Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.

Aanbevolen berichten

Israël is eigenlijk "bezet Palestina" en iedere aanval daarop is een daad van rechtvaardigheid.

Het was makkelijk burgers af te knallen, nu staan ze tegenover een echte militaire macht waar zelfs Amerika hen niet tegen kan beschermen.

Trump zit aan zijn laatste termijn en Amerikanen zijn Israël beu.

Bye bye

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

10 minuten geleden zei Figulus:

Weer een nazi-vergelijking. Altijd een handig noodsignaal dat de argumenten op zijn. Dan maar wat rampscenario’s verzinnen en dat analyse noemen... Volgens mij ben je aan het slaapwandelen, en droom je het beste in bed verder ipv achter de computer.

nationalistische zionisten jup nazi.

Als ge iet of wat oplette en Kunt rijmen wat die joden in het oosten en westen deden, overtreffen ze de nazi Duitsers.

Maar dat gij dat niet inziet is self evident vaneigenst.

Maar verheug u, Israël aka bezet Palestina zal er weldra uitzien zoals Gaza. Zelfs als ze hun nukes uitrollen worden Ze zelf genuked.

Beter dat dan hier het joden probleem te migreren.

Israel is hoe dan ook going bye bye.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei leren_schoen:

Ik vind niet dat we met/tegen Iran moeten helpen alleen iedereen  moeten opvangen als het mensen zijn die vluchten.

Ik sta daar twijfelachtig tegenover. Die mensen mogen het dan niet eens zijn met het huidige bewind, maar dat betekent lang niet altijd dat ze extremisme en terrorisme afwijzen als middelen om de islam mee te verspreiden. Vaak is het enige wat ze vervelend vinden dat de zienswijze van hun eigen factie niet de boventoon voert.

Dus wat mij betreft blijven ze daar, als dappere strijders voor hun eigen factie, in plaats van hier de zogenaamde held te komen uithangen. En als ze het goed doen, weten ze zich gesteund door een monster waar ze tegelijkertijd tegen aan het vechten zijn.

Hoe paradoxaal wil men het hebben...

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Ik sta daar twijfelachtig tegenover. Die mensen mogen het dan niet eens zijn met het huidige bewind, maar dat betekent lang niet altijd dat ze extremisme en terrorisme afwijzen als middelen om de islam mee te verspreiden. Vaak is het enige wat ze vervelend vinden dat de zienswijze van hun eigen factie niet de boventoon voert.

Dus wat mij betreft blijven ze daar, als dappere strijders voor hun eigen factie, in plaats van hier de zogenaamde held te komen uithangen. En als ze het goed doen, weten ze zich gesteund door een monster waar ze tegelijkertijd tegen aan het vechten zijn.

Hoe paradoxaal wil men het hebben...

Je gaat toch geen nee kunnen zeggen als al die schatjes hier voor hulp komen.

Ik ga sowieso niet vechten voor trump of jetten weet je, niet omdat het homo’s zijn maar gewoon

Waarom zou je vechten meedoen met deze onzin ik ga echt geen wappies in pak volgen.

Maakt niet we kunnen gewoon joden en moslims samen in schilderswijk net als antwerpen. Gaat prima toch

Dat is toch juist onze kracht als je mij vraagt voor een variërende keuken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei leren_schoen:

Je gaat toch geen nee kunnen zeggen als al die schatjes hier voor hulp komen.

Ik ga sowieso niet vechten voor trump of jetten weet je, niet omdat het homo’s zijn maar gewoon

Waarom zou je vechten meedoen met deze onzin ik ga echt geen wappies in pak volgen.

Maakt niet we kunnen gewoon joden en moslims samen in schilderswijk net als antwerpen. Gaat prima toch

Dat is toch juist onze kracht als je mij vraagt voor een variërende keuken.

De kansen stijgen behoorlijk als ze met een beste pan Chelo kebab voor de deur staan!

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei leren_schoen:

Sorry bro ik zit in de shop en ga daarna kapsalon eten bij kameel.

Als het zo moet, kunnen ze de kebab echter in hun reet stoppen, worden de kamelen gebruikt om te vierendelen, en geniet ik evengoed verder van de stamppot.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites

Cyclische decapitatie en de laserpod. Dit is geen sciencefiction — het is moderne oorlogsvoering in realtime, en een verdere evolutie van de geheimzinnige technologieën in de vorm van aliens en demonen die we vorig jaar zagen. Zeg maar bye bye tegen je raketten en mortieren, stop er maar miljarden in! Binnen luttele microseconden en voor een euro aan stroom helpen ze je daar graag vanaf. Het is bijna absurd efficiënt: voor een euro per schot (oké, we hebben het even niet over afschrijfkosten, onderhoud enz) kan een laser een relatief duur object (conventionele raket: €500.000–€2.000.000 per stuk) uit de lucht schieten.

Landen of facties die laserpods inzetten krijgen een nieuwe uitdaging: een aanval kan niet meer alleen met goedkope drones worden uitgevoerd, dus men kan op den duur rekenen op beter bepantserde en snellere drones/raketten. De wapenwedloop is nog niet uitgelopen. De beste AI wint vermoedelijk, daar is AI m.i. ook voor uitgevonden. Vroege AI‑onderzoeken werden grotendeels gefinancierd door militaire organisaties zoals DARPA in de VS. De resultaten zien we tegenwoordig vliegen.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelfs de Amerikanen steunen Trump niet in deze oorlog en hebben door dat ze geleid worden door Israël. Waarom zou Europa dan moeten volgen in iets dat ons niet raakt? Alleen Amerika en Israel krijgen geen olie meer Door Hormuz.

Iedereen anders kan daar nog olie ophalen, als ze betalen met de Chinese yuan.

5 uur geleden zei Figulus:

Zeg maar bye bye tegen je raketten en mortieren,

Niet te stoppen. Ook niet met laser.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zelfs de Amerikanen steunen Trump niet in deze oorlog en hebben door dat ze geleid worden door Israël. Waarom zou Europa dan moeten volgen in iets dat ons niet raakt? Alleen Amerika en Israel krijgen geen olie meer Door Hormuz.

Een blokkade van de Straat van Hormuz zou de wereldolieprijs flink beïnvloeden, maar Amerika en Israël zouden relatief minder geraakt worden doordat de VS overproductie heeft en strategische reserves kan inzetten, en Israël alternatieve importroutes gebruikt. Andere landen die sterk afhankelijk zijn van olie uit de Golfregio zijn kwetsbaarder. Tegelijkertijd kan de VS olie aan zichzelf en bondgenoten zoals Israël leveren, mogelijk tegen gunstigere prijzen, terwijl landen zonder alternatieven duurder uit zijn. Dat wordt duur autorijden in Europa, en ik ben blij met mijn fietsje.

29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niet te stoppen. Ook niet met laser.

In grote getale zouden die dingen een probleem kunnen vormen. Echter zijn die krengen vreselijk duur. De economie van Iran en de sancties van vele landen laten niet toe dat er zo massaal geproduceerd gaat worden dat het een reële bedreiging voor Israël kan vormen. Vroegtijdige detectie en stevige schuilkelders kunnen een hoop voorkomen. Het lanceren van een hypersonische raket is één ding, daar heeft Iran de technologie al voor ontwikkeld. Maar effectief raken van een doel is iets heel anders en veel moeilijker. Het ontbreekt ze aan goede geleidesystemen, dat is wel te merken aan de resultaten. AI en predictive tracking bij Israël wordt steeds slimmer, en preventieve acties zullen vaker gericht worden uitgevoerd op hypersonische raketinstallaties en productiefaciliteiten.

Voor nu is het in ieder geval zaak om Iran als het kan naar het stenen tijdperk te schieten. Daar winnen ze tijd mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites