investeert in oorlogstuig. Om vervolgens met zijn volgevreten barst zijn buurman besluit aan te vallen waar hij ook gratis water en energie vandaan haalt. Donder toch op met je valse analogie. Bijtende honden die het goed hadden en het nog beter hadden kunnen hebben, moeten afgemaakt worden. 18 maart bewerkt door Thinkfree Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 4 minuten geleden zei Thinkfree: Jij weet helemaal niet wat de kat wil. ben je een fucking autist of zo? 5 minuten geleden zei Thinkfree: Moderators daar hebben verstand. Ja klopt, die hebben allemaal een HBO opleiding afgerond.. 5 minuten geleden zei Thinkfree: Heb ik je uitgelegd maar blijkt niet bij je door te dringen. dat had je pas onderaan uitgelegd. Dus toen ik het schreef wist ik nog niet jouw mening, duckhead. 6 minuten geleden zei Thinkfree: Dat was wel hun motief altijd al, alleen hebben ze het vermogen niet om het uit te voeren. kerel, je bent niet goed bij je hoofd... Hamas erkent Israel en wil terug naar de grenzen van 1967. Dus ze erkennen Israel.. Mensen die dit niet weten mogen niet discussieren over deze gebeurtenissen. 7 minuten geleden zei Thinkfree: Idd dat is genocide, de gijzelaars brachten ze mee om hun eigen voortbestaan te garanderen. nee domoor. Omdat de IDF hun familieleden zonder reden arresteert en in gevangenissen stopt. Sommigen hebben stenen gegooid maar de meesten niet.. Nogmaals, als je dit niet weet houd dan op met ademen! 8 minuten geleden zei Thinkfree: Hahaha ... Deze is ook goed, in welke illusie leef jij kerel. IQ van een drop veter. Jij bent zo dom he.. En je bent niet te verontschuldigen. /www.theguardian.com/world/2017/may/01/hamas-new-charter-palestine-israel-1967-borders Citaat Hamas presents new charter accepting a Palestine based on 1967 borders Document aims to heal divisions within Palestinian movement and ease peace process but Netanhayu says: ‘Hamas is attempting to fool the world’ Patrick Wintour Diplomatic editor Mon 1 May 2017 17.47 CEST Share Hamas has unveiled a new political programme softening its stance on Israel by accepting the idea of a Palestinian state in territories occupied by Israel in the six-day war of 1967. The new document states the Islamist movement it is not seeking war with the Jewish people – only with Zionism that drives the occupation of Palestine. Dus de groetjes aan je onwetenheid en zwaai die onwetendheid de deur uit.. 11 minuten geleden zei Thinkfree: Dat is een feit. vrt.be/vrtnws/nl/2023/08/25/rapport-human-rights-watch-palestijnse-kinderen/ doei met je feiten.. Je bent gewoon een troll (he, ik gebruik die term eindelijk tegen anderen!) die onwetend is en denkt dat Israel een heilig land is met leuke mensjes die overal respect voor hebben en iedereen gelijkwaardig zien.. En dat is gewoon niet zo, kan je ontkennen wat je wil. Als je een keer van een dak afspringt ga je dan ook zwaartekracht ontkennen? 14 minuten geleden zei Thinkfree: Een hond die miljarden gratis krijgt om de gazastrook te voorzien en het lekker investeert in oorlogstuig. Om vervolgens met zijn volgevreten barst zijn buurman besluit aan te vallen waar hij ook gratis water en energie vandaan haalt. Donder toch op met je valse analogie. Bijtende honden die het goed hadden en het nog beter hadden kunnen hebben, moeten afgemaakt worden. en.wikipedia.org/wiki/Mowing_the_grass de groetjes met je domme ideeen.. ISrael bombardeert alle huizen naar de tyfus omdat ze terrorisme vermoeden. Naar mijn idee houden ze de Palestijnen klein om de baas te kunnen blijven spelen. Terrorisme is maar een drogreden.. Kinderen gaan dood want het zijn "potentiele terroristen"... En jij juicht dat soort figuren toe.. Geen wonder je het hebt over afgemaakt worden. Menselijkheid is bij jou ver te zoeken, trouwens bij veel mensen. zolang het geen christenen of joden zijn die zo slecht behandeld worden zal het Europa haar reet roesten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 532 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Zojuist zei Paulus888: ben je een fucking autist of zo? Iedereen is een beetje autist. 1 minuut geleden zei Paulus888: Ja klopt, die hebben allemaal een HBO opleiding afgerond Verstand met een opleiding vergelijken, haha deze vind ik ook leuk. 2 minuten geleden zei Paulus888: Hamas erkent Israel en wil terug naar de grenzen van 1967. Dus ze erkennen Israel Ze erkennen Israël niet dufus de reden waarom ze terug willen maar die grenzen is omdat het een militaire strategische zet is dombo omdat het hun op geen enkel andere manier lukt. Je denken zeker dat Israël gek is, jij bent dat blijkbaar wel. 4 minuten geleden zei Paulus888: Omdat de IDF hun familieleden zonder reden arresteert en in gevangenissen stopt. Sommigen hebben stenen gegooid maar de meesten niet Die worden niet zomaar in de gevangenis gestopt dufus, jij leeft echt in sprookjesland. 5 minuten geleden zei Paulus888: Als je een keer van een dak afspringt ga je dan ook zwaartekracht ontkennen? Heb geen reden om de zwaartekracht te ontkennen, als jij door hamas van een dak afgegooid wordt om je atheïstisch gedachtegoed zal ik het ook niet ontkennen. 7 minuten geleden zei Paulus888: ISrael bombardeert alle huizen naar de tyfus omdat ze terrorisme vermoeden. Israël vermoed geen terrorisme, terrorisme is een feit, en dat dient aangepakt te worden. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 19 maart Rapport Share Geplaatst 19 maart 16 uur geleden zei Thinkfree: Iedereen is een beetje autist. je neemt alles letterlijk. Dus ben je autistisch.. Snapt niks van een grapje op zijn tijd 16 uur geleden zei Thinkfree: Verstand met een opleiding vergelijken, haha deze vind ik ook leuk. hahahahaha, ja jij hebt humor.. 16 uur geleden zei Thinkfree: Ze erkennen Israël niet dufus de reden waarom ze terug willen maar die grenzen is omdat het een militaire strategische zet is dombo omdat het hun op geen enkel andere manier lukt. Je denken zeker dat Israël gek is, jij bent dat blijkbaar wel. kan je nederlands? Je denken? Wat? en hun in plaats van ze maar goed, Hamas erkent tenminste Israel. Israel erkent geen Palestina en o wee als een land dit wel doet. Dan moeten ze op het matje komen.. Satanyahu ziet er ook uit als een duivel. Net als die andere gasten die in de media komen. Allemaal zo kwaadaardig. Sinwar had tenminste nog enige charme. 16 uur geleden zei Thinkfree: Die worden niet zomaar in de gevangenis gestopt dufus, jij leeft echt in sprookjesland. en jij gelooft de IDF op hun blauwe ogen en blonde haren.. nogmaals, ga eens kijken bij "breakingthesilence".. Mensen met ervaring in de IDF die de misstanden uitleggen.. Dan worden je ogen geopend.. alhoewel, dan roep je dat die mensen antisemitisch zijn. Want "israel is heilig" is heilig bij jou. 16 uur geleden zei Thinkfree: Heb geen reden om de zwaartekracht te ontkennen, als jij door hamas van een dak afgegooid wordt om je atheïstisch gedachtegoed zal ik het ook niet ontkennen. hamas doet dit niet. Zelfs gristenen mogen gristelijk zijn.. Vraag maar aan de pastoor van de kerk in Bethlehem. Werd gesteund door Hamas toen anderen hem kapot wilden maken. jij ontkent dingen die niet te ontkennen zijn. Zoals de slechtheid van de IDF. Hun oorlogsmisdaden. Dus waarom zou je zwaartekracht niet ontkennen? 16 uur geleden zei Thinkfree: Israël vermoed geen terrorisme, terrorisme is een feit, en dat dient aangepakt te worden. klopt ja, die domme dingen noem ik "de koe in de kont kijken"... Met andere woorden, eerst platgooien en dan zeggen "daar werden terroristische zaken bekokstoofd".. Zou Rusland dit doen is de Wereld te klein. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 606 Geplaatst 19 maart Rapport Share Geplaatst 19 maart Europa is ten dode opgeschreven door lafaards als “Bekeerling 14” (alias Paulus888) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 19 maart Rapport Share Geplaatst 19 maart 41 minuten geleden zei Flawless victory: Europa is ten dode opgeschreven door lafaards als “Bekeerling 14” (alias Paulus888) kom jij weer met je linkjes... Heb je geen eigen mening of zo, idijood? Weet je wie er door de laffe honden in Den Haag is geweigerd? Ene Fransesca P Albanese. Een vrouw die opkomt voor de Palestijnen en door heel Europa gaat om haar mening te verkondigen.. Geweigerd door partijen als JA21, CU en de SPG. Waarschijnlijk ook door PVV... Want ja, zij is enorm gevaarlijk. Met woorden. Terwijl een generaal van de Israzionisten wel in de Kamer mocht komen vertellen. En Satanyahu in Amerika.. Dus in plaats van slachtoffertje te spelen kan je je beter met de feiten bezighouden.. Het gewone volk staat achter de Palestijnen in hun strijd voor zelfredzaamheid, maar de grote bazen zijn nog vol achter Israel.. Maar neen man, Europa gaat eraan! Edit: Christenen voor Israel als bron gebruiken.. Waanzin.. Kom je straks ook nog emt cidi.nl? Dan citeer ik straks even uit hamas . com en doe alsof dat objectief is.. Tevens moet je niet zo in de hol van Thinkfree kruipen.. Jij likt iedere christen, zelfs als je de inhoud nog niet gelezen hebt lijkt het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 21 maart Rapport Share Geplaatst 21 maart Dit heeft mij overigens ook anders doen kijken naar het hele conflict... De ogen van de Palestijnen zijn menselijk en staan op een manier waar verdriet uit spreekt. De ogen van alle Israeliers met macht staan voor mij gelijk aan duivels.. Moet je maar die Smotrisc bekijken, of die Galant of die Satanyahu.. Mensen met ene beetje psychologie in hun bewustzijn zien er duivelse agressie in. En dat krijg je al je 80 jaar aan de gang mag gaan en niemand houdt je tegen.. Moet je nagaan, NL kreeg na een paar jaar "huishouden" in Indonesie/Nederlands-Indie al het dreigement van "je geeft ze een staat of anders houden we het Marshallplan in".. Israel mag 80 jaar bezetten en koloniseren en Europa en Amerika helpt zelfs met de bommen en granaten. Zou Rusland in Oekraine hetzelfde doen dan kregen ze weer 10 sancties tegen zich uitgeroepen (terecht). Israel heeft sinds 8 oktober nog geen een sanctie gehad. https://rightsforum.org/israel-schendt-bestand-en-hervat-aanvallen-op-gaza-maar-geeft-palestijnen-de-schuld/ Citaat et staakt-het-vuren dat 19 januari inging heeft definitief plaatsgemaakt voor hervatting van de Israëlische genocide op de Palestijnse bevolking van Gaza. Hoe kwam het zo ver? Het staakt-het-vuren bestond uit drie fasen, die de uitruil van gegijzelden, onbeperkte aanvoer van hulp, terugtrekking van Israël uit Gaza, een definitief einde aan het geweld, en de start van de wederopbouw tot doel hadden. Tijdens de eerste fase – 19 januari tot 2 maart – moesten de details van de tweede worden overeengekomen. Dat traject is door Israël gesaboteerd. Eerst door terug te komen op de terugtrekking van het Israëlische leger. En op 2 maart sloot Israël de landstrook hermetisch af voor de aanvoer van water, voedsel, medicijnen, brandstof en humanitaire hulp, een week later gevolgd door de elektriciteitstoevoer. Zo werden de voorwaarden voor de tweede fase eenzijdig van de agenda geduwd. Om dit aan de wereld – en het Israëlische publiek – te kunnen verkopen lanceerden de Amerikanen vlak voor 2 maart een ‘oplossing’, die neerkwam op de verdere uitwisseling van gegijzelden zonder de genoemde voorwaarden. Hamas ging niet akkoord en kreeg vervolgens de schuld van het mislukken. Volgens de Israëlisch-Amerikaanse retoriek riepen de Palestijnen daarmee hun uithongering over zichzelf af. De EU sloot zich bij dat opzetje aan. volledig mee eens.. En trouwens, en by the way enz.... Netanyahu moest dinsdag (of woensdag daar wil ik vanaf wezen) zich voor de rechter verantwoorden vanwege fraude. Is het dan toeval dat juist dan de vijandelijkheden weer beginnen? In zoveel toeval gelooft toch geen christen? Jullie zijn de buikspreekpoppen van Netanyahu, niet van het weldenkende en vrije volk. Hopper reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 823 Geplaatst 21 maart Rapport Share Geplaatst 21 maart https://nos.nl/artikel/2560577-netanyahu-vecht-door-in-gaza-politieke-carriere-boven-landsbelang Citaat Volgens deskundigen handelt Netanyahu daarbij ook uit eigen belang. "Het is voor iedereen nu wel duidelijk dat Netanyahu zijn eigen politieke carrière boven het landsbelang zet", zegt Jotam Confino, journalist en auteur van het boek Netanyahu's Israel. "Hij is een rasopportunist die verslaafd is aan macht", voegt historicus aan de Universiteit Utrecht en Israël-kenner Peter Malcontent eraan toe. Dit artikel zegt genoeg, Netanyahu maakt het belang van Israel ondergeschikt aan zijn eigen belang. Wie nu nog niet ziet wat er speelt die is in de macht van Satan. En dat is helaas het grootste gedeelte van de christenheid. Zeker nu Israel een bondgenoot heeft in Trump, een andere grote boef op het politieke toneel, gaat Netanyahu als een malle tekeer in zijn poging om de Holocaust te overtreffen. De nazi's waren tenminste nog zo humaan om hun slachtoffers netjes te vergassen. Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 606 Geplaatst 21 maart Rapport Share Geplaatst 21 maart (bewerkt) 7 uur geleden zei Hopper: .Zeker nu Israel een bondgenoot heeft in Trump, Trump is in werkelijkheid helemaal geen bondgenoot van Israël. Hij gaat Israël een mes in de rug steken. Maar hij pakt Israël pas als laatste aan. Dat zal later wel duidelijk worden. Trump is een antichrist (zo niet dé antichrist). Uitsluitend en alleen gericht op aanbidding van zichzelf, en op macht. Onderwerping van de hele wereld aan zichzelf. 21 maart bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart 16 uur geleden zei Flawless victory: Trump is in werkelijkheid helemaal geen bondgenoot van Israël. Hij gaat Israël een mes in de rug steken. Maar hij pakt Israël pas als laatste aan. Dat zal later wel duidelijk worden. Trump is een antichrist (zo niet dé antichrist). Uitsluitend en alleen gericht op aanbidding van zichzelf, en op macht. Onderwerping van de hele wereld aan zichzelf. je hebt het vaak over "dat zal later wel duidelijk worden!"... Zo kan ik ook dingen roepen zonder bewijs.. Sc Heerenveen is de beste voetbalclub van Nederland, dat zal later wel duidelijk worden! Dat filmpje heeft de man gepost zonder het te bekijken. Was een satirisch filmpje, gemaakt met AI. Maar inderdaad, het idee om de Gazanen te verwijderen en er een mooi Riviera van te maken is walgelijk. En kan nooit worden uitgevoerd. Vooral omdat het verzet (dat dan niet enkel uit Gazanen bestaat maar uit de hele wereld!) daar wel raad mee weet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 179 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Op 18-3-2025 om 21:22 zei Paulus888: ISrael bombardeert alle huizen naar de tyfus omdat ze terrorisme vermoeden. Naar mijn idee houden ze de Palestijnen klein om de baas te kunnen blijven spelen. Terrorisme is maar een drogreden. Je hebt geen idee van de waarheid. Er zijn verschillende getuigenissen van mensen die opgegroeid zijn in de Palestijnse omgeving. Israël heeft begrip voor dit soort mensen. Mosab Hassan Youssef is een dergelijk persoon. Van hem komt veel informatie over de waarheid. Thinkfree reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei Barnabas: Je hebt geen idee van de waarheid. Er zijn verschillende getuigenissen van mensen die opgegroeid zijn in de Palestijnse omgeving. Israël heeft begrip voor dit soort mensen. Mosab Hassan Youssef is een dergelijk persoon. Van hem komt veel informatie over de waarheid. Hahahaha, wat een domme *** ben je als je denkt dat Youssef de waarheid vertelt. Die man heeft zelf toegegeven spion te zijn voor een van de Israelische beruchte spionagegroepen. Shin Bet.. Verwacht je waarheid van iemand die betaalt word door een van de partijen? Heb je die man overigens al eens zien discussieren met de pro palestijnse mensen? De man is een en al woede aanval na woedeaanval..Enkel heel domme mensen geloven hem (en zij die baat hebben bij het geloven van die man).. Israel heeft nergens respect voor en al helemaal niet voor Palestijnen. Al eens gezien hoe Palestijnen worden behandeld door de "chosen ones"? Eigenlijk ben ik wel klaar om te "discussieren" met mensen die denken "Israel is heilig en je kan niks slechts over ze zeggen"... Man man, helaas hebben jullie niet door wanneer je schaakmat staat in discussies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 179 Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 12 minuten geleden 1 uur geleden zei Paulus888: Hahahaha, wat een domme *** ben je als je denkt dat Youssef de waarheid vertelt. Die man heeft zelf toegegeven spion te zijn voor een van de Israelische beruchte spionagegroepen. Shin Bet.. Verwacht je waarheid van iemand die betaalt word door een van de partijen? Heb je die man overigens al eens zien discussieren met de pro palestijnse mensen? De man is een en al woede aanval na woedeaanval..Enkel heel domme mensen geloven hem (en zij die baat hebben bij het geloven van die man).. Israel heeft nergens respect voor en al helemaal niet voor Palestijnen. Al eens gezien hoe Palestijnen worden behandeld door de "chosen ones"? Eigenlijk ben ik wel klaar om te "discussieren" met mensen die denken "Israel is heilig en je kan niks slechts over ze zeggen"... Man man, helaas hebben jullie niet door wanneer je schaakmat staat in discussies. Je bent zelf dom bezig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten